Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - Helion

ISBN: 978-83-7859-936-4
stron: 90, Format: ebook
Data wydania: 2018-03-28
Księgarnia: Helion
Cena książki: 51,40 zł (poprzednio: 76,72 zł)
Oszczędzasz: 33% (-25,32 zł)
Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?
Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:
– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta);
– zdobędziesz zaufanie klientów;
– dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom;
– dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.
"Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać" to kurs online w formie e-booka.
Dzięki niemu:
– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać:
– określisz, kim mają być Twoi czytelnicy,
– sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać;
– dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;
– przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem:
– strach przed krytyką i hejtem,
– brak czasu na pisanie,
– zwiększysz swoją motywację do pisania;
– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych:
– jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera),
– jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście,
– jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),
– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media;
Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.
A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy.
Kurs w formie e-booka to:
- wiedza merytoryczna,
- szereg praktycznych ćwiczeń,
- nagrania audio,
- dostęp do nagrania webinaru "Jak z sukcesem pisać na blog".
Osoby które kupowały "Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? ", wybierały także:
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,21 zł, (14,90 zł -62%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? eBook -- spis treści
- Wstęp Czy w ogóle warto prowadzić blog?
- Zajęcia 1. Wizja, wiara, przekonania
- Zajęcia 2. Cel, tematyka, czytelnik idealny
- Zajęcia 3. Czy tytuł ma znaczenie?
- Zajęcia 4. Etapy pracy nad artykułem
- Zajęcia 5. Jak pisać, by inni chcieli czytać? Opowiadaj historie
- Zajęcia 6. Jak pisać, by inni chcieli czytać? Wskazówki warsztatowe
- Zajęcia 7. Jak napisać recenzję?
- Zajęcia 8. Jak poprawić tekst przed publikacją na blogu?
- Zajęcia 9. Jak często pisać na blog?
- Zajęcia 10. Czas na promocję
- Zajęcia 11. Jak znaleźć na to wszystko czas?
- Zajęcia 12. Lista przydatnych narzędzi
- Zakończenie
- Bibliografia:
- O AUTORCE