reklama - zainteresowany?

Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Daniel Bargieł
ISBN: 83-246-0005-1
stron: 104, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-08-29
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,90 zł

Dodaj do koszyka Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Flash/ActionScript

Odkryj kolejne zastosowania Flasha MX

Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok -- poznanie potęgi języka ActionScript. ActionScript to obiektowy język programowania, dzięki któremu Twoje animacje zyskają setki nowych możliwości i zastosowań. Wykorzystując ActionScript możesz kontrolować nie tylko animację, ale wszystkie zawarte w niej obiekty. Możliwości tego języka pozwalają również na stworzenie aplikacji, która wymienia dane z przeglądarką, bazą danych lub innym serwerem, interaktywnych formularzy, rozwijanych menu i wskaźników postępu ładowania animacji. Dopiero zastosowanie ActionScript pozwala na wykorzystanie wszystkich możliwości Flasha.

Książka "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne" to wprowadzenie do programowania w języku ActionScript. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia poznasz podstawowe zagadnienia związane ze stosowaniem tego języka w swoich aplikacjach. Nauczysz się dołączać kod ActionScript do elementów animacji, korzystać z klas i obiektów, tworzyć mechanizmy komunikacji animacji z przeglądarką WWW i przesyłać strumieniowo obraz wideo za pomocą Flash Communication Server MX.

  • Umieszczanie kodu ActionScript w obiektach Flasha
  • Zasady tworzenia kodu sterowanego zdarzeniami
  • Obiekty i klasy jÄ™zyka ActionScript
  • Wymiana danych pomiÄ™dzy animacjÄ… a przeglÄ…darkÄ… WWW
  • Integracja aplikacji z Flash Communication Server MX
  • Tworzenie prostego chata w ActionScript

Dodaj do koszyka Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Flash MX 2004 ActionScript.

Dodaj do koszyka Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.