reklama - zainteresowany?

In - Helion

In

MIEJSCE 41 na liście TOP 20
Autor: Micha
ISBN: 978-83-289-0051-6
okładka: mi
Data wydania: 2023-04-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 47,40 zł (poprzednio: 79,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-31,60 zł)

Dodaj do koszyka In

Dodaj do koszyka In

 

Osoby które kupowały "In", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarzÄ…dzać w XXI wieku

Dodaj do koszyka In

Spis treści

Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML -- spis treści

Rozdział 1. Wprowadzenie do inżynierii oprogramowania

  • 1.1. Czym jest inżynieria oprogramowania?
  • 1.2. Podstawowe problemy inżynierii oprogramowania
  • 1.3. Przyczyny problemów
  • 1.4. Najlepsze praktyki inżynierii oprogramowania
  • 1.5. PrzykÅ‚adowe dziedziny zastosowaÅ„ inżynierii oprogramowania
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać
  • RozwiÄ…zania zadaÅ„

Rozdział 2. Cykle wytwarzania oprogramowania

  • 2.1. Dyscypliny cyklu wytwarzania oprogramowania
  • 2.2. PrzeglÄ…d cykli wytwarzania oprogramowania
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać

Rozdział 3. Metodyki wytwarzania oprogramowania

  • 3.1. Czym jest metodyka wytwarzania oprogramowania?
  • 3.2. Metodyki zwinne (agilne)
  • 3.3. Metodyki sformalizowane
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać

Rozdział 4. Wprowadzenie do modelowania obiektowego

  • 4.1. Podstawowe zasady modelowania
  • 4.2. Uniwersalny jÄ™zyk modelowania
  • 4.3. Obiekty jako podstawa modelowania
  • 4.4. Klasy obiektów
  • 4.5. System jako zbiór wspóÅ‚pracujÄ…cych obiektów
  • 4.6. Modele w procesie inżynierii oprogramowania
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać

Rozdział 5. Modelowanie struktury systemu

  • 5.1. Model klas
  • 5.2. Model komponentów i model wdrożenia
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać
  • RozwiÄ…zania zadaÅ„

Rozdział 6. Modelowanie dynamiki systemu

  • 6.1. Model przypadków użycia
  • 6.2. Model czynnoÅ›ci
  • 6.3. Model maszyny stanów
  • 6.4. Model sekwencji
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać
  • RozwiÄ…zania zadaÅ„

Rozdział 7. Wprowadzenie do inżynierii wymagań

  • 7.1. Rola wymagaÅ„ w inżynierii oprogramowania
  • 7.2. Specyfikowanie Å›rodowiska systemu
  • 7.3. Struktura specyfikacji wymagaÅ„ - rodzaje wymagaÅ„
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać
  • RozwiÄ…zania zadaÅ„

Rozdział 8. Podstawy specyfikowania wymagań

  • 8.1. Specyfikowanie wizji systemu
  • 8.2. Specyfikowanie wymagaÅ„ użytkownika
  • 8.3. Specyfikowanie wymagaÅ„ oprogramowania
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać
  • RozwiÄ…zania zadaÅ„

Rozdział 9. Wprowadzenie do architektury oprogramowania

  • 9.1. Rola projektowania architektonicznego
  • 9.2. Architektury komponentowe i usÅ‚ugowe
  • 9.3. Typowe style architektoniczne
  • 9.4. Projektowanie architektury na podstawie wymagaÅ„
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać
  • RozwiÄ…zania zadaÅ„

RozdziaÅ‚ 10. Podstawy projektowania podsystemów

  • 10.1. Projektowanie warstw prezentacji i logiki aplikacji
  • 10.2. Projektowanie warstwy logiki dziedzinowej
  • 10.3. Projektowanie baz danych
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać
  • RozwiÄ…zania zadaÅ„

Rozdział 11. Podstawy implementacji oprogramowania

  • 11.1. Kodowanie systemu na podstawie projektu
  • 11.2. Dobre praktyki w zakresie kodowania
  • 11.3. ZarzÄ…dzanie wersjami, konfiguracjÄ… i zmianami
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać
  • RozwiÄ…zania zadaÅ„

Rozdział 12. Podstawy testowania

  • 12.1. Rola testowania w inżynierii oprogramowania
  • 12.2. Podstawowe metody testowania
  • 12.3. Poziomy testowania
  • 12.4. Testowanie przypadków użycia systemu
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać

Rozdział 13. Narzędzia i metody automatyzacji inżynierii oprogramowania

  • 13.1. NarzÄ™dzia automatyzacji analizy i projektowania oprogramowania
  • 13.2. NarzÄ™dzia wsparcia implementacji i testowania oprogramowania
  • 13.3. Metody automatyzacji wytwarzania i eksploatacji
  • Zadania
  • SÅ‚ownik pojęć
  • Co trzeba zapamiÄ™tać

Skorowidz

Dodaj do koszyka In

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.