reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z Facebook marketingiem - Helion

Godzina dziennie z Facebook marketingiem
Autor: Chris Treadaway, Mari Smith
Tytu艂 orygina艂u: Facebook Marketing: An Hour a Day
T艂umaczenie: Aleksander Jurczak
ISBN: 978-83-246-2873-5
stron: 320, Format: 180x235, ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2010-12-21
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 69,00 z艂

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Tagi: Social Media

Zaprz臋gnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategi臋 dzia艂ania i na bie偶膮co mierz jej skuteczno艣膰
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach spo艂eczno艣ciowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fan贸w
Oto jedyna ksi膮偶ka, kt贸ra poprowadzi Ci臋 przez wszystkie etapy obmy艣lania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia post臋p贸w udanej strategii dzia艂ania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie

Posiadaj膮cy ju偶 ponad 500 milion贸w u偶ytkownik贸w najwi臋kszy serwis spo艂eczno艣ciowy 艣wiata — Facebook — wyr贸s艂 tak偶e na pot臋偶n膮 platform臋 marketingow膮. Pragn膮ce kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzeg艂y w nim obiecuj膮c膮 alternatyw臋 dla tradycyjnych spot贸w radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, kt贸re ju偶 dawno przesta艂y si臋 sprawdza膰. Tym samym r贸wnie偶 utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produkt贸w musia艂a odej艣膰 do lamusa. Wobec tego przenosz膮ce si臋 do nowego medium koncerny zacz臋艂y uczy膰 si臋 innego, skutecznego sposobu komunikowania si臋 z konsumentami. W ko艅cu Facebook nie jest czarodziejsk膮 r贸偶d偶k膮, za dotkni臋ciem kt贸rej popularno艣膰 i obroty firmy rosn膮 same z siebie. Cho膰 oferuje ogromne mo偶liwo艣ci promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zast膮pi Twojej kreatywno艣ci, a ju偶 na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdob臋dzie tysi膮ca wiernych fan贸w. Nieodpowiedni spos贸b prowadzenia firmowego konta na Facebooku mo偶e za to przynie艣膰 efekty ca艂kowicie odwrotne do zamierzonych...

Cho膰 zdajesz sobie spraw臋 z tego, jaki potencja艂 marketingowy drzemie w tak no艣nym medium spo艂eczno艣ciowym, zanim zaczniesz prowadzi膰 w nim kampani臋, lepiej upewnij si臋, 偶e zrobisz to dobrze! Ta niezwyk艂a ksi膮偶ka przeprowadzi Ci臋 od pocz膮tku do ko艅ca przez ca艂y proces tworzenia, wdra偶ania i analizowania rezultat贸w udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz si臋 wi臋cej na temat zjawiska medi贸w spo艂eczno艣ciowych, zrozumiesz, sk膮d bierze si臋 ich si艂a i jak膮 maj膮 przed sob膮 przysz艂o艣膰. Odkryjesz, jak opracowa膰 efektywn膮 strategi臋 dzia艂ania na Facebooku i wykorzysta膰 wszystkie oferowane przez niego mo偶liwo艣ci, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz si臋 od podstaw planowa膰 i przygotowywa膰 kampani臋 marketingow膮 oraz inicjowa膰 oficjaln膮 obecno艣膰 promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywa膰 dost臋pne formy reklamowania si臋, oraz okie艂znasz mo偶liwo艣ci, jakie daje tworzenie w艂asnych aplikacji. Zag艂臋bisz si臋 tak偶e w systemy pomiaru efektywno艣ci rozmaitych dzia艂a艅 promocyjnych, kt贸re pozwol膮 Ci na bie偶膮co wprowadza膰 udoskonalenia oraz szybko reagowa膰 w krytycznych sytuacjach, ale tak偶e przedstawia膰 rezultaty tych dzia艂a艅 w przejrzystej i efektownej formie.

Dzi臋ki tej ksi膮偶ce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie medi贸w spo艂eczno艣ciowych
  • opracujesz strategi臋, okre艣lisz istotne dane, przypiszesz je do cel贸w biznesowych i wyznaczysz wska藕niki pomiarowe
  • dowiesz si臋 wi臋cej o stronach fan贸w i grupach oraz zagwarantujesz op艂acaln膮 obecno艣膰 organizacji w mediach spo艂eczno艣ciowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelnik贸w, tworz膮c atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizuj膮c konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoj膮 witryn臋 funkcje spo艂eczno艣ciowe za pomoc膮 Facebook Connect
  • wykorzystasz narz臋dzia analityczne do 艣ledzenia i testowania wynik贸w, 偶eby pozna膰 najlepsze metody komunikowania si臋 z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i mo偶liwo艣ci Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z 偶ycia wzi臋tych przyk艂ad贸w — zilustrowano tu nimi inspiruj膮ce sukcesy oraz b艂臋dy, kt贸rych nale偶y unika膰
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspert贸w bran偶owych co do przysz艂ego rozwoju Facebooka

Stw贸rz zintegrowan膮 i efektywn膮 strategi臋 dzia艂ania firmy na Facebooku!

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Godzina dziennie z Facebook marketingiem", wybiera艂y tak偶e:

  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania w
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Spis tre艣ci

Godzina dziennie z Facebook marketingiem -- spis tre艣ci

Wprowadzenie (17)

Rozdzia艂 1. Marketing internetowy 1985 - 2010 (21)

  • Skromne pocz膮tki marketingu spo艂eczno艣ciowego (22)
  • Media spo艂eczno艣ciowe w s艂owach i liczbach (36)
  • Co media spo艂eczno艣ciowe w roku 2010 m贸wi膮 nam o przysz艂o艣ci marketingu (37)
  • Realistyczne oczekiwania wobec marketingu spo艂eczno艣ciowego (40)
  • Kilka s艂贸w o kontakcie z konsumentem (42)

Rozdzia艂 2. Czym jest Facebook? (45)

  • Sieci i media spo艂eczno艣ciowe - definicje (46)
  • Krajobraz sieci spo艂eczno艣ciowych (47)
  • Siedem prawd o sieciach spo艂eczno艣ciowych (55)
  • Tw贸j cel: marketing wirusowy (56)
  • Inne korzy艣ci z udzia艂u w sieciach spo艂eczno艣ciowych (58)
  • Pomys艂y na kampani臋 (60)
  • Podstawy Facebooka (63)
  • Znajomi (64)
  • Aktualno艣ci (66)

Rozdzia艂 3. Opracuj strategi臋 dzia艂ania na Facebooku i mierz post臋py (69)

  • Okre艣l form臋 swojej obecno艣ci na Facebooku (70)
  • Etapy udanej kampanii w mediach spo艂eczno艣ciowych (73)
  • Okre艣l sw贸j "produkt" spo艂eczno艣ciowy (75)
  • Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku (80)

Rozdzia艂 4. Miesi膮c 1. Przygotuj plan i zacznij dzia艂a膰 (85)

  • Tydzie艅 1. U艂贸偶 fundamenty (86)
  • Tydzie艅 2. Opracuj i zaprezentuj plan (93)
  • Tydzie艅 3. Ustan贸w obecno艣膰 przy u偶yciu profilu i znajomych (100)
  • Tydzie艅 4. Wypromuj obecno艣膰 przy u偶yciu innych funkcji Facebooka (111)

Rozdzia艂 5. Miesi膮c 2. Ustan贸w internetow膮 obecno艣膰 swojej organizacji za pomoc膮 grup i stron (117)

  • Tydzie艅 1. Zapoznaj si臋 ze stronami i grupami (118)
  • Tydzie艅 2. Zdefiniuj i zacznij realizowa膰 strategi臋 zarz膮dzania tre艣ci膮 (132)
  • Tydzie艅 3. Dodawaj zasoby i eksperymentuj z nimi (138)
  • Tydzie艅 4. Nadzoruj i modyfikuj plan (142)

Rozdzia艂 6. Miesi膮c 3. Kreuj popyt za pomoc膮 reklam na Facebooku (151)

  • Tydzie艅 1. Zapoznaj si臋 z reklam膮 na Facebooku (152)
  • Tydzie艅 2. Stw贸rz tabel臋 danych (161)
  • Tydzie艅 3. Udoskonal kampani臋 za pomoc膮 test贸w A/B i wieloczynnikowych (167)
  • Tydzie艅 4. Przeanalizuj dane i dostosuj kampani臋 (175)

Rozdzia艂 7. Miesi膮c 4. Zaawansowana integracja taktyki z ca艂o艣ci膮 kampanii (183)

  • Tydzie艅 1. Poznaj niezb臋dne zaawansowane podej艣cia taktyczne (184)
  • Tydzie艅 2. Zapoznaj si臋 z Facebook Connect, widgetami i ramkami fan贸w (190)
  • Tydzie艅 3. Zintegruj swoje dzia艂ania z aktywno艣ci膮 marketingow膮 w innych obszarach (196)
  • Tydzie艅 4. Przeprowad藕 zaawansowan膮 analiz臋 (205)

Rozdzia艂 8. Dostosowywanie tre艣ci aplikacjami Facebooka (211)

  • Kr贸tka historia aplikacji facebookowych (212)
  • Popularne aplikacje facebookowe (215)
  • Wykorzystaj aplikacje do optymalizacji strony fanowskiej (225)
  • Czego potrzeba do stworzenia w艂asnej aplikacji (228)
  • Wyci膮gnij korzy艣ci finansowe ze swojej aplikacji (237)
  • Przysz艂o艣膰: aplikacje mobilne (238)

Rozdzia艂 9. Analiza Facebooka (241)

  • Monitoruj post臋py wska藕nikami (242)
  • Zwrot inwestycji na Facebooku - przyk艂ad Mayo Medical School (250)
  • Mierz aktywno艣膰 za pomoc膮 us艂ugi Statystyki (254)
  • Gdy Facebook nie wystarczy: strony docelowe (257)

Rozdzia艂 10. Uwarunkowania organizacji (263)

  • Stanowiska i obowi膮zki (264)
  • Jak膮 rol臋 pe艂ni Facebook w r贸偶nych organizacjach (268)
  • Kilka s艂贸w o wykorzystaniu Facebooka w marketingu B2B (284)

Dodatek A: Zasoby (287)

  • Strona pomocnicza (288)
  • Lektury (288)
  • Praktyczne narz臋dzia spo艂eczno艣ciowe (289)

Dodatek B: Przysz艂o艣膰 Facebooka (291)

  • Dave Kerpen (292)
  • Scott McCaskill (294)
  • Lauren Cooney (296)
  • Jesse Stay (298)
  • Nick O'Neill (301)
  • Kevin Tate (302)

S艂owniczek (305)

Skorowidz (311)

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.