Instrukcja obs - Helion
Autor: Piotr Wojciechowski, Katarzyna Michalak
ISBN: 978-83-283-9601-2
okładka: mi
Księgarnia: Helion
ISBN: 978-83-283-9601-2
okładka: mi
Księgarnia: Helion
Książka będzie dostępna od czerwca 2022
Zobacz także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps -- spis treści
WSTĘP I PODZIĘKOWANIA
DLACZEGO NIE MA CUSTOMER JOURNEY BEZ CUSTOMER EXPERIENCE?
- O POWIĄZANIU DOŚWIADCZENIA Z ZAUFANIEM
- CZYM WIĘC JEST DOŚWIADCZENIE KLIENTA?
CUSTOMER JOURNEY MAP (CJM)
- KIEDY WYKORZYSTUJE SIĘ ŚCIEŻKI KLIENTA?
- DLACZEGO WARTO POŚWIĘCIĆ CZAS I FUNDUSZE NA OPRACOWANIE ŚCIEŻKI KLIENTA?
- KOGO ZAPROSIĆ DO PRACY NAD ŚCIEŻKĄ KLIENTA?
- DOBÓR WEWNĘTRZNEGO ZESPOŁU PROJEKTOWEGO
PRZYGOTUJ SIĘ DO MAPOWANIA
- CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZACZĄĆ?
ZBIERANIE INFORMACJI DO ŚCIEŻKI
- SPOSÓB, W JAKI TO ZROBISZ, ZALEŻY OD CIEBIE:
- WSKAZÓWKI PRAKTYCZNE
- BADANIA W PROCESIE TWORZENIA CUSTOMER JOURNEY MAP
- METODY BADAWCZE WYKORZYSTYWANE PRZY TWORZENIU ŚCIEŻEK
- TECHNIKI PRZYDATNE W CZASIE BADAŃ Z KLIENTAMI
- TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE CJM
BUDOWANIE ŚCIEŻKI KLIENTA KROK PO KROKU
- ZACZNIJ TWORZYĆ ŚCIEŻKĘ - KARTA INFORMACJI
- Z JAKICH ELEMENTÓW ZBUDOWAĆ ŚCIEŻKĘ KLIENTA?
- SPOSOBY WIZUALIZACJI ŚCIEŻKI
- A TERAZ KILKA BŁĘDÓW.
- CO WSPÓLNEGO MAJĄ ŚCIEŻKI KLIENTA I ŚCIEŻKI PRACOWNIKÓW ORAZ JAK W TO WSZYSTKO WPLĄTUJE SIĘ EKONOMIA BEHAWIORALNA?
- JAK PRZEKONAĆ TYCH, KTÓRZY NIE SĄ PRZEKONANI DO CJM?
MASZ JUŻ ŚCIEŻKĘ. I CO DALEJ?
- 1. ZBIERZ PUNKTY BÓLU, KTÓRE ZOSTAŁY ZDIAGNOZOWANE NA ŚCIEŻCE
- 2. OPRACUJ SPOSÓB KATEGORYZACJI
- 3. PRIORYTETYZACJA PUNKTÓW BÓLU
- 4. UŁOŻENIE PYTANIA: "JAK MOGLIBYŚMY.?"
- 5. PROPONOWANIE ROZWIĄZAŃ
- 6. KARTA ROZWOJU POMYSŁU
- 7. GŁOSOWANIE NA ROZWIĄZANIE
- 8. ACTION PLAN
- AKTUALIZACJA ŚCIEŻEK (METODY CZERPANIA DANYCH, SPOSOBY AKTUALIZACJI DANYCH W ŚCIEŻCE)
- Z JAKICH ŹRÓDEŁ CZERPAĆ DANE DO AKTUALIZACJI ŚCIEŻKI?
- JAK ZARZĄDZAĆ PROCESEM ZMIAN W ŚCIEŻCE?
- DEDYKOWANY ZESPÓŁ DO ZARZĄDZANIA ŚCIEŻKĄ
- GARŚĆ ARGUMENTÓW I PRAKTYCZNYCH BENEFITÓW NA KONIEC
- JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ PROCES PRACY Z MAPAMI? - ŚCIĄGAWKA
- ZAKOŃCZENIE
- "EMPATIA W SŁUŻBIE UX: MOC ŚCIEŻEK KLIENTA W ROZWOJU PRODUKTÓW I USŁUG"
- "REWOLUCJA W PROJEKTOWANIU USŁUG: ODKRYJ MOC JAKĄ MAJĄ ŚCIEŻKI KLIENTA"
- "ŚCIEŻKI KLIENTA JAKO KLUCZ DO TWORZENIA WARTOŚCIOWEGO CUSTOMER EXPERIENCE"
- "REDEFINIUJĄC HR: JAK EMPLOYEE JOURNEY MAP KSZTAŁTUJE DOŚWIADCZENIE KANDYDATÓW I PRACOWNIKÓW"
- "MAPOWANIE ŚCIEŻEK KLIENTA W GASPOL JAKO WSPARCIE W KSZTAŁTOWANIU STRATEGII BIZNESOWEJ"
- "INNOWACYJNE PROCESY I GŁĘBOKIE ZROZUMIENIE KLIENTA, CZYLI JAK ŚCIEŻKI KLIENTA W POMAGAJĄ W OPTYMALIZACJI BIZNESU"
- "ZA KULISAMI EMPLOYEE JOURNEY: BUDOWANIE DIALOGU I ELASTYCZNOŚCI PROCESÓW W DMTECH"
- "ODKRYWANIE PERSPEKTYWY KLIENTA: INTEGRACJA EMPATII I ANALIZY W ŚCIEŻKACH MAPOWANYCH PRZEZ FUZERS"
- "KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE DO TWORZENIA ROZWIĄZAŃ: EMPATYCZNE PROJEKTOWANIE Z WYKORZYSTANIEM ŚCIEŻEK KLIENTA"
- "ROZUMIEJĄC KLIENTA: JAK CUSTOMER JOURNEY MAPS WSPIERAJĄ POPRAWĘ DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW"
- "ODKRYWANIE MOCY CJM W BUDOWANIU RELACJI Z KLIENTAMI"
- "ZROZUMIENIE I OPTYMALIZACJA ŚCIEŻEK KLIENTA: STRATEGICZNE WYKORZYSTANIE CJM W KREOWANIU WARTOŚCI"
- "WIZUALIZACJA DOŚWIADCZEŃ KLIENTA: EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CJM W USPRAWNIANIU PROCESÓW"
- MIEJSCE NA TWOJĄ WYPOWIEDŹ
SŁOWNIK POJĘĆ