reklama - zainteresowany?

C i C++ Część 2 - Helion

C i C++ Część 2
ebook
Autor: Adam Majczak
ISBN: 978-13-113-2885-4
Format: ebook
Data wydania: 2014-05-19
Księgarnia: Helion

Cena książki: 4,22 zł

Dodaj do koszyka C i C++ Część 2

Tagi: C - Programowanie | C++ - Programowanie

Część 2 to wstep do programowania obiektowego w C++. Zawiera opis preprocesora i zasady stosowania strumieni cin i cout.

SPIS TREŚCI Części 2:

CZĘŚĆ II – WSTĘP DO PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO W C++

Wstęp do wydania elektronicznego
SPIS TREŚCI Częsci 1
SPIS TREŚCI Części 2:

ROZDZIAŁ 10: Jak działa preprocesor?
Dyrektywy #include i #define
Dyrektywy #define i #undef
Makroinstrukcje preprocesora
Operatory łańcuchowe w preprocesorze
Definiowanie typów użytkownika (typedef)

ROZDZIAŁ 11: Wprowadzenie do obsługi strumieni cin i cout w C++
Pięć ogólnych zasad stosowania strumieni cin i cout
Strumienie cin / cout - manipulowanie danymi numerycznymi
Metody formatujące dane tekstowe

ROZDZIAŁ 12: Wprowadzenie do programowania obiektowego
Jak napisać program techniką obiektową?
Hermetyzacja klas i obiektów
Konstrukcja klasy
Dodajemy do klasy pola danych
Deklaracje wewnętrznych funkcji - metod
Konstruktor i program testujący dla niecierpliwych
Definiujemy kody metod i konstruktora
Tworzymy obiekt i uruchamiamy program
Po co komu prywatne metody?
Problem wizualizacji
Wskaźnik do obiektu

DODATEK: Porównanie C/C++ i PHP

Dodaj do koszyka C i C++ Część 2

 

Osoby które kupowały "C i C++ Część 2", wybierały także:

  • Język C. Kurs video. Praktyczne wprowadzenie do programowania
  • Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwer
  • Nowoczesny C. Przegl
  • Efektywny C. Wprowadzenie do profesjonalnego programowania
  • Język C. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie VIII

Dodaj do koszyka C i C++ Część 2

Spis treści

C i C++ Część 2 eBook -- spis treści

SPIS TREŚCI Częsci 1

CZĘŚĆ I – APLIKACJE KONSOLI – PROGRAMOWANIE SEKWENCYJNE I STRUKTURALNE

Pierwsze aplikacje konsoli C++ Buildera
Piszemy i uruchamiamy pierwszy program
Analiza konstrukcji programu
Czym różni się styl programowania w C od stylu C++?

ROZDZIAŁ 1: Podstawowe elementy języka C
Słowa kluczowe C i inne słowa zastrzeżone
Operatory
Operatory bitowe
Podstawowe typy danych w C
Podstawy obsługi Wejścia / Wyjścia konsoli – stdio, conio

ROZDZIAŁ 2: Zapamiętywanie danych w programie, czyli do czego służą zmienne?
Proste zmienne numeryczne – deklaracje i inicjowanie
Jak funkcja biblioteczna printf() wyprowadza dane?
Kiedy liczba całkowita w C nie reprezentuje liczby całkowitej?
Więcej o formatowaniu danych wyjściowych
Wczytywanie danych z klawiatury w ruchu programu

ROZDZIAŁ 3: Jak podejmuje się decyzje i dokonuje wyboru?
Twarde słowa if-else, czyli albo – albo
Konstruowanie wyrażeń warunkowych, operatory relacji i operatory logiczne
Problem dyrektora ZOO – graf i drzewo decyzyjne
Operator warunkowy x ? y : z
Instrukcje switch-case i break, typy porządkowe w C
Stosowanie typu porządkowego enum
Słowo kluczowe goto, skok warunkowy i bezwarunkowy

ROZDZIAŁ 4: Więcej o liczbach całkowitych i rzeczywistych w C
Liczby rzeczywiste
Niespodzianki przy dzieleniu i operator rzutowania

ROZDZIAŁ 5: Gdy trzeba powtarzać instrukcje wiele razy, czyli o pętlach programowych
Pętla typu for
Pętla typu while
Pętla do-while
Zagnieżdżone pętle programowe
Instrukcje break i continue w pętlach programowych

ROZDZIAŁ 6: O wskaźnikach i tablicach
Historia z życia szpiegów, czyli kto wymyślił wskazanie do danych?
Przykład zastosowania wskaźników – zamiana zmiennych miejscami (swapping)
Wskaźnik do zmiennej
Jak tworzy się tablice?

ROZDZIAŁ 7: Struktury i unie – słowa kluczowe struct, union
Struktury i wskaźniki do struktur
Słowo kluczowe union

ROZDZIAŁ 8: Różne rodzaje funkcji
Funkcje mogą, ale nie muszą mieć argumentów
Funkcje typu void – czyli procedury
Funkcja pobiera macierz jako argument
Kategorie zmiennych: static, register, auto, extern
Operator :: a zakres dostępności zmiennych
Gdzie umieszczać definicje funkcji?
Funkcja main() i jej argumenty
Funkcja AM_StringCopy() – prawie jak strcpy()
Co wskazuje wskaźnik typu void?
Daty i czas rzeczywisty w C
Wskaźnik do tablicy jako argument funkcji – sortowanie bąbelkowe
Zwrot struktury wypełnionej danymi

ROZDZIAŁ 9: Dwie metody programowania strukturalnego
Top-Down Design – od ogółu do szczegółu
Bottom – Up design: Sortowanie raz jeszcze

DODATEK: Pascal

SPIS TREŚCI Części 2:

CZĘŚĆ II – WSTĘP DO PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO W C++

Wstęp do wydania elektronicznego
SPIS TREŚCI Częsci 1
SPIS TREŚCI Części 2:

ROZDZIAŁ 10: Jak działa preprocesor?
Dyrektywy #include i #define
Dyrektywy #define i #undef
Makroinstrukcje preprocesora
Operatory łańcuchowe w preprocesorze
Definiowanie typów użytkownika (typedef)

ROZDZIAŁ 11: Wprowadzenie do obsługi strumieni cin i cout w C++
Pięć ogólnych zasad stosowania strumieni cin i cout
Strumienie cin / cout - manipulowanie danymi numerycznymi
Metody formatujące dane tekstowe

ROZDZIAŁ 12: Wprowadzenie do programowania obiektowego
Jak napisać program techniką obiektową?
Hermetyzacja klas i obiektów
Konstrukcja klasy
Dodajemy do klasy pola danych
Deklaracje wewnętrznych funkcji - metod
Konstruktor i program testujący dla niecierpliwych
Definiujemy kody metod i konstruktora
Tworzymy obiekt i uruchamiamy program
Po co komu prywatne metody?
Problem wizualizacji
Wskaźnik do obiektu

DODATEK: Porównanie C/C++ i PHP
 

Dodaj do koszyka C i C++ Część 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.