reklama - zainteresowany?

JavaScript. Zasady programowania obiektowego - Helion

JavaScript. Zasady programowania obiektowego
ebook
Autor: Nicholas C. Zakas
Tytuł oryginału: The Principles of Object-Oriented JavaScript
Tłumaczenie: Aleksander Lamża
ISBN: 978-83-246-9595-9
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,95 zł (poprzednio: 29,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-14,95 zł)

Dodaj do koszyka JavaScript. Zasady programowania obiektowego

Tagi: JavaScript - Programowanie

Programiści pracujący na co dzień z użyciem języków takich, jak Java, C# czy C++, z pewnym pobłażaniem patrzą na JavaScript. Traktują go jako język nie do końca obiektowy, w którym można napisać program działający bez tworzenia klas i obiektów. Są w błędzie! JavaScript to język o ogromnych możliwościach, pozwalający na obiektowe tworzenie programów. Nie wierzysz? Sięgnij po tę książkę i przekonaj się na własnej skórze!

Znajdziesz w niej szczegółowe omówienie obiektowych elementów języka JavaScript. Poznasz podstawowe różnice pomiędzy typami prostymi i referencyjnymi oraz dowiesz się, jak sobie z nimi radzić w trakcie pracy z tym językiem. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się ze specyfiką funkcji w JavaScripcie oraz nauczysz się rozpoznawać charakterystyczne elementy obiektów. Ponadto Twoją uwagę powinien zwrócić rozdział poświęcony konstruktorom, prototypom oraz technikom dziedziczenia. Ta książka jest obowiązkową lekturą dla wszystkich programistów tworzących programy w języku JavaScript.

Dzięki tej książce:

  • poznasz typy proste i referencyjne
  • nauczysz się korzystać z funkcji
  • zastosujesz obiekty w codziennej pracy
  • zaznajomisz się z konstruktorami i prototypami
  • poznasz wzorce tworzenia obiektów

Poznaj obiektowy charakter języka JavaScript!

Dodaj do koszyka JavaScript. Zasady programowania obiektowego

 

Osoby które kupowały "JavaScript. Zasady programowania obiektowego", wybierały także:

  • D3.js w akcji
  • Tablice informatyczne. Node.js
  • React Native. Kurs video. Zostań programistą aplikacji mobilnych
  • React.js i Node.js. Kurs video. Budowanie serwisu w oparciu o popularne biblioteki języka JavaScript
  • Testowanie aplikacji w React.js. Kurs video. Praca z biblioteką Jest.js

Dodaj do koszyka JavaScript. Zasady programowania obiektowego

Spis treści

JavaScript. Zasady programowania obiektowego eBook -- spis treści

O autorze (7)

Wstęp (9)

Wprowadzenie (11)

1. Typy proste i referencje (15)

  • Czym są typy? (16)
  • Typy proste (17)
    • Identyfikowanie typów prostych (19)
    • Metody typów prostych (20)
  • Typy referencyjne (21)
    • Tworzenie obiektów (21)
    • Dereferencja obiektów (22)
    • Dodawanie i usuwanie właściwości (23)
  • Tworzenie instancji wbudowanych typów (24)
    • Literały (24)
    • Literały obiektów i tablic (25)
    • Literały funkcji (26)
    • Literały wyrażeń regularnych (26)
  • Dostęp do właściwości (27)
  • Identyfikowanie typów referencyjnych (28)
  • Identyfikowanie tablic (30)
  • Typy opakowujące (30)
  • Podsumowanie (33)

2. Funkcje (35)

  • Deklaracje kontra wyrażenia (36)
  • Funkcje jako wartości (37)
  • Parametry (39)
  • Przeciążanie (41)
  • Metody obiektów (43)
    • Obiekt this (44)
    • Modyfikowanie this (45)
  • Podsumowanie (48)

3. Obiekty (51)

  • Definiowanie właściwości (51)
  • Wykrywanie właściwości (53)
  • Usuwanie właściwości (55)
  • Wyliczenia (56)
  • Rodzaje właściwości (58)
  • Atrybuty właściwości (60)
    • Wspólne atrybuty (60)
    • Atrybuty właściwości danych (62)
    • Atrybuty właściwości funkcji dostępowych (64)
    • Definiowanie wielu właściwości (66)
    • Pobieranie atrybutów właściwości (67)
  • Zapobieganie modyfikowaniu obiektu (68)
    • Zapobieganie rozszerzaniu (68)
    • Pieczętowanie obiektów (69)
    • Zamrażanie obiektów (70)
  • Podsumowanie (71)

4. Konstruktory i prototypy (73)

  • Konstruktory (73)
  • Prototypy (78)
    • Właściwość [[Prototype]] (79)
    • Używanie prototypów z konstruktorami (82)
    • Modyfikowanie prototypów (86)
    • Prototypy wbudowanych obiektów (88)
  • Podsumowanie (89)

5. Dziedziczenie (91)

  • Łańcuchy prototypów i Object.prototype (91)
    • Metody dziedziczone po Object.prototype (92)
    • Modyfikowanie prototypu Object.prototype (94)
  • Dziedziczenie obiektów (96)
  • Dziedziczenie konstruktorów (99)
  • Zawłaszczanie konstruktora (103)
  • Uzyskiwanie dostępu do metod supertypu (104)
  • Podsumowanie (106)

6. Wzorce tworzenia obiektów (107)

  • Prywatne i uprzywilejowane składniki obiektów (108)
    • Wzorzec modułu (108)
    • Prywatne składniki w konstruktorach (110)
  • Domieszki (113)
  • Zabezpieczenie zasięgu w konstruktorach (120)
  • Podsumowanie (122)

Skorowidz (123)

Dodaj do koszyka JavaScript. Zasady programowania obiektowego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.