reklama - zainteresowany?

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - Helion

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
mp3
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-6331-1
stron: 272, Format: mp3
Data wydania: 2020-02-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 39,09 zł)
Oszczędzasz: 67% (-26,19 zł)

Dodaj do koszyka Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Tagi: Inne | Kariera | Kompetencje osobiste | Social Media

Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest markÄ…. Ja, Ty, on i ona - jesteÅ›my sobÄ… dla siebie, matkÄ… dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefowÄ… dla podwÅ‚adnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczajÄ…cy CiÄ™ ludzie. Social media to także - ni mniej, ni wiÄ™cej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzÄ™dzia do ustawiania reklam, nie sÅ‚odkie kotki ani równie sÅ‚odkie pieski. Social media sÄ… niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy siÄ™, spieramy... By móc wykorzystać media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe na swojÄ… rzecz, musisz nauczyć siÄ™ sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myÅ›lisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteÅ› tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglÄ…dasz na blogi innych ludzi. Może Twitter CiÄ™ odstrÄ™cza. JeÅ›li potwierdzasz, że tak wÅ‚aÅ›nie jest, musisz to zmienić! Bo dziÅ› Twoja nieobecność w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutÄ™ dowiedzieć siÄ™ czegoÅ› o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robiÄ…! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tÄ™ książkÄ™, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkÄ™ swoje imiÄ™ i nazwisko i sprawdź, co mówiÄ… o Tobie wyniki. Nic nie mówiÄ…? MówiÄ… za maÅ‚o, zbyt enigmatycznie? MówiÄ…, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Daj się znaleźć i poznać innym!

Dodaj do koszyka Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

 

Osoby które kupowały "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Spis treści

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone Audiobook -- spis treści

 

Przedmowa 7

 

Rozdział 1. Dlaczego? 11

  • Dla kogo w ogóle jest ta książka? 11
  • Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? 19
  • Dlaczego akurat dziÅ›? 23
  • Kim jesteÅ›? Odnajdź siebie i podążaj swojÄ… Å›cieżkÄ… 27
  • Co majÄ… do tego te media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe? 34
  • Najważniejszy trik dla Ciebie 36

Rozdział 2. Jak? 41

  • Jak stworzyć markÄ™ osobistÄ…? 41
  • Jak budować markÄ™ osobistÄ…? 51
  • Jak utrzymać markÄ™ i odpowiednio jÄ… wykorzystać? 60
  • MówiÄ…c krótko - jak znaleźć lepszÄ… pracÄ™/jak zarabiać wiÄ™cej dziÄ™ki marce osobistej i mediom spoÅ‚ecznoÅ›ciowym? 70

Rozdział 3. Co? 75

  • Cel dziaÅ‚ania - jak go okreÅ›lić? 75
  • Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie sÅ‚uchać? 76
  • A jeÅ›li jestem pracodawcÄ…, to czy temat też mnie interesuje? 79
  • Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziÅ› sens? 82
  • Monitoring, czyli skÄ…d wiesz, co o Tobie mówiÄ…? 91
  • Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? 101
  • WÅ‚asna strona WWW - jak jÄ… stworzyć? 107
  • Blog - po co mi on? 117
  • A może vlog? 130
  • Albo podcast? 133
  • PrzeglÄ…d mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, którymi warto siÄ™ zainteresować 139
  • PozostaÅ‚e (nie mniej ważne) narzÄ™dzia, które pomogÄ… w tworzeniu marki osobistej 239
  • Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagÄ™, oceniajÄ…c swoje postÄ™py? 252

Rozdział 4. To, co się stało, że się... 257

  • Brak regularnoÅ›ci 257
  • Brak konsekwencji 258
  • Brak formuÅ‚y 258
  • Brak przekonania i motywacji 259
  • ZasÅ‚użony opozycjonista i... chu* 260
  • Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach 260
  • A jeÅ›li jedno mówisz, a drugie robisz? 262
  • I wtedy wchodzÄ™ ja... 263
  • CaÅ‚y na biaÅ‚o siÄ™ nie da 263
  • Wpadki poważne i mniej 264
  • A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem 266

RozdziaÅ‚ 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakoÅ„czenie 259

Podziękowania 272

Dodaj do koszyka Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.