reklama - zainteresowany?

Fotografia w modzie - Helion

Fotografia w modzie
Autor: Keaney Magdalene
ISBN: 978-8-3613-8036-8
stron: 176, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 68,00 zł (poprzednio: 88,31 zł)
Oszczędzasz: 23% (-20,31 zł)

Dodaj do koszyka Fotografia w modzie

Tagi: Techniki fotografowania

Książka Fotografia w modzie to połączenie praktycznych porad i zachwycających zdjęć z osobistymi wskazówkami uznanych mistrzów fotografii. Znajdziemy w niej eklektyczny wybór prac światowej sławy praktyków fotografii cenionych zarówno za umiejętność posługiwania się technikami specjalistycznymi, jak i za estetykę oraz stylistykę zdjęć.

Wnikliwe, obszerne wywiady przybliżają filozofię poszczególnych fotografów, ich metody pracy, odsłaniają tajniki wiedzy praktycznej, jaką zdobyli przez lata doświadczeń z fotografią.

Magdalene Keaney, kustoszka i pisarka, zajmowała się fotografią zarówno komercyjną, jak i artystyczną. Pracowała jako kustosz w National Portrait Gallery [Narodowa Galeria Portretów] w Canberze w Australii, potem otrzymała badawcze stypendium doktoranckie [Research Fellowship] w Londynie, gdzie badała kolekcje fotografii znajdujące się w Victoria and Albert Museum [Muzeum Wiktorii i Alberta], a następnie pracowała w słynnej agencji fotograficznej MAP (Management and Production). Obecnie jest asystentką kustosza ds. badań w National Portrait Gallery [Narodowa Galeria Portretów] w Londynie.



Dodaj do koszyka Fotografia w modzie

 

Osoby które kupowały "Fotografia w modzie", wybierały także:

  • OÅ›wietlenie portretowe. Warsztaty ze Scottem Kelbym. Kurs video
  • Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Profesjonalne zdjÄ™cia krok po kroku
  • ÅšwiatÅ‚o w fotografii. Warsztaty ze Scottem Kelby. Kurs video
  • Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe spojrzenie Scotta Kelby'ego
  • Fotografia cyfrowa. 100 najlepszych sztuczek i trików. Wydanie III

Dodaj do koszyka Fotografia w modzie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Fotografia w modzie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.