Grafika żółwia, czyli Python na wesoło. Niesamowite projekty z biblioteką Turtle - Helion


MIEJSCE 15 na liście TOP 20
Autor: Krzysztof ŁosISBN: 978-83-283-7135-4
okładka: miękka
Księgarnia: Helion
Książka będzie dostępna od października 2021
Zobacz także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,67 zł, (13,90 zł -85%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Prawa ludzkiej natury 73,16 zł, (13,90 zł -81%)
- Tajemnice sieci 39,50 zł, (7,90 zł -80%)
Spis treści
Python dla nastolatkw. Projekty graficzne z Python Turtle -- spis treci
Wstp (9)
- Podzikowania (9)
- O autorze (9)
- Kim jest programista? Czy kady moe nim zosta? (10)
- Dla kogo jest ta ksika (10)
- Struktura ksiki (11)
- rodowisko pracy (11)
- Czym jest turtle? (12)
- Konwencje zastosowane w ksice (12)
1. Konfiguracja rodowiska w systemie Windows (13)
- Instalacja interpretera jzyka Python (13)
- Instalacja PyCharm Community Edition (15)
- Pierwsze uruchomienie PyCharm Community Edition (18)
- Pierwszy program (19)
- Konfiguracja rodowiska w systemie MacOS (24)
- Instalacja interpretera jzyka Python (25)
- Instalacja PyCharm Community Edition (27)
- Pierwsze uruchomienie PyCharm Community Edition (29)
- Pierwszy program (31)
- Programowanie z wykorzystaniem narzdzi dostpnych online (36)
2. Podstawy jzyka Python (39)
- Czym waciwie jest komputer? (39)
- Czym jest program komputerowy? (40)
- Dlaczego Python? (41)
- Twój pierwszy program w Pythonie (42)
- Zmienne (43)
- Typy zmiennych (44)
- Konwersje typów (46)
- Komentarze (48)
- Operatory arytmetyczne (50)
- Operatory porównania (51)
- Operatory przypisania (52)
- Operatory logiczne (54)
- Instrukcje warunkowe (56)
- Napisy (59)
- Ptle while (64)
- Listy (65)
- Krotki (69)
- Ptle for (70)
- Funkcje (74)
- Moduy (78)
- Klasy (80)
- Podsumowanie (83)
3. Podstawy biblioteki turtle (85)
- Pierwszy program w grafice ówia (85)
- Podstawowe koncepcje (87)
- Rysujemy kwadrat (92)
- Rysujemy kolorowy kwadrat (93)
- Rysujemy trójkt (96)
- Rysujemy wypeniony kolorem trójkt (99)
- Rysujemy szeciokt (100)
- Rysujemy wielokt foremny (102)
- Rysujemy okrg (104)
- Podsumowanie (105)
4. Praktyczne projekty (107)
- Spirala nr 1 (108)
- Spirala nr 2 (110)
- Spirala nr 3 (112)
- Spirala nr 4 (114)
- Spirala nr 5 (116)
- Róa (118)
- Stokrotka (120)
- Pajczyna (122)
- Trójkt równoboczny wpisany w okrg (124)
- Flaga Polski (126)
- Szachownica si zbrojnych RP (128)
- Tcza (130)
- Serce (132)
- Patek niegu (134)
- Choinka (136)
- Emblemat hakerów (139)
- Szachownica 12×12 (142)
- Kos zboa (144)
- Gradient (147)
- Rozeta (149)
- Osiedle domków (151)
- Zegar analogowy (155)
Dodatek A. Spis najwaniejszych polece moduu turtle (161)
Dodatek B. Co dalej? (165)