reklama - zainteresowany?

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II - Helion

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II
Autor: Jolanta Pańczyk
ISBN: 978-83-246-2396-9
stron: 312, Format: 195x260, okładka: miękka
Data wydania: 2009-08-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 31,90 zł

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II

Tagi: Gimnazjum | Informatyka Europejczyka

Numer dopuszczenia MEN książki "Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II" to 162/2009

Komputery już dawno przestały pojawiać się wyłącznie w książkach i filmach fantastyczno-naukowych. Dziś są wszędzie -- w domach, szkołach i biurach. Korzystają z nich uczniowie i nauczyciele, urzędnicy i pracownicy różnych firm. Współcześnie komputery to nie tylko narzędzia pracy, ale także doskonała pomoc w nauce. Dzięki nim zdobywamy informacje, uczymy się, rozwiązujemy skomplikowane zadania matematyczne i przygotowujemy materiały na lekcje. Wiedza o komputerach i o tym, co mogą nam zaoferować, jest niezbędna każdemu, kto chce uczyć się i pracować w nowoczesny sposób.

"Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II" to książka, dzięki której nauczysz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o komputerach, aby bez problemów wykorzystywać ich możliwości. Poznasz budowę tych urządzeń, dowiesz się, jak korzystać z systemu operacyjnego, nauczysz się tworzyć rysunki i teksty, pracować z arkuszem kalkulacyjnym i bazą danych. Wykonując ćwiczenia zawarte w tej książce, nauczysz się wyszukiwać informacje w internecie i korzystać z poczty elektronicznej. Zacznij zgłębiać tajemnice świata komputerów.

  • MożliwoÅ›ci zastosowania komputera
  • Elementy zestawu komputerowego
  • System operacyjny
  • Pliki i katalogi
  • Grafika komputerowa -- rysowanie, skanowanie i przeglÄ…danie obrazków
  • Praca z edytorem tekstów
  • Prezentacje multimedialne
  • Sieci komputerowe
  • Korzystanie z poczty elektronicznej i WWW
  • Tworzenie witryny internetowej
  • Arkusze kalkulacyjne i bazy danych
  • Algorytmy
  • Programowanie w jÄ™zyku Logo
  • Modelowanie i symulacje

Książki wchodzące w skład zestawu edukacyjnego Informatyka Europejczyka dla gimnazjum, edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org:

"Informatyka "Informatyka "Informatyka "Informatyka "Informatyka

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II", wybierały także:

  • Statystyka matematyczna w Excelu dla szkół. Ćwiczenia praktyczne
  • Informatyka Europejczyka. iPodrÄ™cznik dla gimnazjum
  • Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeÅ„ dla gimnazjum. Klasa 2. Część 2
  • Matematyka Europejczyka. PodrÄ™cznik dla gimnazjum. Klasa 1
  • Informatyka Europejczyka. KoÅ‚o informatyczne dla gimnazjalistów

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II

Spis treści

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II -- spis treści

  • Od autorki (11)
  • Regulamin szkolnej pracowni komputerowej (13)
  • Oznaczenia (14)

1. Zastosowanie komputera w życiu codziennym (15)

  • 1.1. Komputer i jego znaczenie we wspóÅ‚czesnym Å›wiecie (16)
      • Na czym polega reprezentowanie i przetwarzanie informacji przez czÅ‚owieka i komputer? (16)
      • Zastosowanie komputera (17)
  • 1.2. Co to jest informatyka i jakie sÄ… aspekty jej rozwoju? (19)
      • Jakie znaczenie ma rozwój komputeryzacji i internetu? (19)
      • Uzależnienia od komputera i internetu (21)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (21)
  • 1.3. Na czym polega bezpieczna i higieniczna praca z komputerem? (22)
      • WpÅ‚yw komputera na zdrowie (22)
  • 1.4. Prawo autorskie (25)
      • Licencja (25)

2. Elementy zestawu komputerowego (27)

  • 2.1. WnÄ™trze komputera (28)
      • Elementy pÅ‚yty gÅ‚ównej (28)
      • Karty rozszerzeÅ„ (30)
      • Jednostki pamiÄ™ci (32)
      • Rodzaje pamiÄ™ci (32)
  • 2.2. UrzÄ…dzenia poza obudowÄ… komputera (35)
      • Klawiatura (35)
      • Mysz komputerowa (35)
      • Skaner (36)
      • Mikrofon (37)
      • Monitor (37)
      • Drukarka (38)
      • Modem (38)
      • GÅ‚oÅ›niki i sÅ‚uchawki (39)
  • 2.3. Przygotowanie zestawu komputerowego do pracy (40)
      • PodÅ‚Ä…czenie urzÄ…dzeÅ„ zewnÄ™trznych (40)

3. System operacyjny (43)

  • 3.1. System operacyjny, oprogramowanie (44)
  • 3.2. Pierwsze spojrzenie na pulpit (46)
      • Pulpit (46)
      • Tworzenie skrótów (48)
      • Zmiana wyglÄ…du pulpitu (48)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (49)
  • 3.3. Okna w systemie Windows (49)
      • Elementy okna (50)
      • Zawartość okna Mój komputer (50)
      • Uruchamianie programów (51)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (51)
  • 3.4. Operacje na plikach i folderach (52)
      • Zapisywanie pliku (52)
      • Rozszerzenia plików (53)
      • WÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci plików (54)
      • Tworzenie folderów (55)
      • Zaznaczanie plików i folderów (55)
      • Wycinanie, wklejanie, kopiowanie plików i folderów (56)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (57)
  • 3.5. ZarzÄ…dzanie plikami i folderami (58)
      • Kompresja i dekompresja danych (58)
      • ZarzÄ…dzanie danymi (61)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (62)
  • 3.6. Wyszukiwanie plików w systemie (63)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (65)
  • 3.7. BezpieczeÅ„stwo komputera i danych (65)
    • 3.7.1. Jak zadbać o bezpieczeÅ„stwo komputera? (65)
      • Zabezpieczenia systemu (66)
      • Ochrona przed wirusami komputerowymi (67)
    • 3.7.2. Jak zadbać o bezpieczeÅ„stwo danych? (67)
      • Wykonywanie kopii zapasowej plików i ustawieÅ„ (68)
      • Przywracanie systemu (68)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (69)
  • 3.8. RozwiÄ…zywanie problemów, czyli jak korzystać z pomocy i obsÅ‚ugi technicznej (70)
      • Pomoc i obsÅ‚uga techniczna systemu Windows (70)
      • Pomoc zdalna systemu Windows (71)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (72)

4. Podstawy grafiki (73)

  • 4.1. Praca z programem graficznym Paint (74)
      • NarzÄ™dzia programu Paint (74)
      • Tworzenie rysunków w programie graficznym (75)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (77)
  • 4.2. Rodzaje grafiki komputerowej (78)
  • 4.3. Podstawowe formaty graficzne (80)
      • Sposoby zapisu grafiki komputerowej (80)
      • BMP (81)
      • GIF (83)
      • JPEG (83)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (84)
  • 4.4. Importowanie grafiki (86)
      • Skanowanie obrazów (86)
      • Pobieranie obrazów z internetu (86)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (87)
  • 4.5. PrzeglÄ…danie zdjęć i obrazów (88)
      • Programy do przeglÄ…dania plików graficznych (88)
      • Ćwiczenia utrwalajÄ…ce (89)

5. Praca z edytorem tekstu (91)

  • 5.1. Wprowadzenie (93)
      • Notatnik (93)
      • WordPad (94)
      • Microsoft Word (94)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (94)
  • 5.2. Tworzenie dokumentów tekstowych (95)
    • 5.2.1. Okno programu Microsoft Word 2003 (95)
      • Uruchamianie programu Microsoft Word 2003 (96)
      • Elementy okna (96)
      • Kursory w dokumencie tekstowym (96)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (96)
    • 5.2.2. Zasady pracy z dokumentami tekstowymi (97)
      • Zasady poprawnego pisania tekstu (98)
      • Zapisywanie dokumentu i zamykanie okna programu (100)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (100)
    • 5.2.3. Formatowanie dokumentów (101)
      • Ustalanie parametrów czcionki (102)
      • Nadawanie wÅ‚aÅ›ciwego wyglÄ…du akapitom (104)
      • PodziaÅ‚ tekstu na akapity i ustalenie wcięć (104)
      • Wyrównanie akapitów wzglÄ™dem marginesów (105)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (106)
    • 5.2.4. System pomocy programu Word (107)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (108)
  • 5.3. Poznajemy funkcje edytora tekstu, realizujÄ…c projekty (109)
    • 5.3.1. Tworzymy gazetkÄ™ klasowÄ… (109)
      • 5.3.1.1. Opracowanie planu dziaÅ‚ania (110)
      • 5.3.1.2. Realizacja projektu (110)
      • Ustawienia strony (110)
      • Pisanie i formatowanie tekstu (111)
      • Rozmieszczanie tekstu w kolumnach (111)
      • WÅ‚Ä…czanie do tekstu obrazów i ozdobnych napisów (113)
      • Wstawianie obrazków clipart (113)
      • Wstawianie obrazów zapisanych w pliku (114)
      • Wstawianie ozdobnych napisów (115)
      • Ozdabianie tekstu autoksztaÅ‚tami (115)
      • Wstawianie pola tekstowego (116)
      • NagÅ‚ówek i stopka gazetki (117)
      • Sprawdzanie pisowni i gramatyki (118)
      • Drukowanie (118)
      • 5.3.1.3. ZakoÅ„czenie i prezentacja projektu (119)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (119)
    • 5.3.2. Projektujemy folder o szkole (121)
      • 5.3.2.1. Opracowanie planu dziaÅ‚ania (121)
      • 5.3.2.2. Realizacja projektu (121)
      • UkÅ‚ad strony i podziaÅ‚ na kolumny (121)
      • Pisanie i formatowanie tekstów (122)
      • Wstawianie do tekstu ozdobnych napisów, zdjęć i obrazów (122)
      • Stosowanie tabulatorów (123)
      • Sprawdzanie pisowni i gramatyki (125)
      • Drukowanie (125)
      • 5.3.2.3. ZakoÅ„czenie i prezentacja projektu (125)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (126)
    • 5.3.3. Projektujemy zaproszenie (127)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (129)
  • 5.4. Inne możliwoÅ›ci edytora tekstu (130)
      • Wyszukiwanie i zamiana wyrazów w tekÅ›cie (130)
      • Tworzenie tabel (131)
      • Wstawianie do tekstu obiektów (132)
      • Wstawianie obrazów (133)
      • DoÅ‚Ä…czanie dźwiÄ™ku (133)
      • Wstawianie równaÅ„ i wzorów (134)
      • Wstawianie zakÅ‚adki i hiperÅ‚Ä…cza (135)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (136)
      • Ćwiczenia utrwalajÄ…ce (138)

6. Multimedia (141)

  • 6.1. Wprowadzenie (142)
  • 6.2. Windows Movie Maker jako narzÄ™dzie przekazu multimedialnego (142)
      • Korzystanie z Pomocy programu (143)
      • Dodawanie przejść i efektów (144)
      • Zapisywanie projektu (145)
      • Dodawanie napisów i tytuÅ‚ów (145)
      • Dodawanie muzyki (146)
      • Zapisywanie i odtwarzanie filmu (146)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (147)
  • 6.3. Wybrane sposoby nagrywania i odtwarzania obrazu i dźwiÄ™ku (148)
    • 6.3.1. Nagrywanie obrazu i dźwiÄ™ku (148)
      • NarzÄ™dzia systemu umożliwiajÄ…ce nagrywanie plików (148)
      • Korzystanie z opcji nagrywania programu Windows Media Player (149)
      • Inne programy do nagrywania (150)
    • 6.3.2. Odtwarzanie obrazu i dźwiÄ™ku (151)
      • Odtwarzanie multimediów w programie Windows Media Player (151)
      • Inne programy do odtwarzania (151)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (152)
  • 6.4. Multimedialne programy edukacyjne (153)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (153)
  • 6.5. Prezentacje multimedialne (154)
    • 6.5.1. Wprowadzenie (154)
    • 6.5.2. Uruchamianie gotowej prezentacji multimedialnej (155)
    • 6.5.3. Tworzenie nowej prezentacji (155)
      • OkreÅ›lanie tÅ‚a prezentacji (157)
      • Dodawanie nowych slajdów i wstawianie obiektów (158)
      • Wstawianie do slajdów dźwiÄ™ków i filmów (158)
      • Animacje obiektów (159)
      • PrzejÅ›cia slajdów (160)
      • Widoki wyÅ›wietlania slajdów (161)
    • 6.5.4. Różne sposoby zapisu prezentacji (161)
      • Standardowy zapis prezentacji (161)
      • Zapis prezentacji jako pokazu (161)
      • Zapis prezentacji jako strony WWW (162)
      • Zapis prezentacji przenoÅ›nej (162)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (163)
      • Ćwiczenia utrwalajÄ…ce (164)

7. Internet i sieci (167)

  • 7.1. Sieci komputerowe (168)
      • Rodzaje sieci (168)
      • Sposoby Å‚Ä…czenia komputerów w sieć (169)
      • Budowa sieci (170)
      • PodziaÅ‚y sieci (171)
      • Praca w sieci lokalnej (171)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (172)
  • 7.2. Internet jako sieć rozlegÅ‚a (172)
    • 7.2.1. W oknie przeglÄ…darki (172)
      • Elementy skÅ‚adowe adresu internetowego (173)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (175)
  • 7.3. UsÅ‚ugi internetowe (176)
      • Zagrożenia w sieci (176)
    • 7.3.1. Strony WWW (178)
      • Wyszukiwanie stron WWW (178)
    • 7.3.2. Poczta elektroniczna (179)
      • ZakÅ‚adanie konta e-mail (z wykorzystaniem usÅ‚ug portalu Onet.pl) (180)
      • WysyÅ‚anie i odbieranie poczty elektronicznej (181)
    • 7.3.3. ProtokóÅ‚ FTP (182)
    • 7.3.4. Grupy dyskusyjne (182)
    • 7.3.5. Rozmowy w sieci (183)
    • 7.3.6. Telnet (183)
    • 7.3.7. E-usÅ‚ugi (184)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (184)
  • 7.4. Gromadzenie, selekcjonowanie i przetwarzanie informacji pochodzÄ…cych z różnych źródeÅ‚ (185)
    • 7.4.1. Prezentacja regionu - praca grupowa nad projektem (185)
      • Praca nad projektem "Mój region" (185)
      • 7.4.1.1. Dyskusja, czyli co i w jakiej formie zaprezentować w projekcie (186)
      • Jakie zasady netykiety obowiÄ…zujÄ… podczas dyskusji na forum? (186)
      • Dyskusje na forum (187)
      • 7.4.1.2. Tworzenie multimedialnego przekazu w formie prezentacji, filmu lub innego opracowania (188)
      • Usytuowanie regionu i uksztaÅ‚towanie powierzchni - czyli jak korzystać z internetowej mapy (grupa I) (188)
      • RoÅ›liny i zwierzÄ™ta regionu - czyli spojrzenie na region przez pryzmat biologii (grupa II) (189)
      • Zabytki i historia regionu (grupa III) (189)
      • Legendy i podania ludowe zwiÄ…zane z regionem (grupa IV) (190)
      • 7.4.1.3. Prezentacje grup i ocena wpÅ‚ywu treÅ›ci i formy na odbiór (190)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (190)
  • 7.5. Tworzenie witryny internetowej (191)
    • 7.5.1. Podstawy tworzenia stron WWW w HTML-u (191)
      • Struktura strony (192)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (195)
      • Ćwiczenia utrwalajÄ…ce (196)

8. Obliczenia w arkuszach kalkulacyjnych (199)

  • 8.1. Arkusz kalkulacyjny - wprowadzenie (200)
      • Podstawowe pojÄ™cia (201)
  • 8.2. Edycja danych arkusza (202)
      • Poruszanie siÄ™ po arkuszu (202)
      • Wprowadzanie, poprawianie i usuwanie danych (203)
      • Zmiana szerokoÅ›ci kolumn i wierszy (203)
      • Formatowanie danych (204)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (206)
  • 8.3. Adresowanie w arkuszu (207)
      • Adresowanie wzglÄ™dne (207)
      • Adresowanie bezwzglÄ™dne (210)
      • Adresowanie mieszane (211)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (212)
  • 8.4. Graficzna prezentacja danych (213)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (215)
  • 8.5. Stosowanie funkcji w arkuszu kalkulacyjnym (216)
      • Funkcja ÅšREDNIA (217)
      • Funkcje MIN, MAX (217)
      • Funkcja JEÅ»ELI (218)
      • Funkcja LICZ.JEÅ»ELI (219)
      • Funkcja ILE.NIEPUSTYCH (220)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (220)
  • 8.6. Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do rozwiÄ…zywania problemów z zakresu różnych przedmiotów (221)
      • Matematyczne obliczenia w Excelu 2003 (221)
      • Fizyka w Excelu 2003 (222)
      • Obliczenia chemiczne (223)
      • Obliczenia statystyczne (223)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (224)
      • Ćwiczenia utrwalajÄ…ce (225)

9. Bazy danych (227)

  • 9.1. Wprowadzenie (228)
      • Otwieranie gotowej bazy danych w programie Microsoft Access 2003 (230)
      • Obiekty bazy danych (232)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (233)
  • 9.2. Podstawowe operacje na bazie danych (234)
      • PrzeglÄ…danie bazy danych (234)
      • Zaznaczanie rekordów (234)
      • Kopiowanie, wstawianie i usuwanie danych z tabeli (235)
      • Wyszukiwanie i zmiana danych w bazie (236)
      • Sortowanie (237)
      • Importowanie bazy (238)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (238)
  • 9.3. Tworzenie nowej bazy danych (239)
    • 9.3.1. Tworzenie tabel (239)
      • Tworzenie tabeli za pomocÄ… kreatora (239)
      • Ustalanie relacji miÄ™dzy tabelami (241)
    • 9.3.2. Kwerendy (242)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (244)
  • 9.4. Prezentowanie danych z bazy za pomocÄ… formularzy i raportów (245)
    • 9.4.1. Tworzenie formularzy (245)
    • 9.4.2. Raporty (248)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (249)
      • Ćwiczenia utrwalajÄ…ce (250)

10. Algorytmy (251)

  • 10.1. Co to jest algorytm? (252)
  • 10.2. Sposoby zapisu algorytmów (253)
      • Opis sÅ‚owny (253)
      • Lista kroków (253)
      • Schemat blokowy (254)
      • JÄ™zyki programowania (257)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (257)
  • 10.3. Rodzaje algorytmów (258)
      • Algorytmy liniowe (258)
      • Algorytmy warunkowe (259)
      • Algorytmy iteracyjne (261)
      • Algorytmy rekurencyjne (263)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (264)
  • 10.4. Algorytmy porzÄ…dkujÄ…ce (266)
    • 10.4.1. Wybrane algorytmy sortowania (266)
      • Sortowanie przez wybór (266)
      • Sortowanie przez scalanie (267)
      • Sortowanie przez wstawianie (268)
      • Sortowanie bÄ…belkowe (269)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (270)
  • 10.5. Tworzenie algorytmów w programie ELI 2.0 (271)
      • Jakim programem jest ELI 2.0? (271)
      • Znaczenie podstawowych klocków (273)
      • Budowa algorytmu (273)
      • Symulacja dziaÅ‚ania algorytmu w programie (275)
      • Algorytmy tworzone w programie ELI (276)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (277)
  • 10.6. Grafika żóÅ‚wia (278)
    • 10.6.1. Podstawy programowania w Logo (280)
      • 10.6.1.1. Procedury pierwotne (280)
      • 10.6.1.2. Zapisywanie i otwieranie plików w Logo (281)
      • 10.6.1.3. Sterowanie żóÅ‚wiem (282)
      • 10.6.1.4. Powtarzanie czynnoÅ›ci w Logo (284)
      • 10.6.1.5. Procedury wÅ‚asne w Logo (286)
      • Definiowanie procedur w wierszu poleceÅ„ ekranu tekstowego (286)
      • Definiowanie procedur w oknie Edytora obiektów (288)
      • Dorysowywanie do szeÅ›ciokÄ…ta kolejnych szeÅ›ciokÄ…tów w celu utworzenia kompozycji pawie oko (288)
      • 10.6.1.6. Procedury wÅ‚asne z parametrami (289)
      • 10.6.1.7. Kolory i gruboÅ›ci pisaka w Logo (290)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (292)
      • Ćwiczenia utrwalajÄ…ce (294)

11. Modelowanie i symulacje (297)

  • 11.1. Wprowadzenie (298)
  • 11.2. Modelowanie i symulacje (299)
    • 11.2.1. Mapy internetowe (300)
    • 11.2.2. Interaktywne programy komputerowe do symulacji (301)
      • Analiza wyników eksperymentów (302)
    • 11.2.3. Symulacje lotnicze (302)
    • 11.2.4. Symulacje samochodowe (303)
    • 11.2.5. Symulacje w grach strategicznych, sportowych i projektach (303)
    • 11.2.6. Symulacje w arkuszu kalkulacyjnym (304)
    • 11.2.7. Symulacje algorytmów (306)
    • 11.2.8. Symulacje w Logo (306)
    • 11.2.9. Symulacje matematyczne (307)
      • Ćwicz umiejÄ™tnoÅ›ci (308)
      • Ćwiczenia utrwalajÄ…ce (309)

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.