reklama - zainteresowany?

Dlaczego pami - Helion

Dlaczego pami
ebook
Autor: Charan Ranganath
Tytuł oryginału: Why We Remember: Unlocking Memory's Power to Hold on to What Matters
Tłumaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-289-1820-7
stron: 312, Format: ebook
Data wydania: 2025-08-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 41,30 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-17,70 zł)

Nakład wyczerpany

Tagi: Kompetencje osobiste | Popularnonaukowe

Bestseller New York Timesa!

Bestseller Los Angeles Times!

Pami

 

Zobacz także:

  • Jak zhakowa
  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Regu
  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Dlaczego pamiętamy? Odkrywanie sekretów pamięci, aby zachować to, co ważne eBook -- spis treści

WPROWADZENIE. POZNAJ SWOJE PAMIĘTAJĄCE JA

CZĘŚĆ I. PODSTAWY FUNKCJONOWANIA PAMIĘCI

  • 1. GDZIE JEST MÓJ UMYSŁ? DLACZEGO NIEKTÓRE RZECZY ZAPAMIĘTUJEMY, A INNE ZAPOMINAMY?
  • 2. PODRÓŻNICY W CZASIE I PRZESTRZENI. JAK WSPOMNIENIA PRZENOSZĄ NAS W INNE MIEJSCE I CZAS?
  • 3. REDUKCJA, PONOWNE UŻYCIE, RECYKLING. JAK ZAPAMIĘTAĆ WIĘCEJ DZIĘKI UCZENIU SIĘ MNIEJ?

CZĘŚĆ II. NIEWIDZIALNE SIŁY

  • 4. TO TYLKO MOJA WYOBRAŹNIA. DLACZEGO PAMIĘĆ JEST NIEROZERWALNIE POWIĄZANA Z WYOBRAŹNIĄ?
  • 5. COŚ WIĘCEJ NIŻ ODCZUCIE. DLACZEGO NASZE WSPOMNIENIA RÓŻNIĄ SIĘ OD ODCZUĆ NA ICH TEMAT?
  • 6. WOKÓŁ MNIE WIDZĘ SAME ZNAJOME TWARZE. O TYM, ŻE SIĘ UCZYMY, NAWET JEŚLI NIE PAMIĘTAMY
  • 7. ODWRÓĆ SIĘ I ZMIERZ Z NIEZNANYM. O TYM, JAK PAMIĘĆ POMAGA NAM OCENIĆ, CO JEST NOWE I NIEOCZEKIWANE

CZĘŚĆ III. WNIOSKI

  • 8. WCIŚNIJ PRZYCISKI PLAY I RECORD. JAK PROCES PRZYPOMINANIA ZMIENIA WSPOMNIENIA?
  • 9. TROCHĘ PRACY, WIĘCEJ KOŁACZY. DLACZEGO MOŻEMY WIĘCEJ SIĘ NAUCZYĆ, GDY POPEŁNIAMY WIĘCEJ BŁĘDÓW?
  • 10. PAMIĘĆ ZBIOROWA. W JAKI SPOSÓB WSPOMNIENIA SĄ KSZTAŁTOWANE PRZEZ INTERAKCJE SPOŁECZNE?

ZAKOŃCZENIE. PAMIĘĆ DYNAMICZNA

PODZIĘKOWANIA

PRZYPISY

BIBLIOGRAFIA

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.