reklama - zainteresowany?

Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych - Helion

Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Autor: Konrad Jagaciak
ISBN: 978-83-283-5840-9
stron: 96, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2021-10-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych

Tagi: Inne - Programowanie | Programowanie

Programowanie? To dziecinnie proste!

  • Opanuj podstawy programowania
  • Naucz się korzystać z narzędzi
  • Stwórz własne gry komputerowe
  • Zacznij myśleć jak programista

Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.

Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego!

  • Podstawy tworzenia algorytmów
  • Zasada działania komputera
  • Korzystanie z narzędzia ScratchJr
  • Tworzenie gry na tablecie
  • Środowisko Kodu Game Lab
  • Tworzenie gry na komputerze
  • Używanie programu Pocket Code
  • Tworzenie gry na smartfonie

Projektuj, programuj, testuj - zostań młodym programistą!

Dodaj do koszyka Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych

 

Osoby które kupowały "Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Dodaj do koszyka Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych

Spis treści

Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych -- spis treści

  • Wstęp (7)

Programowanie na dywanie (11)

  • Początek przygody (13)
  • Skrypt (14)
  • Skarb (16)
  • Inne polecenia (17)

Programowanie na tablecie (19)

  • ScratchJr (21)
  • Pierwsza gra. O czym będzie? (25)
  • Wybieramy tło (26)
  • Dodajemy duszki (28)
  • Dodajemy bohatera (30)
  • Programowanie duszków (32)
  • Uruchamiamy grę (33)
  • Dodajemy efekty (35)
  • Koniec (37)

Programowanie na komputerze (39)

  • Kodu Game Lab (41)
  • Scena (43)
  • Obiekty (46)
  • Program (47)
  • Przeciwnik (51)
  • Zwycięstwo (55)
  • Przyspieszenie (58)

Programowanie na telefonie (63)

  • Programowanie - co dalej? (65)
  • Pocket Code (66)
  • Tło (68)
  • Obiekty (71)
  • Przyjaciel (74)
  • Skrypty (76)
  • Uruchomienie gry (83)
  • Spadające jedzenie (85)
  • Grawitacja (90)
  • Łapanie (91)
  • Liczenie punktów (93)

Dodaj do koszyka Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.