reklama - zainteresowany?

Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie - Helion

Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie
ebook
Autor: Anastasia Holdren
Tytuł oryginału: Google AdWords: Managing Your Advertising Program
ISBN: 978-83-246-5247-1
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,25 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,75 zł)

Dodaj do koszyka Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Tagi: Pozycjonowanie (SEO/SEM)

To rozwiÄ…zanie po prostu siÄ™ sprawdza!

Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!

Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś.

  • Załóż konto
  • Zasil je Å›rodkami finansowymi
  • Skonfiguruj kampaniÄ™
  • Przygotuj intrygujÄ…cÄ… reklamÄ™
  • ZdobÄ…dź nowych klientów

Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają!


Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google AdWords. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America.

Dodaj do koszyka Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

 

Osoby które kupowały "Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie
  • SEO. Kurs video. Poziom pierwszy. Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW
  • SEO. Kurs video. Poziom drugi. Strategie pozycjonowania i techniki pracy
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci

Dodaj do koszyka Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Spis treści

Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie eBook -- spis treści

Przedmowa (9)

Wstęp (13)

1. Wprowadzenie (19)

  • Wprowadzenie do platformy Google AdWords (19)
  • Gdzie mogÄ… pojawiać siÄ™ reklamy? (20)
  • Sieci Google'a (23)
  • ZakÅ‚adanie konta w Google'u (26)
  • ZakÅ‚adanie konta w AdWordsie (28)
  • DostÄ™p do konta (30)
  • Tworzenie pierwszej kampanii (31)

2. Struktura konta (33)

  • Budowa konta w AdWordsie (33)
  • Dlaczego struktura ma znaczenie? (35)
  • Strategia strukturyzowania konta (37)
  • CzÄ™ste puÅ‚apki (42)

3. Poruszanie siÄ™ po koncie (45)

  • OkreÅ›lanie przedziaÅ‚u czasu (47)
  • Widok drzewiasty (48)
  • Rozwijane zakÅ‚adki (49)
  • PodziaÅ‚ danych na segmenty (51)
  • Wyszukiwanie informacji w koncie (53)

4. Ustawienia kampanii (55)

  • Wprowadzenie do ustawieÅ„ kampanii (55)
  • JÄ™zyk docelowy (56)
  • OkreÅ›lanie lokalizacji docelowej (57)
  • Sieci i urzÄ…dzenia (63)
  • Stawki i budżet (65)
  • Dodatkowe ustawienia (69)

5. Aukcje (77)

  • Jak dziaÅ‚ajÄ… aukcje w AdWordsie? (77)
  • Czym jest Wynik jakoÅ›ci? (79)
  • Dlaczego jakość ma znaczenie? (80)
  • Jak przebiega obliczanie Wyniku jakoÅ›ci? (81)
  • Gdzie znaleźć Wynik jakoÅ›ci? (83)
  • Jak poprawić Wynik jakoÅ›ci? (86)

6. SÅ‚owa kluczowe (89)

  • Jaka jest rola słów kluczowych na aukcjach w AdWordsie? (89)
  • Typy dopasowania słów kluczowych (93)
  • WykluczajÄ…ce sÅ‚owa kluczowe (97)
  • ReguÅ‚y tworzenia słów kluczowych i wytyczne redakcyjne (100)
  • Jak zarzÄ…dzać sÅ‚owami kluczowymi? (101)
  • Jak korzystać z raportu "Zobacz wyszukiwane hasÅ‚a" (107)
  • NarzÄ™dzie propozycji słów kluczowych (112)
  • Korzystanie z narzÄ™dzia Statystyki wyszukiwarki Google (114)

7. Tworzenie reklam (117)

  • Wymagania dotyczÄ…ce tekstu reklam (117)
  • Zasady tworzenia reklam w AdWordsie (122)
  • Tworzenie i edytowanie reklam (126)
  • Jak pisać przekonujÄ…ce reklamy? (129)
  • Dynamiczne wstawianie słów kluczowych (132)

8. Wyróżnianie reklam (137)

  • Rozszerzenia reklam (137)
  • Rozszerzenia lokalizacji (140)
  • Rozszerzenia produktów (145)
  • Linki witryny (148)
  • Rozszerzenia poÅ‚Ä…czenia (150)

9. Sieć reklamowa (153)

  • Wprowadzenie do sieci reklamowej (153)
  • ZakÅ‚adka Sieci (154)
  • ZakÅ‚adka Tematy (156)
  • ZakÅ‚adka Odbiorcy (156)
  • 10 porad na temat sieci reklamowej (158)

10. Reklamy w innych formatach (161)

  • Reklamy graficzne i we Flashu (161)
  • Reklamy filmowe (164)
  • Reklamy na urzÄ…dzenia przenoÅ›ne (165)

11. Stawki, budżet i rachunki (169)

  • Przebieg licytacji (169)
  • Jak ustalić poziom stawki? (177)
  • Opcje pÅ‚atnoÅ›ci (178)
  • Kody promocyjne (181)
  • Fakturowanie miesiÄ™czne (183)
  • FaÅ‚szywe klikniÄ™cia (183)

12. Pomiar skuteczności (185)

  • Konwersje (185)
  • Åšledzenie konwersji (188)
  • Google Analytics (193)

SÅ‚owniczek (197)

Dodaj do koszyka Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.