reklama - zainteresowany?

Hipnotyczny marketing - Helion

Hipnotyczny marketing
Autor: Joe Vitale
Tytuł oryginału: Hypnotic Marketing
TÅ‚umaczenie: Sebastian Schabowski
ISBN: 83-246-1193-2
stron: 248, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2008-01-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,00 zł

Dodaj do koszyka Hipnotyczny marketing

Tagi: Marketing

Wsad kolorowy do Twojej głowy

  • Twórz strony internetowe dziaÅ‚ajÄ…ce jak bankomaty
  • Zdobywaj rozgÅ‚os za darmo
  • Podbijaj umysÅ‚y klientów skandalicznymi pomysÅ‚ami

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.

Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:

  • gimnastykować umysÅ‚ w kierunku sensacji i pasji,
  • formuÅ‚ować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
  • przechodzić od rozmyÅ›lania do dziaÅ‚ania,
  • skÅ‚aniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
  • podawać klientom nudne informacje niczym lody w pÅ‚onÄ…cej polewie.

Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!


Dodaj do koszyka Hipnotyczny marketing

 

Osoby które kupowały "Hipnotyczny marketing", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka Hipnotyczny marketing

Spis treści

Hipnotyczny marketing -- spis tre

Dodaj do koszyka Hipnotyczny marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.