reklama - zainteresowany?

Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada - Helion

Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada
Autor: Todd Moore
Tytuł oryginału: Tap, Move, Shake: A Hands-on Guide to Creating Multi-touch Games with iPad and iPhone
Tłumaczenie: Robert Górczyński
ISBN: 978-83-246-3965-6
stron: 208, Format: 168x237 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-07-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Tagi: iPhone

Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces!

Nawet jeÅ›li rynek gier i aplikacji mobilnych nie przeÅ›cignÄ…Å‚ jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystÄ™pne ceny oraz powszechny dostÄ™p do ekranów dotykowych, GPS i internetu — wszystko to sprawia, że gry na iPhone’a czy iPada sÄ… czÄ™sto o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykÅ‚e komputery.

Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!

Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.

  • Zacznij od prostej gry, wymagajÄ…cej utworzenia jedynie okoÅ‚o dwudziestu wierszy kodu
  • Zbuduj caÅ‚kowicie od poczÄ…tku grÄ™ w hokeja na stole
  • Poznaj najlepsze praktyki w zakresie Å›ledzenia wielu dotyków na ekranie
  • Stwórz animacjÄ™ i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
  • Wykorzystaj niezbÄ™dne narzÄ™dzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
  • Dopracuj fizykÄ™ w grze, aby nadać jej wiÄ™kszy realizm
  • Nagraj i przeprowadź edycjÄ™ efektów dźwiÄ™kowych oraz utwórz wÅ‚asnÄ… muzykÄ™ odtwarzanÄ… w tle
  • Zaprojektuj gracza-komputer, grajÄ…cego na różnych poziomach trudnoÅ›ci

Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store!


Todd Moore zaÅ‚ożyÅ‚ firmÄ™ TMSOFT, by konstruować wyjÄ…tkowe aplikacje i gry przeznaczone dla smartfonów. Stworzona przez niego popularna gra Card Counter zostaÅ‚a wyróżniona przez Engadget, "Los Angeles Times" oraz CNET TV. Najpopularniejsza aplikacja Todda — White Noise — zdobyÅ‚a uznanie iTunes App Store, "Health Magazine", "Washington Post", "PC Magazine" i Late Night with Jimmy Fallon.

Dodaj do koszyka Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

 

Osoby które kupowały "Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada", wybierały także:

  • Zen Steve'a Jobsa
  • Programowanie aplikacji mobilnych dla iOS z wykorzystaniem Xcode, Swift 3.0 i iOS 10 SDK. Kurs video. Poziom pierwszy
  • Flutter i Dart 2 dla poczÄ…tkujÄ…cych. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych
  • Dostosuj siÄ™ lub giÅ„. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
  • Podstawy jÄ™zyka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS

Dodaj do koszyka Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Spis treści

Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada -- spis treści

O autorze (7)

Wstęp (9)

Wprowadzenie (11)

  • Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (12)
  • Czego siÄ™ nauczysz? (13)
  • Konwencje zastosowane w książce (14)
  • Użycie przykÅ‚adowych kodów (15)

1. Wprowadzenie do Xcode (16)

  • Rejestracja konta programisty (17)
  • Instalacja Xcode (17)
  • Xcode (19)
  • ModuÅ‚ Interface Builder (33)
  • PoÅ‚Ä…czenia (36)
  • Logika gry (39)

2. Hello Pong (44)

  • Utworzenie projektu (45)
  • Interfejs użytkownika gry (48)
  • WyÅ›wietlacz Multi-Touch (52)
  • Animacja (59)
  • Wykrywanie kolizji (62)
  • Punktacja (63)
  • WykoÅ„czenie gry (66)
  • DźwiÄ™k (74)

3. Grafika (80)

  • Wprowadzenie (82)
  • Grafika rastrowa i wektorowa (83)
  • Formaty obrazów (84)
  • WyÅ›wietlacz Retina (85)
  • Utworzenie obrazów dla gry Air Hockey (87)
  • Integracja aplikacji (102)
  • Kompilacja i uruchomienie gry (106)

4. Fizyka (108)

  • Fizyka podczas ruchu paletek (109)
  • Fizyka podczas ruchu krążka (120)

5. Dźwięk (134)

  • Czym jest dźwiÄ™k? (135)
  • Tworzenie dźwiÄ™ków (138)
  • Pobieranie dźwiÄ™ków (138)
  • Nagrywanie dźwiÄ™ku (139)
  • Edycja dźwiÄ™ku (141)

6. Sztuczna inteligencja (146)

  • Przygotowanie menu głównego (147)
  • Gracz-komputer (154)
  • Poziom trudnoÅ›ci (169)

7. App Store (176)

  • Zrzuty ekranu (177)
  • Przygotowanie opisu aplikacji i wybór słów kluczowych (179)
  • Podanie metadanych w iTunes Connect (180)
  • Archiwizacja i wysÅ‚anie aplikacji (184)
  • Recenzja aplikacji (187)
  • Marketing i sprzedaż (193)
  • Podsumowanie (201)

Skorowidz (203)

Dodaj do koszyka Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.