GeoGebra - Helion
ISBN: 9788363354886
stron: 268, Format: ebook
Data wydania: 2014-08-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 31,20 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,80 zł)
Książka GeoGebra. Innowacja edukacyjna kontynuacja jest publikacją przeznaczoną dla nauczycieli. Przedstawiono w niej wiele przećwiczonych przez nauczycieli szkolnych i akademickich przykładów zastosowania programu GeoGebra do prezentacji różnych zagadnień, które od szkoły podstawowej (np. Obwody prostokątów i kwadratów) aż po wyższe uczelnie (np. Inne Geometrie) pojawiają się w programach nauczania. Jeden z rozdziałów zawiera rozbudowaną listę przydatnych trików, które ułatwiają pracę z programem, czyli popularne w nowoczesnych podręcznikach i helpach programy Tips & Tricks. Inny rozdział jest poświęcony najbardziej zaawansowanej informatycznie opcji użytkowania programu, jakim jest tworzenie skryptów. Całość uzupełniają dwa dodatki. GeoGebra jest bezpłatnym oprogramowaniem wspierającym edukację matematyczną na różnych poziomach od szkoły podstawowej po wyższą uczelnię. Program GeoGebra należy do kategorii interaktywnych (dynamicznych) środowisk geometrycznych. Pozwala również na wizualizacje zagadnień z algebry i analizy matematycznej. GeoGebra. Innowacja edukacyjna kontynuacja może być wykorzystywana przez nauczycieli zarówno szkół ponadgimnazjalnych, jak i gimnazjów, i szkół podstawowych, którzy chcą urozmaicić swoje metody uczenia matematyki ciekawymi prezentacjami, interaktywnymi plikami i tzw. apletami z GeoGebry. Materiał w niniejszej książce został podzielony zgodnie z poziomem edukacji i został zaklasyfikowany do poszczególnych dziedzin matematyki, takich jak: geometria, algebra czy analiza. Książka stanowi kontynuację wydanej w 2011 roku przez Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu publikacji GeoGebra. Wprowadzanie innowacji edukacyjnej pod redakcją Katarzyny Winkowskiej-Nowak i Roberta Skiby.
Osoby które kupowały "GeoGebra", wybierały także:
- Ryszard Kilvington. Nieskończoność i geometria 19,52 zł, (8,98 zł -54%)
- Matematyka w deep learningu. Co musisz wiedzie 89,00 zł, (44,50 zł -50%)
- Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych 89,00 zł, (44,50 zł -50%)
- Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobie 69,00 zł, (34,50 zł -50%)
- Domowe lekcje matematyki. Klasy 4-6 39,90 zł, (19,95 zł -50%)