reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z Facebook marketingiem - Helion

Godzina dziennie z Facebook marketingiem
ebook
Autor: Chris Treadaway, Mari Smith
Tytuł oryginału: Facebook Marketing: An Hour a Day
TÅ‚umaczenie: Aleksander Jurczak
ISBN: 978-83-246-7735-1
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2013-05-09
Księgarnia: Helion

Cena książki: 37,95 zł (poprzednio: 67,77 zł)
Oszczędzasz: 44% (-29,82 zł)

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Tagi: Social Media

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategiÄ™ dziaÅ‚ania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie

PosiadajÄ…cy już ponad 500 milionów użytkowników najwiÄ™kszy serwis spoÅ‚ecznoÅ›ciowy Å›wiata — Facebook — wyrósÅ‚ także na potężnÄ… platformÄ™ marketingowÄ…. PragnÄ…ce kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegÅ‚y w nim obiecujÄ…cÄ… alternatywÄ™ dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestaÅ‚y siÄ™ sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiaÅ‚a odejść do lamusa. Wobec tego przenoszÄ…ce siÄ™ do nowego medium koncerny zaczęły uczyć siÄ™ innego, skutecznego sposobu komunikowania siÄ™ z konsumentami. W koÅ„cu Facebook nie jest czarodziejskÄ… różdżkÄ…, za dotkniÄ™ciem której popularność i obroty firmy rosnÄ… same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwoÅ›ci promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastÄ…pi Twojej kreatywnoÅ›ci, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobÄ™dzie tysiÄ…ca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty caÅ‚kowicie odwrotne do zamierzonych...

Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.

Dzięki tej książce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • opracujesz strategiÄ™, okreÅ›lisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz siÄ™ wiÄ™cej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opÅ‚acalnÄ… obecność organizacji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworzÄ…c atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizujÄ…c konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swojÄ… witrynÄ™ funkcje spoÅ‚ecznoÅ›ciowe za pomocÄ… Facebook Connect
  • wykorzystasz narzÄ™dzia analityczne do Å›ledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania siÄ™ z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwoÅ›ci Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziÄ™tych przykÅ‚adów — zilustrowano tu nimi inspirujÄ…ce sukcesy oraz bÅ‚Ä™dy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszÅ‚ego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

 

Osoby które kupowały "Godzina dziennie z Facebook marketingiem", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami. Wydanie II
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Skuteczna reklama na LinkedInie
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Spis treści

Godzina dziennie z Facebook marketingiem eBook -- spis treści

Wprowadzenie (17)

Rozdział 1. Marketing internetowy 1985 - 2010 (21)

  • Skromne poczÄ…tki marketingu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego (22)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w sÅ‚owach i liczbach (36)
  • Co media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w roku 2010 mówiÄ… nam o przyszÅ‚oÅ›ci marketingu (37)
  • Realistyczne oczekiwania wobec marketingu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego (40)
  • Kilka słów o kontakcie z konsumentem (42)

Rozdział 2. Czym jest Facebook? (45)

  • Sieci i media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe - definicje (46)
  • Krajobraz sieci spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (47)
  • Siedem prawd o sieciach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (55)
  • Twój cel: marketing wirusowy (56)
  • Inne korzyÅ›ci z udziaÅ‚u w sieciach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (58)
  • PomysÅ‚y na kampaniÄ™ (60)
  • Podstawy Facebooka (63)
  • Znajomi (64)
  • AktualnoÅ›ci (66)

Rozdział 3. Opracuj strategię działania na Facebooku i mierz postępy (69)

  • OkreÅ›l formÄ™ swojej obecnoÅ›ci na Facebooku (70)
  • Etapy udanej kampanii w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (73)
  • OkreÅ›l swój "produkt" spoÅ‚ecznoÅ›ciowy (75)
  • Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku (80)

Rozdział 4. Miesiąc 1. Przygotuj plan i zacznij działać (85)

  • TydzieÅ„ 1. Ułóż fundamenty (86)
  • TydzieÅ„ 2. Opracuj i zaprezentuj plan (93)
  • TydzieÅ„ 3. Ustanów obecność przy użyciu profilu i znajomych (100)
  • TydzieÅ„ 4. Wypromuj obecność przy użyciu innych funkcji Facebooka (111)

Rozdział 5. Miesiąc 2. Ustanów internetową obecność swojej organizacji za pomocą grup i stron (117)

  • TydzieÅ„ 1. Zapoznaj siÄ™ ze stronami i grupami (118)
  • TydzieÅ„ 2. Zdefiniuj i zacznij realizować strategiÄ™ zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… (132)
  • TydzieÅ„ 3. Dodawaj zasoby i eksperymentuj z nimi (138)
  • TydzieÅ„ 4. Nadzoruj i modyfikuj plan (142)

Rozdział 6. Miesiąc 3. Kreuj popyt za pomocą reklam na Facebooku (151)

  • TydzieÅ„ 1. Zapoznaj siÄ™ z reklamÄ… na Facebooku (152)
  • TydzieÅ„ 2. Stwórz tabelÄ™ danych (161)
  • TydzieÅ„ 3. Udoskonal kampaniÄ™ za pomocÄ… testów A/B i wieloczynnikowych (167)
  • TydzieÅ„ 4. Przeanalizuj dane i dostosuj kampaniÄ™ (175)

Rozdział 7. Miesiąc 4. Zaawansowana integracja taktyki z całością kampanii (183)

  • TydzieÅ„ 1. Poznaj niezbÄ™dne zaawansowane podejÅ›cia taktyczne (184)
  • TydzieÅ„ 2. Zapoznaj siÄ™ z Facebook Connect, widgetami i ramkami fanów (190)
  • TydzieÅ„ 3. Zintegruj swoje dziaÅ‚ania z aktywnoÅ›ciÄ… marketingowÄ… w innych obszarach (196)
  • TydzieÅ„ 4. Przeprowadź zaawansowanÄ… analizÄ™ (205)

Rozdział 8. Dostosowywanie treści aplikacjami Facebooka (211)

  • Krótka historia aplikacji facebookowych (212)
  • Popularne aplikacje facebookowe (215)
  • Wykorzystaj aplikacje do optymalizacji strony fanowskiej (225)
  • Czego potrzeba do stworzenia wÅ‚asnej aplikacji (228)
  • WyciÄ…gnij korzyÅ›ci finansowe ze swojej aplikacji (237)
  • PrzyszÅ‚ość: aplikacje mobilne (238)

Rozdział 9. Analiza Facebooka (241)

  • Monitoruj postÄ™py wskaźnikami (242)
  • Zwrot inwestycji na Facebooku - przykÅ‚ad Mayo Medical School (250)
  • Mierz aktywność za pomocÄ… usÅ‚ugi Statystyki (254)
  • Gdy Facebook nie wystarczy: strony docelowe (257)

Rozdział 10. Uwarunkowania organizacji (263)

  • Stanowiska i obowiÄ…zki (264)
  • JakÄ… rolÄ™ peÅ‚ni Facebook w różnych organizacjach (268)
  • Kilka słów o wykorzystaniu Facebooka w marketingu B2B (284)

Dodatek A: Zasoby (287)

  • Strona pomocnicza (288)
  • Lektury (288)
  • Praktyczne narzÄ™dzia spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (289)

Dodatek B: Przyszłość Facebooka (291)

  • Dave Kerpen (292)
  • Scott McCaskill (294)
  • Lauren Cooney (296)
  • Jesse Stay (298)
  • Nick O'Neill (301)
  • Kevin Tate (302)

SÅ‚owniczek (305)

Skorowidz (311)

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.