Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Helion

ebook
Autor: Artur Jabłoński ISBN: 978-83-283-4328-3
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2017-11-13
Księgarnia: Helion
Cena książki: 19,20 zł (poprzednio: 34,29 zł)
Oszczędzasz: 44% (-15,09 zł)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Osoby które kupowały "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting", wybierały także:
- Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium 124,17 zł, (14,90 zł -88%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Scrum. O zwinnym zarz 78,42 zł, (14,90 zł -81%)