Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Helion

mp3
Autor: Artur Jabłoński ISBN: 978-83-283-5472-2
stron: 168, Format: mp3
Data wydania: 2020-07-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 34,65 zł)
Oszczędzasz: 57% (-19,75 zł)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Osoby które kupowały "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting", wybierały także:
- Jak zhakowa 125,00 zł, (10,00 zł -92%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty 59,50 zł, (11,90 zł -80%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)