reklama - zainteresowany?

LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami - Helion

LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami
ebook
Autor: Henryk Brandys
ISBN: 978-83-283-6918-4
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2020-03-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)

Dodaj do koszyka LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami

Tagi: LEGO | Robotyka

ZostaÅ„ programistÄ… robotów Lego(R) Mindstorms(R) EV3!

  • Poznaj metody programowania
  • Twórz rozwiÄ…zania majÄ…ce zastosowania w praktyce
  • Utrwal swojÄ… wiedzÄ™, rozwiÄ…zujÄ…c zadania do samodzielnego wykonania

Lego(R) Mindstorms(R) EV3 to speÅ‚nienie marzeÅ„ wszystkich uczniów o zaciÄ™ciu inżynierskim. Bo któż z nas nie marzyÅ‚ kiedyÅ› o zbudowaniu wÅ‚asnego robota, samobieżnego pojazdu, autonomicznie poruszajÄ…cego siÄ™ cyberzwierzÄ…tka, zegara cyfrowego czy mechanizmu wykonujÄ…cego jakÄ…Å› zÅ‚ożonÄ… czynność? Któż nie chciaÅ‚ zasmakować satysfakcji, jakÄ… daje nie tylko zbudowanie fizycznego modelu, lecz również caÅ‚oÅ›ciowe oprogramowanie projektu?

Może posiadasz Lego(R) Mindstorms(R) i nie wiesz, od czego zacząć swojÄ… przygodÄ™ z tym zestawem? A może jesteÅ› uczniem szkoÅ‚y Å›redniej bÄ…dź podstawowej i masz zajÄ™cia z programowania robotów Lego?

Albo jesteÅ› po prostu hobbystÄ…, który chciaÅ‚by nauczyć siÄ™ w peÅ‚ni wykorzystywać możliwoÅ›ci swojego zestawu? Niezależnie od tego, jakiej odpowiedzi udzielisz, ta książka jest wÅ‚aÅ›nie dla Ciebie!

WykonujÄ…c krok po kroku poszczególne ćwiczenia, nauczysz siÄ™ z poziomu komputera tak programować klocek EV3 (jednostkÄ™ sterujÄ…cÄ…), aby kierowaÅ‚ ukÅ‚adem zÅ‚ożonym z czujników oraz silników w zaÅ‚ożony przez Ciebie sposób.

Twój robot bÄ™dzie:

  • wyÅ›wietlaÅ‚ na ekranie okreÅ›lone informacje
  • generowaÅ‚ dźwiÄ™ki i komunikaty
  • kontrolowaÅ‚ sposób podÅ›wietlania przycisków
  • pobieraÅ‚ dane z czujników i uzależniaÅ‚ od nich swoje dziaÅ‚anie
  • przeprowadzaÅ‚ obliczenia matematyczne
  • wykonywaÅ‚ dziaÅ‚ania logiczne, podejmowaÅ‚ decyzje
  • precyzyjnie sterowaÅ‚ pracÄ… silników
  • reagowaÅ‚ na polecenia wydawane za pomocÄ… pilota

Wkrocz w pasjonujący świat mechatroniki!

Dodaj do koszyka LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami

 

Osoby które kupowały "LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami", wybierały także:

  • Ciocia od Klock
  • Wirtualny Å›wiat z klocków LEGO. Projekty do samodzielnego wykonania
  • LEGO. KsiÄ™ga przygód. Wydanie II. Kosmiczne podróże, piraci, smoki i jeszcze wiÄ™cej!
  • Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów
  • Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO

Dodaj do koszyka LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami

Spis treści

LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami eBook -- spis treści

 

Od autora 7

 

Jak korzystać z tej książki 8

Instalowanie oprogramowania LEGO MINDSTORMS EV3 Home Edition i pobieranie Instrukcji użytkownika 10

CZĘŚĆ I: PROGRAMOWANIE 11

1. Rozpoczęcie pracy z programem LEGO MINDSTORMS EV3 13

2. Posługiwanie się blokami 14

3. Blok Sound (Dźwięk). Podłączenie klocka EV3 do komputera. Uruchamianie programu 19

4. Blok Wait (Czekaj) (I) 25

5. Blok Loop (Pętla) 26

6. Blok Display (Wyświetlacz) 31

7. Blok Large Motor (Duży silnik) 37

8. Zapisywanie programów w komputerze, wczytywanie ich do klocka EV3 oraz uruchamianie z poziomu klocka 42

9. Blok Medium Motor (Åšredni silnik) 44

10. Przerywanie działającego programu 45

11. Sekwencje równolegÅ‚e (Parallel Sequences) 47

12. Blok Sound (Dźwięk) - Play Type (Typ odtwarzania) 50

13. Blok Brick Status Light (Lampka statusu klocka) 53

14. Blok Switch (PrzeÅ‚Ä…cznik). Paleta Sensor (Bloków Czujników) 55

15. Blok Display (Wyświetlacz) (II) 62

16. Blok Motor Rotation (Obroty Silnika). Przewody danych 65

17. Blok Text (Tekst) 68

18. Porównywanie danych z wartoÅ›ciÄ… progowÄ… 72

19. Blok Infrared Sensor (Czujnik podczerwieni) (I) 82

20. Blok Math (Operacje arytmetyczne) 92

21. Block Display (Wyświetlacz) (III) 97

22. Blok Wait (Czekaj) (II) 101

23. Blok Color Sensor (Czujnik koloru) 104

24. Blok Logic Operations (Operacje logiczne) 113

25. Blok Color Sensor (Czujnik koloru) (II) 124

26. Blok Touch Sensor (Czujnik dotyku) 132

27. Blok Move Steering (Ruch kierowniczy) 141

28. Blok Infrared Sensor (Czujnik podczerwieni) (II) 172

29. Blok Variable (Zmienna) 193

CZĘŚĆ II: ROZWIĄZANIA ZADAŃ DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA 211

Dodaj do koszyka LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.