Generator. Macromedia Flash - następny krok - Helion
ISBN: 83-7197-559-7
stron: 204, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-03-13
Księgarnia: Helion
Cena książki: 35,00 zł
Książka ta na zawsze zmieni Twoje podejście do Flasha. Już niedługo będziesz tworzyć serwisy WWW z dynamicznie generowanymi animacjami SWF na podstawie informacji zawartych w bazach danych.
Dzięki tej książce:
- Dowiesz się, czym jest Generator i w jaki sposób dynamicznie generuje animacje SWF.
- Nauczysz się, jak dodawać do Flasha 5 nowe obiekty.
- Odkryjesz, jak za pomocą nowych obiektów tworzyć szablony SWT.
- Dowiesz się, jak -- wykorzystując technologie ASP i stworzone szablony SWT -- generować dynamicznie animacje SWF w oparciu o dane z baz danych.
Osoby które kupowały "Generator. Macromedia Flash - następny krok", wybierały także:
- Learning ActionScript 3.0. A Beginner's Guide. 2nd Edition 175,88 zł, (29,90 zł -83%)
- Flash CS5.5: The Missing Manual. 6th Edition 142,38 zł, (29,90 zł -79%)
- Learning ActionScript 3.0. The Non-Programmer's Guide to ActionScript 3.0 142,38 zł, (29,90 zł -79%)
- ActionScript 3.0 Cookbook. Solutions for Flash Platform and Flex Application Developers 142,38 zł, (29,90 zł -79%)
- Flash CS3: The Missing Manual 124,58 zł, (29,90 zł -76%)
Spis treści
Generator. Macromedia Flash - następny krok -- spis treści
Wstęp (9)
Cześć I Podstawy (13)
Rozdział 1. Czym jest Generator? (15)
- Komponenty Generatora (16)
- Podsumowanie (17)
Rozdział 2. Instalacja niezbędnego oprogramowania (19)
- Komponent Authoring Extensions (19)
- Komponent Online Server Generatora (20)
- Instalacja serwerów PWS oraz IIS (20)
- Instalacja Generatora (22)
- Podsumowanie (25)
Rozdział 3. Podstawy ASP (27)
- Co to jest ASP? (27)
- Jak działa ASP? (27)
- Tworzenie prostych stron ASP (28)
- Komunikacja skryptu z klientem (32)
- Spacje (33)
- Wybór języka programowania (33)
- Komentarze (34)
- Zmienne (34)
- Procedury (35)
- Praktyczne skrypty (37)
- ASP i formularze (37)
- Dostęp do bazy danych (40)
- Podsumowanie (47)
Część II Budowanie szablonów (49)
Rozdział 4. Podstawy (51)
- Nasz pierwszy szablon (51)
- Źródło danych (53)
- Zmienne Generatora (54)
- Kontrola obiektów Generatora z poziomu języka ActionScript (56)
- Podsumowanie (57)
Rozdział 5. Obiekty Generatora (59)
- Obiekt Basic Charts (59)
- Właściwości obiektu Basic Charts (59)
- Typy wykresów i ich formaty danych (65)
- Obiekty Insert GIF File, Insert JPEG File oraz Insert PNG File (74)
- Obiekt Insert Symbol (75)
- Obiekt Insert Flash Movie (77)
- Obiekty Insert MP3 File oraz Insert Sound (77)
- Obiekty List, Scrolling List i Ticker (79)
- Obiekt Multipage List (86)
- Obiekt Pie Chart (89)
- Obiekt Plot (91)
- Obiekt Radio Button (93)
- Obiekt Stock Chart (96)
- Obiekt Table (100)
- Podsumowanie (103)
Rozdział 6. Dynamiczna modyfikacja odnośników (105)
- Zastępowanie odnośnika (105)
- Powielanie odnośnika (106)
- Ustalanie stopnia przezroczystości odnośnika (108)
- Ustalanie jasności odnośnika (108)
- Ustalanie koloru odnośnika (108)
- Ustawienie własnych kolorów (109)
- Transformacje odnośnika (111)
- Ćwiczenie (112)
- Podsumowanie (114)
Rozdział 7. Źródła danych (115)
- Format danych (115)
- Format Nazwa/Wartość (116)
- Format Kolumny Nazwa/Wartość (116)
- Znaki specjalne (117)
- Określanie koloru (118)
- Kolumna okna (118)
- Jak Generator interpretuje dane ze źródła danych? (119)
- Pobieranie danych ze źródeł zewnętrznych (119)
- Pliki tekstowe i proste skrypty wykonywane po stronie serwera (119)
- Korzystanie z danych JDBC/ODBC (123)
- Łączenie się z bazą danych za pomocą skryptów (125)
- Podsumowanie (127)
Część III Tworzenie serwisów (129)
Rozdział 8. Publikowanie szablonów (131)
- Zakładka Generator okna Publish Settings (131)
- Testowanie, usuwanie błędów oraz publikacja szablonu SWT (133)
- Przetwarzanie online (133)
- Parametry dla komponentu Online (133)
- Przetwarzanie offline (134)
- Opcje komponentu Offline (134)
- Tworzenie plików za pomocą komponentu Offline Generatora (135)
- Przetwarzanie online a przetwarzanie offline (136)
- Składnia HTML dla szablonów Generatora (136)
- Podsumowanie (138)
Rozdział 9. Przykładowy projekt - Wirtualna Księgarnia (139)
- Czego potrzebujemy? (140)
- Interfejs Dreamweavera (140)
- Przygotowanie projektu (143)
- Tworzenie szablonu DWT (146)
- Wstawianie elementów SWF i SWT do szablonu Dreamweavera (157)
- Tworzenie dokumentu index.htm (167)
- Tworzenie dokumentów pobocznych (180)
- Dokument szukaj.asp (181)
- Dokument SerieWybrane.asp (185)
- Dodawanie informacji do bazy danych (188)
- Podsumowanie (189)
Zakończenie (191)
Dodatki (193)
Dodatek A Najważniejsze polecenia VBScript (195)
Dodatek B Źródła danych (201)