Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty - Helion
Tytuł oryginału: The LEGO MINDSTORMS EV3 Idea Book
TÅ‚umaczenie: Dorota Konowrocka-Sawa
ISBN: 978-83-283-1246-3
stron: 232, Format: 200x230, okładka: miękka
Data wydania: 2015-10-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 59,00 zł
181 prostych maszyn i sprytnych ustrojstw
Czy Lego Mindstorms to jeszcze zabawka? JeÅ›li tak, to najbardziej pożądana przez pasjonatów branży IT na caÅ‚ym Å›wiecie! DziÄ™ki jednemu kompletnemu zestawowi bÄ™dziesz mógÅ‚ zbudować robota dziaÅ‚ajÄ…cego z wykorzystaniem licznych czujników i napÄ™dów. Robota, którego możesz zaprogramować zgodnie z wÅ‚asnÄ… wizjÄ…!
Jeżeli potrzebujesz wsparcia w wymyÅ›laniu niesamowitych mechanizmów, to Å›wietnie siÄ™ skÅ‚ada. WÅ‚aÅ›nie trafiÅ‚eÅ› na książkÄ™, która doskonale sprawdzi siÄ™ w tej roli. SiÄ™gnij po niÄ… i zapoznaj siÄ™ z pomysÅ‚ami na ponad 180 konstrukcji różnego typu. Na samym poczÄ…tku dowiesz siÄ™, jakie podstawowe mechanizmy masz do dyspozycji oraz jakie funkcje mogÄ… one peÅ‚nić. W kolejnych rozdziaÅ‚ach zobaczysz, jak budować pojazdy, ramiona oraz skrzydÅ‚a. Sprawdzisz też, jak można zastosować czujniki dotyku oraz koloru. Ta książka jest doskonaÅ‚ym źródÅ‚em inspiracji dla wszystkich posiadaczy zestawu Lego Mindstorms!
Dzięki tej książce:
- poznasz mechanizmy dostępne w Lego Mindstorms
- wykorzystasz przyciski inteligentnego klocka EV3
- poznasz konstrukcje maszyn kroczÄ…cych
- zbudujesz dziesiÄ…tki niesamowitych mechanizmów
Zbuduj robota swoich marzeÅ„! WymyÅ›laj. Twórz. Doskonal.
Osoby które kupowały "Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty", wybierały także:
- Baltie. Kurs video. Poziom pierwszy. Elementarz programowania w języku wizualnym 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Unity dla dzieci. Zabawa w programowanie gier. Kurs video. Poziom pierwszy 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków 24,90 zł, (14,94 zł -40%)
- Minecraft. Tablice craftingu, alchemii i metalurgii 9,80 zł, (6,47 zł -34%)
- Pokemon GO 24,78 zł, (16,60 zł -33%)
Spis treści
Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty -- spis treści
- Wprowadzenie (1)
CZĘŚĆ I Podstawowe mechanizmy
- Przełożenia (4)
- Przekładnie złożone (18)
- Zmiana kÄ…ta obrotu (22)
- Wykorzystanie przekładni ślimakowych (30)
- Mechanizmy wahadłowe (36)
- Ruch posuwisto-zwrotny (42)
- Mechanizmy krzywkowe (48)
- Ruch przerywany (52)
- Przekazywanie momentu obrotowego za pomocÄ… gumek (56)
- Przekazywanie momentu obrotowego za pomocÄ… gÄ…sienic (60)
- Przekazywanie momentu obrotowego na większą odległość (62)
- Mechanizmy mimośrodowe (64)
- Mechanizmy przejściowe wykorzystujące kierunek obrotowy (68)
- ZÅ‚Ä…cza uniwersalne (74)
CZĘŚĆ II Pojazdy
- Koła napędowe z silnikiem (78)
- Koła napędowe z dwoma silnikami (82)
- KóÅ‚ka nastawne (90)
- Pojazdy gÄ…sienicowe (94)
- Zawieszenie kołowe (100)
- Sterowanie (104)
CZĘŚĆ III Poruszanie się bez opon
- Maszyny chodzÄ…ce (110)
- Poruszanie siÄ™ jak gÄ…sienica miernikowca (122)
- Poruszanie siÄ™ poprzez wibracje (126)
CZĘŚĆ IV Ramiona, skrzydła i inne elementy aparatu ruchu
- Machające skrzydła (130)
- ChwytajÄ…ce palce (140)
- Unoszenie rzeczy (152)
- Wystrzeliwanie rzeczy (158)
- Drzwi automatyczne (168)
- Odgrzebywanie (176)
- Wywoływanie powiewu (180)
- Kołysanie wahadła (184)
- Wykorzystywanie dodatków do zmiany ruchu (188)
- ZazÄ™bianie kóÅ‚ ukoÅ›nie (194)
- Swobodna zmiana kÄ…ta obrotu (198)
CZĘŚĆ V Czujniki
- Pomysły na wykorzystanie czujnika dotyku (206)
- PomysÅ‚y na wykorzystanie przycisków inteligentnego klocka EV3 (214)
- Pomysły na wykorzystanie czujnika koloru (216)
CZĘŚĆ VI Coś ekstra
- Zastosowanie twierdzenia Pitagorasa (220)
- Spróbuj zbudować coÅ› przydatnego! (222)