reklama - zainteresowany?

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Helion

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor: Artur Jabłoński
ISBN: 978-83-283-2461-9
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-11-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 22,68 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-12,21 zł)

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdza siÄ™ w komunikatach biznesowych. DziÅ› piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które Å‚atwo siÄ™ pisze, trudno siÄ™ czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedajÄ…. PrzekonujÄ… do dziaÅ‚ania. Skutecznie informujÄ….

Dowiesz siÄ™ z niej:

  • Jak ludzie przyswajajÄ… teksty, także reklamowe i w internecie
  • Å»e forma bywa czÄ™sto ważniejsza od treÅ›ci (naprawdÄ™!)
  • Jak pisać skutecznie i przystÄ™pnie dla odbiorcy
  • Jakie sÄ… konkretne rozwiÄ…zania, schematy i gotowe do wdrożenia przykÅ‚ady efektywnych tekstów reklamowych

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

 

Osoby które kupowały "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting", wybierały także:

  • Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie bezpieczeÅ„stwem sieci. Część 3
  • Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie urzÄ…dzeniami Cisco. Część 2
  • Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji. Część 1
  • Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales
  • Cisco CCNP Enterprise 350-401 ENCOR. Kurs video. Programowanie i automatyzacja sieci

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.