Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty - Helion
Tytuł oryginału: The LEGO MINDSTORMS EV3 Idea Book
TÅ‚umaczenie: Dorota Konowrocka-Sawa
ISBN: 978-83-283-1249-4
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2015-10-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)
181 prostych maszyn i sprytnych ustrojstw
Czy Lego Mindstorms to jeszcze zabawka? Jeśli tak, to najbardziej pożądana przez pasjonatów branży IT na całym świecie! Dzięki jednemu kompletnemu zestawowi będziesz mógł zbudować robota działającego z wykorzystaniem licznych czujników i napędów. Robota, którego możesz zaprogramować zgodnie z własną wizją!
Jeżeli potrzebujesz wsparcia w wymyślaniu niesamowitych mechanizmów, to świetnie się składa. Właśnie trafiłeś na książkę, która doskonale sprawdzi się w tej roli. Sięgnij po nią i zapoznaj się z pomysłami na ponad 180 konstrukcji różnego typu. Na samym początku dowiesz się, jakie podstawowe mechanizmy masz do dyspozycji oraz jakie funkcje mogą one pełnić. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak budować pojazdy, ramiona oraz skrzydła. Sprawdzisz też, jak można zastosować czujniki dotyku oraz koloru. Ta książka jest doskonałym źródłem inspiracji dla wszystkich posiadaczy zestawu Lego Mindstorms!
Dzięki tej książce:
- poznasz mechanizmy dostępne w Lego Mindstorms
- wykorzystasz przyciski inteligentnego klocka EV3
- poznasz konstrukcje maszyn kroczÄ…cych
- zbudujesz dziesiątki niesamowitych mechanizmów
Zbuduj robota swoich marzeń! Wymyślaj. Twórz. Doskonal.
Osoby które kupowały "Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty", wybierały także:
- Baltie. Kurs video. Poziom pierwszy. Elementarz programowania w języku wizualnym 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Unity dla dzieci. Zabawa w programowanie gier. Kurs video. Poziom pierwszy 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków 24,90 zł, (14,94 zł -40%)
- Minecraft. Tablice craftingu, alchemii i metalurgii 9,80 zł, (6,47 zł -34%)
- Pokemon GO 24,78 zł, (16,60 zł -33%)
Spis treści
Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty eBook -- spis treści
- Wprowadzenie (1)
CZĘŚĆ I Podstawowe mechanizmy
- Przełożenia (4)
- Przekładnie złożone (18)
- Zmiana kÄ…ta obrotu (22)
- Wykorzystanie przekładni ślimakowych (30)
- Mechanizmy wahadłowe (36)
- Ruch posuwisto-zwrotny (42)
- Mechanizmy krzywkowe (48)
- Ruch przerywany (52)
- Przekazywanie momentu obrotowego za pomocÄ… gumek (56)
- Przekazywanie momentu obrotowego za pomocÄ… gÄ…sienic (60)
- Przekazywanie momentu obrotowego na większą odległość (62)
- Mechanizmy mimośrodowe (64)
- Mechanizmy przejściowe wykorzystujące kierunek obrotowy (68)
- ZÅ‚Ä…cza uniwersalne (74)
CZĘŚĆ II Pojazdy
- Koła napędowe z silnikiem (78)
- Koła napędowe z dwoma silnikami (82)
- KóÅ‚ka nastawne (90)
- Pojazdy gÄ…sienicowe (94)
- Zawieszenie kołowe (100)
- Sterowanie (104)
CZĘŚĆ III Poruszanie się bez opon
- Maszyny chodzÄ…ce (110)
- Poruszanie siÄ™ jak gÄ…sienica miernikowca (122)
- Poruszanie siÄ™ poprzez wibracje (126)
CZĘŚĆ IV Ramiona, skrzydła i inne elementy aparatu ruchu
- Machające skrzydła (130)
- ChwytajÄ…ce palce (140)
- Unoszenie rzeczy (152)
- Wystrzeliwanie rzeczy (158)
- Drzwi automatyczne (168)
- Odgrzebywanie (176)
- Wywoływanie powiewu (180)
- Kołysanie wahadła (184)
- Wykorzystywanie dodatków do zmiany ruchu (188)
- ZazÄ™bianie kóÅ‚ ukoÅ›nie (194)
- Swobodna zmiana kÄ…ta obrotu (198)
CZĘŚĆ V Czujniki
- Pomysły na wykorzystanie czujnika dotyku (206)
- PomysÅ‚y na wykorzystanie przycisków inteligentnego klocka EV3 (214)
- Pomysły na wykorzystanie czujnika koloru (216)
CZĘŚĆ VI Coś ekstra
- Zastosowanie twierdzenia Pitagorasa (220)
- Spróbuj zbudować coÅ› przydatnego! (222)