reklama - zainteresowany?

Hipnotyczny marketing - Helion

Hipnotyczny marketing
Autor: Joe Vitale
Tytuł oryginału: Hypnotic Marketing
Tłumaczenie: Sebastian Schabowski
ISBN: 83-246-1193-2
stron: 248, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2008-01-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,00 zł

Dodaj do koszyka Hipnotyczny marketing

Tagi: Marketing

Wsad kolorowy do Twojej głowy

  • Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
  • Zdobywaj rozgłos za darmo
  • Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.

Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:

  • gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
  • formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
  • przechodzić od rozmyślania do działania,
  • skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
  • podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.

Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!


Dodaj do koszyka Hipnotyczny marketing

 

Osoby które kupowały "Hipnotyczny marketing", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Regu

Dodaj do koszyka Hipnotyczny marketing

Spis treści

Hipnotyczny marketing -- spis tre

Dodaj do koszyka Hipnotyczny marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.