CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne - Helion
Autor: Roland Zimek
ISBN: 978-83-283-5646-7
okładka: miękka
Data wydania: 2019-02-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)
ISBN: 978-83-283-5646-7
okładka: miękka
Data wydania: 2019-02-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)
Osoby które kupowały "CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,67 zł, (13,90 zł -85%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Scrum. O zwinnym zarz 77,22 zł, (13,90 zł -82%)
- Prawa ludzkiej natury 73,16 zł, (13,90 zł -81%)
Spis treści
CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści
Rozdział 1. Wstęp 5
- Opis programu CorelDRAW 2018 5
- Co nowego w programie? 6
- Wymagania systemowe 10
- Różnice miÄ™dzy rysunkiem rastrowym a wektorowym 10
Rozdział 2. Pierwsze kroki 15
- Uruchamianie programu 15
- WyglÄ…d ekranu 19
- Zapisywanie, otwieranie i drukowanie dokumentów 23
- Przydatne informacje 31
- Okno Podpowiedzi 35
Rozdział 3. Podstawy rysunku wektorowego 39
- Rysowanie prostych obiektów 39
- Uderzenie 49
- Nadawanie obiektom kolorów 50
- Transformacje obiektów 54
- Tworzenie kopii obiektu 58
- Rysowanie symetryczne 63
- Kolejność obiektów 65
- Wybieranie obiektów 66
- Grupy obiektów 69
- Blokowanie obiektów 70
- Wyrównywanie i rozkÅ‚adanie obiektów 71
- Zmiana ksztaÅ‚tu obiektów 75
- Ćwiczenia podsumowujące 77
Rozdział 4. Praca z tekstem i tabelami 89
- Tekst 89
- Tabele 110
- Ćwiczenia podsumowujące 121
Rozdział 5. Wypełnienia i kontury 125
- Zmiana ustawień domyślnych 126
- Wypełnienie jednolite 128
- Wypełnienie tonalne 134
- Wypełnienie deseniem 138
- Wypełnienie teksturą 139
- Wypełnienie postscriptowe 141
- Kontury obiektów 142
- Okno Właściwości obiektu 148
- Szybkie wypeÅ‚nianie części wspólnej 150
- Ćwiczenia podsumowujące 152
Rozdział 6. Rysowanie precyzyjne 155
- Linijki 157
- Siatka 159
- Prowadnice 162
- Prowadnice dynamiczne 165
- Prowadnice wyrównania 168
- PrzyciÄ…ganie do obiektów 170
- PrzyciÄ…ganie tekstu do siatki bazowej 173
- Ćwiczenia podsumowujące 175