Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku - Helion
Tytuł oryginału: Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook
TÅ‚umaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-246-4813-9
stron: 256, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-05-24
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,00 zł
Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!
Wychodzisz wieczorem do baru - pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji - też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!
Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… niczym najwiÄ™ksza impreza na Å›wiecie. Tu prowadzi siÄ™ równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczÄ… tysiÄ…ce osób. Tak jak na prawdziwym przyjÄ™ciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjÄ™cia sÄ… interesujÄ…cy i zabawni, prawda?
Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.
Bądź lubiany:
- słuchaj uważnie,
- bądź transparentny,
- odpowiadaj ludziom,
- bądź autentyczny,
- opowiadaj świetne historie.
Dave Kerpen jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Likeable Media, firmy uhonorowanej wieloma nagrodami, a zajmującej się mediami społecznościowymi i marketingiem szeptanym.
Osoby które kupowały "Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku", wybierały także:
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym 24,64 zł, (6,90 zł -72%)
- Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
Spis treści
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku -- spis treści
Podziękowania (7)
Wprowadzenie (11)
Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać (21)
RozdziaÅ‚ 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". OkreÅ›l odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wczeÅ›niej (33)
RozdziaÅ‚ 3. MyÅ›l - i zachowuj siÄ™ - tak jak Twój klient (47)
RozdziaÅ‚ 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami (61)
RozdziaÅ‚ 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz miÄ™dzy klientami (75)
Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze (85)
Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze (95)
Rozdział 8. Bądź autentyczny (105)
Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny (117)
RozdziaÅ‚ 10. Czy powinno siÄ™ zadawać mnóstwo pytaÅ„? (127)
Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) (137)
Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) (149)
RozdziaÅ‚ 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili siÄ™ swoimi historiami (161)
Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta (173)
Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych (183)
Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy (195)
Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt (205)
Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne (215)
Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany (225)
Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (229)
O autorze (255)