Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - Helion
ebook
Autor: Martyna ZastrożnaISBN: 978-83-283-1585-3
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-10
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,97 zł)
Humanista w świecie liczb
„SÅ‚owa, sÅ‚owa, sÅ‚owa” — powiedziaÅ‚ Hamlet do Poloniusza w drugim akcie sÅ‚ynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziaÅ‚by na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. ByÅ‚aby to prawda, ponieważ to interesujÄ…ce narzÄ™dzie operuje na liczbach i za ich pomocÄ… pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to poczÄ…tek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli Å›wiadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubiÄ… zarzÄ…d Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukÄ™ czytania liczb. Nie przerażaj siÄ™ jednak! Nawet jeÅ›li jesteÅ› zdeklarowanym humanistÄ…, wystarczy, że poznasz możliwoÅ›ci i podstawowe reguÅ‚y, jakimi rzÄ…dzi siÄ™ Google Analytics, a szybko siÄ™ z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostaÅ‚o zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzÄ™dziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwoÅ›ci, które oferuje Universal Analytics. W tej odsÅ‚onie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze wiÄ™cej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeÅ‚ wiedzy. Dowiesz siÄ™ też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz siÄ™ z ofertÄ…, jakÄ… Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
Osoby które kupowały "Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II", wybierały także:
- Excel 2013. Kurs video. Poziom drugi. Przetwarzanie i analiza danych 79,00 zł, (35,55 zł -55%)
- Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Excel 2016 PL. Biblia 109,00 zł, (54,50 zł -50%)
- Naczelny Algorytm. Jak jego odkrycie zmieni nasz świat 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Big Data. Najlepsze praktyki budowy skalowalnych systemów obsługi danych w czasie rzeczywistym 89,00 zł, (44,50 zł -50%)
Spis treści
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II eBook -- spis treści
O autorce (9)
1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdÄ™ chodzi w analityce? (11)
2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (15)
- Zalety i ograniczenia (15)
- Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (15)
- Kilka sÅ‚ów o wadach i ograniczeniach (17)
- Google Analytics Premium (19)
- Jak działa Google Analytics? (19)
- Twoje centrum dowodzenia - kilka sÅ‚ów o interfejsie (21)
- Struktura Google Analytics (21)
- Interfejs (22)
- Podstawowe metryki (25)
- Odwiedziny (sesje) (25)
- Odsłony (26)
- Unikalni użytkownicy (26)
- Åšredni czas trwania odwiedzin (27)
- Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (28)
- Nowe odwiedziny (29)
- WspóÅ‚czynnik odrzuceÅ„ (29)
- Raporty standardowe (32)
- Na żywo (32)
- Odbiorcy (34)
- Pozyskiwanie (38)
- Zachowanie (47)
- Konwersje (54)
3. Zbuduj swój plan analityczny (63)
- KROK 1. Poznaj swój cel! (63)
- Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (63)
- Jaki cel ma Twoja witryna? (66)
- Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (67)
- Zweryfikuj swoje KPI (71)
- KROK 2. Wdrażaj! (72)
- Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (72)
- Kod śledzenia (75)
- Åšledzenie celów (76)
- Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (83)
- Konfiguracja śledzenia e-commerce (87)
- Integracja z Google AdWords (92)
- Integracja z NarzÄ™dziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (98)
- Wdrożenia niestandardowe (101)
- Google Tag Manager (112)
- Zaawansowane możliwości Universal Analytics (115)
- KROK 3. Zbieraj dane! (116)
- Dlaczego im wiÄ™cej danych, tym mniej wniosków? (116)
- Jak wybrać najważniejsze dane? (117)
- Actionable data dla różnych witryn (118)
- KROK 4. Raportuj! (120)
- Widoki i filtry (120)
- Panele informacyjne - szybki dostÄ™p do danych z raportów (127)
- Raporty niestandardowe (130)
- Edycja raportów (131)
- Skróty (132)
- Sposoby prezentacji danych w raporcie (132)
- Zdarzenia inteligentne (141)
- Eksport, udostÄ™pnianie i wysyÅ‚ka raportów (145)
- KROK 5. Analizuj! (147)
- Kiedy przystąpić do analizy? (147)
- Czy warto analizować wartości średnie? (148)
- Analiza liczb vs analiza trendów (149)
- Segmentacja (150)
- Rola kontekstu (155)
- KROK 6. Działaj! (157)
- Czy Twoja strona realizuje cel? (157)
- Pola optymalizacji (157)
- Jak wprowadzać zmiany? (164)
- Wyznaczanie kolejnych KPI (169)
4. Podsumowanie (171)
- 10 przykazań analityka internetowego (171)
- Co poza Google Analytics? (173)
- Kultura analityczna w firmie (175)
- Pokaż możliwości (175)
- Pomóż innym osiÄ…gnąć sukces (176)
- Zaskocz przełożonych (177)
A. SÅ‚ownik analityka internetowego (179)
B. Skąd czerpać wiedzę? (183)
- Z internetu (183)
- Po polsku (183)
- Po angielsku (185)
- Z księgarni (188)
- Po polsku (188)
- Po angielsku (188)