reklama - zainteresowany?

Efekty graficzne w asemblerze - Helion

Efekty graficzne w asemblerze
Autor: Michał Gawrylczyk
ISBN: 83-86718-13-7
stron: 152, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-04-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,00 zł

Dodaj do koszyka Efekty graficzne w asemblerze

Tagi: Asembler - Programowanie | programowanie-kupon

Celem książki jest zaznajomienie Czytelników ze sposobami programowania różnych efektów graficznych przy pomocy asemblera.

Pierwsze rozdziały książki w skrócie omawiają składnię i rozkazy asemblera, przygotowując Czytelnika do analizy programów zamieszczonych w dalszej częsci książki.

Kolejne rozdziały przedstawiają przykłady programów oraz ich dokładne opisy. Znajdują się tu programy wykonujące najprostsze operacje na obrazie i palecie, jak również programy wykorzystujące grafikę wektorową.

Ostatnie dwa rozdziały zawierają spis wszystkich funkcji przerwań 10h oraz 21h. Zawierają one wiele procedur przydatnych do pisania włanych programów.

Efekty graficzne:

  • ustawianie palety
  • fading
  • rotacja palety
  • shade bobs
  • gwiazdy
  • scroll
  • grafika wektorowa (vector, line, filled vectors, cieniowanie i tekstury)
  • tunel
  • landscape

Dodaj do koszyka Efekty graficzne w asemblerze

 

Osoby które kupowały "Efekty graficzne w asemblerze", wybierały także:

  • Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
  • Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
  • Asembler. PodrÄ™cznik programisty
  • Asembler. Programowanie
  • Asembler dla procesorów ARM. PodrÄ™cznik programisty

Dodaj do koszyka Efekty graficzne w asemblerze

Spis treści

Efekty graficzne w asemblerze -- spis treści

  1. Wstęp
  2. Podstawy programowania
    1. Podstawy asemblera
    2. Podstawy budowy karty VGA
      1. Tryby graficzne
      2. Organizacja pamięci ekranu
      3. Tryby zapisu
      4. Rejestry sterownika VGA
      5. Spis wszystkich rejestrów
        Rejestry zewnętrzne. Rejestry układu graficznego. Rejestry przetwornika DAC. Rejestry układu sterowania wyświetlaczem.
      6. Niestandardowe tryby graficzne
      7. Funkcje BIOS-u
  3. Efekty graficzne
    1. Ustawianie palety
    2. Wyświetlanie rysunków
    3. Fading
    4. Rotacja palety
    5. Operacje na obrazie
    6. Shade bobs
    7. Gwiazdy
    8. Scroll
    9. Grafika wektorowa
      Vector dots. Line vectors. Filled vectors. Inne typy wektorów. Cieniowanie Gourauda. Tekstury.
    10. Tunel
    11. Landscape
  4. Dodatki
    1. Przerwanie 10h
    2. Przerwanie 21h
    3. Jak połączyć wszystko w jedną całość?
    4. Literatura

Dodaj do koszyka Efekty graficzne w asemblerze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.