reklama - zainteresowany?

Grafika żółwia, czyli Python na wesoło. Niesamowite projekty z biblioteką Turtle - Helion

Grafika żółwia, czyli Python na wesoło. Niesamowite projekty z biblioteką Turtle

MIEJSCE 15 na liście TOP 20
Autor: Krzysztof Łos
ISBN: 978-83-283-7135-4
okładka: miękka
Księgarnia: Helion

Książka będzie dostępna od października 2021

 

Zobacz także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci

Spis treści

Python dla nastolatkw. Projekty graficzne z Python Turtle -- spis treci

Wstp (9)

  • Podzikowania (9)
  • O autorze (9)
  • Kim jest programista? Czy kady moe nim zosta? (10)
  • Dla kogo jest ta ksika (10)
  • Struktura ksiki (11)
  • rodowisko pracy (11)
  • Czym jest turtle? (12)
  • Konwencje zastosowane w ksice (12)

1. Konfiguracja rodowiska w systemie Windows (13)

  • Instalacja interpretera jzyka Python (13)
  • Instalacja PyCharm Community Edition (15)
    • Pierwsze uruchomienie PyCharm Community Edition (18)
  • Pierwszy program (19)
  • Konfiguracja rodowiska w systemie MacOS (24)
    • Instalacja interpretera jzyka Python (25)
    • Instalacja PyCharm Community Edition (27)
    • Pierwsze uruchomienie PyCharm Community Edition (29)
    • Pierwszy program (31)
  • Programowanie z wykorzystaniem narzdzi dostpnych online (36)

2. Podstawy jzyka Python (39)

  • Czym waciwie jest komputer? (39)
  • Czym jest program komputerowy? (40)
  • Dlaczego Python? (41)
  • Twój pierwszy program w Pythonie (42)
    • Zmienne (43)
    • Typy zmiennych (44)
    • Konwersje typów (46)
    • Komentarze (48)
    • Operatory arytmetyczne (50)
    • Operatory porównania (51)
    • Operatory przypisania (52)
    • Operatory logiczne (54)
    • Instrukcje warunkowe (56)
    • Napisy (59)
    • Ptle while (64)
    • Listy (65)
    • Krotki (69)
    • Ptle for (70)
    • Funkcje (74)
    • Moduy (78)
    • Klasy (80)
  • Podsumowanie (83)

3. Podstawy biblioteki turtle (85)

  • Pierwszy program w grafice ówia (85)
  • Podstawowe koncepcje (87)
  • Rysujemy kwadrat (92)
  • Rysujemy kolorowy kwadrat (93)
  • Rysujemy trójkt (96)
  • Rysujemy wypeniony kolorem trójkt (99)
  • Rysujemy szeciokt (100)
  • Rysujemy wielokt foremny (102)
  • Rysujemy okrg (104)
  • Podsumowanie (105)

4. Praktyczne projekty (107)

  • Spirala nr 1 (108)
  • Spirala nr 2 (110)
  • Spirala nr 3 (112)
  • Spirala nr 4 (114)
  • Spirala nr 5 (116)
  • Róa (118)
  • Stokrotka (120)
  • Pajczyna (122)
  • Trójkt równoboczny wpisany w okrg (124)
  • Flaga Polski (126)
  • Szachownica si zbrojnych RP (128)
  • Tcza (130)
  • Serce (132)
  • Patek niegu (134)
  • Choinka (136)
  • Emblemat hakerów (139)
  • Szachownica 12×12 (142)
  • Kos zboa (144)
  • Gradient (147)
  • Rozeta (149)
  • Osiedle domków (151)
  • Zegar analogowy (155)

Dodatek A. Spis najwaniejszych polece moduu turtle (161)

Dodatek B. Co dalej? (165)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.