Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - Helion
Tytuł oryginału: Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-7742-9
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,25 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,75 zł)
- Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
- Obowiązkowo stwórz stronę internetową
- Załóż konta w serwisach społecznościowych
- Zacznij pisać firmowy blog
- Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
- Zainstaluj oprogramowanie monitorujÄ…ce statystyki strony
- Promuj tych, którzy promują Ciebie
- Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".Guy Kawasaki
Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!
Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
- poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
- stworzyć blog w celu promowania firmy;
- budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
- analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
Osoby które kupowały "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu", wybierały także:
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu eBook -- spis treści
Przedmowa (11)
Podziękowania (15)
Wprowadzenie (19)
Część pierwsza: Inbound marketing (23)
RozdziaÅ‚ 1. ZmieniÅ‚ siÄ™ sposób robienia zakupów... a czy zmieniÅ‚ siÄ™ Twój marketing? (25)
- Kto zabraÅ‚ moich klientów? (29)
- Inbound marketing w akcji - Barack Obama na prezydenta (30)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
- Megafon kontra centrum spotkań (36)
- Ważne jest nie to, co mówisz, ale to, co inni mówiÄ… o Tobie (37)
- Czy Twoja strona tętni życiem? (38)
- Mamusia byłaby z Ciebie dumna, ale... (40)
- Monitorowanie postÄ™pów (42)
- Inbound marketing w akcji - 37Signals (44)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)
- Tworzenie rozpoznawalnej strategii (48)
- Monitorowanie postÄ™pów (51)
- Inbound marketing w akcji - Grateful Dead (51)
Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
RozdziaÅ‚ 4. Stwórz rozpoznawalne treÅ›ci (57)
- Budowanie fabryki treści (58)
- Różnorodność nadaje życiu smak (59)
- Aby coś dostać, musisz coś dać (60)
- Zasobność portfela już Cię nie ogranicza (60)
- Monitorowanie postÄ™pów (61)
- Inbound marketing w akcji - Wikipedia (63)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
- Jak właściwie założyć blog (68)
- Pisanie dobrych artykuÅ‚ów (69)
- Skorzystaj z pomocy Google (73)
- Spraw, by Twoje artykuły były zaraźliwe (74)
- Wypromuj swoje teksty (77)
- Komentarz jako punkt wyjścia do rozmowy (78)
- Dlaczego nie każdy blog odnosi sukces (80)
- ŹródÅ‚o niewyczerpanych korzyÅ›ci (80)
- Odbiór treÅ›ci przez RSS (81)
- Subskrybuj odpowiednie blogi branżowe (82)
- Bierz udział w rozmowie (83)
- Monitorowanie postÄ™pów (85)
- Inbound marketing w akcji - Whole Foods (87)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
- Odpłatnie czy bezpłatnie? (96)
- (Krótkie) wprowadzenie do funkcjonowania wyszukiwarki Google (100)
- Najlepsze słowa kluczowe (105)
- Optymalizacja w trybie on-page - na poczÄ…tek to, co najprostsze (110)
- Optymalizacja w trybie off-page - znaczenie linków przychodzÄ…cych (120)
- Nieetyczne metody optymalizacji, czyli jak zostać usuniÄ™tym z indeksów Google (125)
- Zagrożenia związane z reklamą PPC (129)
- Monitorowanie postÄ™pów (131)
- Inbound marketing w akcji - DIY Shutters (133)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)
- Tworzenie efektywnego profilu w internecie (138)
- Gromadzenie fanów na Facebooku (142)
- Nawiązywanie znajomości za pomocą LinkedIn (148)
- Gromadzenie fanów na Twitterze (160)
- Generowanie ruchu na stronie za pomocÄ… serwisu Digg (168)
- StumbleUpon, czyli jak pozwolić się odkryć (174)
- Obecność w serwisie YouTube (177)
- Monitorowanie postÄ™pów (183)
- Inbound marketing w akcji - FreshBooks (183)
Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
RozdziaÅ‚ 8. Jak konwertować odwiedzajÄ…cych w potencjalnych klientów (195)
- Wezwania do dziaÅ‚ania, które przykuwajÄ… uwagÄ™ (198)
- BÅ‚Ä™dy, których warto unikać (202)
- Optymalizacja metodÄ… prób i bÅ‚Ä™dów (202)
- Monitorowanie postÄ™pów (203)
- Inbound marketing w akcji - Google (204)
RozdziaÅ‚ 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzajÄ…cych w potencjalnych klientów (207)
- Strona docelowa - najlepsze praktyki (208)
- Tworzenie funkcjonalnych formularzy (214)
- Formularz to nie wszystko (218)
- SÅ‚owo przestrogi (219)
- Monitorowanie postÄ™pów (220)
- Inbound marketing w akcji - Zappos (220)
RozdziaÅ‚ 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)
- Ocena potencjalnych klientów (225)
- Jak dbać o potencjalnych klientów (230)
- Poszerzanie zasięgu (234)
- Monitorowanie postÄ™pów (236)
- Inbound marketing w akcji - Kiva (237)
Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
- Poziomy i definicje (247)
- Skuteczność kampanii marketingowej (249)
- Monitorowanie postÄ™pów (251)
- Inbound marketing w akcji - Constant Contact (251)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
- Zatrudniaj obywateli cyfrowego świata (256)
- Zatrudniaj zdolnych analityków (258)
- Zatrudniaj osoby o dużym zasięgu w internecie (259)
- Zatrudniaj twórców treÅ›ci (262)
- Rozwój dotychczasowych pracowników (263)
- Monitorowanie postÄ™pów (264)
- Inbound marketing w akcji - Jack Welch i General Electric (267)
RozdziaÅ‚ 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
- Wybór agencji PR (272)
- Monitorowanie postÄ™pów (275)
- Inbound marketing w akcji - Solis, Weber, Defren i Roetzer (276)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
- NarzÄ™dzia pozwalajÄ…ce kontrolować konkurentów (282)
- Monitorowanie postÄ™pów (284)
- Inbound marketing w akcji - TechTarget (286)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
- Monitorowanie postÄ™pów (291)
- Inbound marketing w akcji - Tom Brady (291)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)
Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
- InboundMarketing.com (299)
- Wyszukiwarka Google dla zaawansowanych (300)
- Monitorowanie z wykorzystaniem Google Alerts (303)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla poczÄ…tkujÄ…cych firm (305)