reklama - zainteresowany?

CRM. Relacje z klientami - Helion

CRM. Relacje z klientami
Autor: Jill Dyche
Tytuł oryginału: The CRM Handbook
TÅ‚umaczenie: Marzena Witek
ISBN: 83-7197-843-X
stron: 272, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-07-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 50,00 zł

Dodaj do koszyka CRM. Relacje z klientami

Tagi: CRM

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników --
od menedżerów do użytkowników

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.

Dodaj do koszyka CRM. Relacje z klientami

 

Osoby które kupowały "CRM. Relacje z klientami", wybierały także:

  • Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizowa
  • Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku
  • Installation and Configuration of IBM FileNet Information Management Software
  • Salesforce B2C Solution Architect's Handbook
  • Implementing Order to Cash Process in SAP

Dodaj do koszyka CRM. Relacje z klientami

Spis treści

CRM. Relacje z klientami -- spis tre

Dodaj do koszyka CRM. Relacje z klientami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.