Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Helion
mp3
Autor: Artur Jabłoński ISBN: 978-83-283-5472-2
stron: 168, Format: mp3
Data wydania: 2020-07-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 34,65 zł)
Oszczędzasz: 57% (-19,75 zł)
Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdza siÄ™ w komunikatach biznesowych. DziÅ› piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które Å‚atwo siÄ™ pisze, trudno siÄ™ czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedajÄ…. PrzekonujÄ… do dziaÅ‚ania. Skutecznie informujÄ….
Dowiesz siÄ™ z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie sÄ… konkretne rozwiÄ…zania, schematy i gotowe do wdrożenia przykÅ‚ady efektywnych tekstów reklamowych
Osoby które kupowały "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)