reklama - zainteresowany?

Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II - Helion

Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II
Autor: Adam Pelikant
ISBN: 978-83-283-7411-9
okładka: miękka
Data wydania: 2020-08-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 74,25 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-24,75 zł)

Dodaj do koszyka Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II

Dodaj do koszyka Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II

Spis treści

Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II -- spis treści

 

Od autora 5

 

Od autora do wydania drugiego, uzupełnionego 7

Rozdział 1. Wstęp 9

Rozdział 2. Zapytania analityczne 17

  • Podstawy skÅ‚adni 17
  • Grupowanie w SQL 23
  • Grupowanie nad oknem logicznym 34
  • Funkcje agregujÄ…ce zdefiniowane przez użytkownika 40

Rozdział 3. Struktura hurtowni danych 49

  • Rola hurtowni danych w procesie przetwarzania 49
  • Proces integracji danych 52
  • Elementy hurtowni danych 54

Rozdział 4. Integracja danych 65

  • Wprowadzenie do Integration Services 65
  • Prosta migracja danych 68
  • Kontener FOR LOOP 83
  • Kontener FOREACH LOOP 97
  • Sprawdzanie zgodnoÅ›ci danych ze sÅ‚ownikiem 110
  • Uruchamianie pakietów integracyjnych 124
  • Wykorzystywanie zapytaÅ„ SQL do migracji danych 129

RozdziaÅ‚ 5. Wizualne tworzenie elementów hurtowni danych 139

  • WstÄ™p do Analysis Services 139
  • Tworzenie podstawowej struktury hurtowni danych 154
  • Modyfikacja struktury hurtowni danych 173
  • Kostka o strukturze pÅ‚atka Å›niegu 195
  • Tworzenie hurtowni danych z zastosowaniem tabel poÅ›rednich 198
  • Definiowanie zaawansowanych elementów kostki 218
  • Struktura uprawnieÅ„ do korzystania z hurtowni danych 244
  • Dodatkowe funkcjonalnoÅ›ci Analysis Services 249

Rozdział 6. Analiza danych z wykorzystaniem rozszerzenia MDX 273

  • Podstawy skÅ‚adni zapytaÅ„ MDX 273
  • Operacje na zbiorach atrybutów 283
  • Definiowanie miar ad hoc 291
  • Definiowanie ad hoc zbiorów atrybutów 298
  • Zastosowanie wskazania poziomu hierarchii do wyznaczania miar 305
  • WyÅ›wietlanie wielu poziomów hierarchii 309
  • Wyznaczanie miar jako wyrażeÅ„ dla różnych elementów i poziomów hierarchii 311
  • Filtrowanie w zapytaniach MDX 321
  • Wyznaczanie przedziaÅ‚ów i zakresów dla wymiarów 326
  • Zastosowanie instrukcji warunkowych 336
  • Zastosowanie funkcji agregujÄ…cych w zapytaniach MDX 339
  • Definiowanie zÅ‚ożonej struktury dla wymiaru czasu 344
  • Definiowanie operacji na zbiorach atrybutów 347
  • Funkcje analityczne i statystyczne w MDX 350
  • Podsumowanie wiadomoÅ›ci o zapytaniach wybierajÄ…cych MDX 356
  • Tworzenie i testowanie nietrwaÅ‚ych struktur wielowymiarowych 366

Rozdział 7. Raportowanie 405

  • Zastosowanie MS Excel do tworzenia raportów dla hurtowni danych 405
  • Zastosowanie jÄ™zyków wyższego rzÄ™du do tworzenia raportów 419
  • Zastosowanie Reporting Services - podstawy 429
  • Konfigurowanie serwera http dla potrzeb Reporting Services 440
  • Synchronizowanie raportów 453
  • Raporty o strukturze macierzowej 465
  • Definiowanie akcji dla raportów 475
  • Definiowanie grup hierarchicznych 480
  • Raportowanie dla danych pochodzÄ…cych z hurtowni 485

Rozdział 8. Podsumowanie. Co dalej z analitycznym przetwarzaniem danych? 503

O autorze 507

Dodaj do koszyka Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.