reklama - zainteresowany?

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku - Helion

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
ebook
Autor: Dave Kerpen
Tytuł oryginału: Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook
TÅ‚umaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-283-0167-2
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2015-03-02
Księgarnia: Helion

Cena książki: 23,40 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,60 zł)

Dodaj do koszyka Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

Tagi: Social Media

Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!

Wychodzisz wieczorem do baru - pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji - też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… niczym najwiÄ™ksza impreza na Å›wiecie. Tu prowadzi siÄ™ równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczÄ… tysiÄ…ce osób. Tak jak na prawdziwym przyjÄ™ciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjÄ™cia sÄ… interesujÄ…cy i zabawni, prawda?

Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.

Bądź lubiany:

  • sÅ‚uchaj uważnie,
  • bÄ…dź transparentny,
  • odpowiadaj ludziom,
  • bÄ…dź autentyczny,
  • opowiadaj Å›wietne historie.

Dave Kerpen jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Likeable Media, firmy uhonorowanej wieloma nagrodami, a zajmującej się mediami społecznościowymi i marketingiem szeptanym.

Dodaj do koszyka Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

 

Osoby które kupowały "Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami. Wydanie II
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst

Dodaj do koszyka Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

Spis treści

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku eBook -- spis treści

Podziękowania (7)

Wprowadzenie (11)

Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać (21)

RozdziaÅ‚ 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". OkreÅ›l odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wczeÅ›niej (33)

RozdziaÅ‚ 3. MyÅ›l - i zachowuj siÄ™ - tak jak Twój klient (47)

RozdziaÅ‚ 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami (61)

RozdziaÅ‚ 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz miÄ™dzy klientami (75)

Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze (85)

Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze (95)

Rozdział 8. Bądź autentyczny (105)

Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny (117)

RozdziaÅ‚ 10. Czy powinno siÄ™ zadawać mnóstwo pytaÅ„? (127)

Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) (137)

Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) (149)

RozdziaÅ‚ 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili siÄ™ swoimi historiami (161)

Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta (173)

Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych (183)

Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy (195)

Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt (205)

Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne (215)

Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany (225)

Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (229)

O autorze (255)

Dodaj do koszyka Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.