reklama - zainteresowany?

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - Helion

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur DÄ…browski, Filip KÅ‚odawski
ISBN: 978-83-283-4421-1
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-08-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 38,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-26,49 zł)

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

WokóÅ‚ e-mail marketingu narosÅ‚o tak wiele mitów, że wypaczyÅ‚y one jego prawidÅ‚owy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing byÅ‚ uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie caÅ‚a wiedza o nim pochodzi niemal wyÅ‚Ä…cznie od dostawców narzÄ™dzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wrÄ™cz maÅ‚o kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeÅ›li chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie siÄ™ z odbiorcami poprzez pocztÄ™ elektronicznÄ… stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku — raczej wymaga pracy niż pieniÄ™dzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing staÅ‚ siÄ™ narzÄ™dziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy Å›pisz, w przenoÅ›ni i dosÅ‚ownie (choć nie jest to tak proste, jak mówiÄ… o tym dostawcy narzÄ™dzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia siÄ™ z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. JeÅ›li tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawÄ… e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziaÅ‚ach poprowadzimy CiÄ™ za rÄ™kÄ™ i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalnoÅ›ci klientów.


Autorzy książki od poczÄ…tku 2016 roku wspóÅ‚tworzÄ… i rozwijajÄ… agencjÄ™ e-mail marketingowÄ… Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citroën, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. CaÅ‚y czas sÄ… gÅ‚odni nowych wyzwaÅ„.

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

 

Osoby które kupowały "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarzÄ…dzać w XXI wieku

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Spis treści

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda -- spis treści

Wstęp (5)

  • SkÄ…d siÄ™ bierze zafaÅ‚szowany obraz e-mail marketingu? (6)
  • O czym wiÄ™c traktuje ta książka? (7)

Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9)

  • Kiedy to wszystko siÄ™ zaczęło? (9)
  • Staruszek czy nie? (10)
  • Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16)
  • Czas, start. Co należy wziąć pod uwagÄ™, zanim zabierzesz siÄ™ do pracy? (19)
  • Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21)

Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25)

  • Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26)
  • Z życia praktyka: e-mail marketingowy DzieÅ„ Åšwistaka? (51)

Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53)

  • Baza mailingowa - wÅ‚asna, pożyczona, a może kupiona? (54)
  • Jak prawie za darmo przyspieszyć budowÄ™ bazy adresowej? (60)
  • Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66)
  • Jak witać siÄ™ z nowymi subskrybentami newslettera? (70)
  • Jak rozwiÄ…zać wypis z newslettera? (74)
  • Higiena bazy danych (76)
  • Z życia praktyka: co zrobić ze starÄ…, nieużywanÄ… bazÄ… adresowÄ…? (78)

Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81)

  • Opracowujemy szablon wiadomoÅ›ci (83)
  • Podstawy tworzenia skutecznych wiadomoÅ›ci (93)

Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135)

  • Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135)
  • Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154)
  • Z życia praktyka: 5 puÅ‚apek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156)

RozdziaÅ‚ 6. Wybór narzÄ™dzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagÄ™ (161)

  • Dostarczalność (163)
  • Aspekty, które uÅ‚atwiajÄ… start (164)
  • Aspekty, które wpÅ‚ywajÄ… na komfort i efektywność pracy (166)

Rozdział 7. Marketing automation (173)

  • Nie istnieje jeden "marketing automation" (173)
  • GÅ‚ówny mit zwiÄ…zany z marketing automation (175)
  • Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177)
  • Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178)

Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181)

  • Czym jest cold mailing? (181)
  • Jak wybrać narzÄ™dzie do cold mailingu? (182)
  • Jak (od technicznej strony) dziaÅ‚a cold mailing? (183)
  • SkÄ…d wziąć bazÄ™ adresowÄ… do cold mailingu? (184)
  • 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186)
  • Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)

Dodaj do koszyka E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.