Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania - projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista - Helion
Autor: Angelika Krupa, Weronika Kortas
ISBN: 978-83-283-7415-7
okładka: miękka
Data wydania: 2020-08-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 33,91 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,98 zł)
ISBN: 978-83-283-7415-7
okładka: miękka
Data wydania: 2020-08-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 33,91 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,98 zł)
Osoby które kupowały "Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania - projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania - projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista -- spis treści
Wstęp (5)
Rozdział 1. Przygotowanie środowiska pracy (7)
- 1.1. Narzędzia wykorzystywane w prowadzeniu projektu (7)
- 1.2. Narzędzia wykorzystywane w wytwarzaniu oprogramowania (15)
- 1.3. Podsumowanie (30)
- 1.4. Zadania (30)
Rozdział 2. Elementy programowania na przykładzie języka JavaScript (31)
- 2.1. JS - i co dalej? (32)
- 2.2. Składnia (33)
- 2.3. Podstawy programowania (42)
- 2.4. Instrukcje warunkowe (conditionals) (60)
- 2.5. Instrukcje sterujące i pętle (69)
- 2.6. Wprowadzenie do programowania obiektowego (80)
- 2.7. Kolekcje (85)
- 2.8. Zadania (88)
Rozdział 3. Projektowanie aplikacji (93)
- 3.1. Dobre praktyki zwiÄ…zane z programowaniem obiektowym (94)
- 3.2. Clean code, czyli czysty kod (97)
- 3.3. Dokumentowanie kodu (98)
- 3.4. Algorytmy (100)
- 3.5. Projektowanie klas (UML) (121)
- 3.6. Wzorce projektowe (123)
- 3.7. Podsumowanie (132)
- 3.8. Zadania (132)
Rozdział 4. Testowanie oprogramowania (135)
- 4.1. Siedem zasad testowania oprogramowania (135)
- 4.2. Proces testowy według ISTQB (138)
- 4.3. Poziomy testów (143)
- 4.4. Typy testów (148)
- 4.5. Dobre praktyki w zgÅ‚aszaniu bÅ‚Ä™dów za pomocÄ… narzÄ™dzi (152)
- 4.6. Zadania (156)
Rozdział 5. Tworzenie dokumentacji testowej (159)
- 5.1. Plan testów (159)
- 5.2. Scenariusze testowe (165)
- 5.3. Lista kontrolna (172)
- 5.4. Rejestr ryzyk (174)
- 5.5. Raport bÅ‚Ä™dów (174)
- 5.6. Raport testów (175)
- 5.7. Zadania (179)
Rozdział 6. Metodologie prowadzenia projektu (181)
- 6.1. Model kaskadowy (182)
- 6.2. Metodyki zwinne (186)
- 6.3. Zestawienie metodyk pod kÄ…tem różnic (195)
- 6.4. Zadania (196)
Rozdział 7. Od pomysłu po wdrożenie - praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy (199)
- 7.1. Etap pierwszy - pomysł i zapytanie ofertowe (200)
- 7.2. Etap drugi - oferta (203)
- 7.3. Harmonogram prac (207)
- 7.4. Realizacja prac projektowych (208)
- 7.5. Diagram Gantta - charakterystyka, przykłady (217)
- 7.6. Proponowane rozszerzenia aplikacji (218)
- 7.7. Prawa autorskie (221)
- 7.8. Zakończenie (224)
- 7.9. Zadania (225)
Bibliografia (227)
Skorowidz (229)