CRM. Relacje z klientami - Helion
Tytuł oryginału: The CRM Handbook
TÅ‚umaczenie: Marzena Witek
ISBN: 83-7197-843-X
stron: 272, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-07-03
Księgarnia: Helion
Cena książki: 50,00 zł
Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników --
od menedżerów do użytkowników
Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.
Osoby które kupowały "CRM. Relacje z klientami", wybierały także:
- Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizowa 99,00 zł, (49,50 zł -50%)
- Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku 58,18 zł, (44,80 zł -23%)
- Installation and Configuration of IBM FileNet Information Management Software 89,90 zł, (80,91 zł -10%)
- Salesforce B2C Solution Architect's Handbook 199,00 zł, (179,10 zł -10%)
- Implementing Order to Cash Process in SAP 139,00 zł, (125,10 zł -10%)