reklama - zainteresowany?

C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty - Helion

C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty
ebook
Autor: Sławomir Orłowski, Maciej Grabek
ISBN: 978-83-246-4483-4
stron: 312, Format: ebook
Data wydania: 2012-03-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty

Tagi: .NET - Programowanie | C# - Programowanie | programowanie-kupon

Wykorzystaj rewolucję sieciową i twórz nowatorskie aplikacje!

  • Najlepsze narzędzia projektowania aplikacji sieciowych, czyli język C# i platforma .NET
  • Praktyczne programowanie sieciowe, czyli 61 odsłon projektów do szybkiego wykorzystania
  • ASP.NET i ADO.NET, czyli dwie bardzo przydatne technologie

Całkiem duża część współczesnego życia na stałe przeniosła się do Internetu. Nikt dziś nie wyobraża już sobie świata, w którym nie można sprawdzić pogody, zrobić zakupów czy szybko znaleźć potrzebnych informacji - właśnie w sieci. A skoro tak, wciąż rośnie zapotrzebowanie na programistów mogących zaspokoić rosnące oczekiwania rzeszy klientów oraz dostarczyć im wygodnych, świetnie działających aplikacji sieciowych, skrojonych na potrzeby konkretnych użytkowników. To właśnie było źródłem niezwykłej popularności pierwszego wydania niniejszej książki, w praktyczny sposób przekazującej wiedzę na temat sposobów tworzenia takich aplikacji i spełniania różnych warunków związanych ze specyfiką określonych projektów programistycznych.

"C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty" to podręcznik przeznaczony dla osób z choćby pobieżną znajomością zasad programowania, które chcą rozwinąć i wykorzystać w praktyce swoje umiejętności. Jej autor tłumaczy, dlaczego wybrał język C#, a także wskazuje możliwości i zalety platformy .NET oraz środowiska Visual Studio. Następnie skupia się na projektach obejmujących wszystkie aspekty komunikacji internetowej, od wykorzystania różnych protokołów sieciowych, przez budowę interfejsu, wysyłanie e-maili, obsługę FTP, komunikatorów, czatów, aż po kontaktowanie się z bazami danych, tworzenie wielojęzycznych serwerów i udostępnianie usługi. Jeśli chcesz szybko i bez kłopotu podszkolić się w zakresie aplikacji sieciowych, by w krótkim czasie osiągnąć spektakularne efekty, nie znajdziesz nic lepszego!

  • Język C# i platforma .NET
  • Visual C# 2010 Express Edition. Opis środowiska
  • Visual Web Developer 2010 Express Edition. Opis środowiska
  • Programowanie sieciowe
  • Aplikacje TCP i UDP
  • Remoting
  • ASP.NET i ADO.NET
  • Web Services
  • WCF - ponad transportem

Aplikacje sieciowe - wykorzystaj potencjał Internetu!


Dodaj do koszyka C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty

 

Osoby które kupowały "C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty", wybierały także:

  • ASP.NET MVC. Kurs video. Poziom pierwszy. Programowanie aplikacji internetowych
  • Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
  • ASP.NET Core. Kurs video. Tworzenie REST Web API
  • Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje

Dodaj do koszyka C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty

Spis treści

C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty eBook -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Język C# i platforma .NET (9)

  • Technologia .NET. Krótki wstęp (9)
  • Elementy języka C# i programowanie zorientowane obiektowo (11)
    • Przestrzenie nazw (15)
    • Kolekcje (16)
    • Zdarzenia i metody zdarzeniowe (17)
    • Delegacje (17)
    • Wyjątki (17)
    • Interfejsy (19)

Rozdział 2. Visual C# 2010 Express Edition. Opis środowiska (21)

  • Projekt 1. Budujemy interfejs pierwszej aplikacji. Projekt Windows Forms (22)
  • Projekt 2. Poznajemy pliki projektu pierwszej aplikacji (25)
  • Projekt 3. Interakcja aplikacji z użytkownikiem. Metody zdarzeniowe (29)

Rozdział 3. Visual Web Developer 2010 Express Edition. Opis środowiska (33)

  • Projekt 4. Pierwsza strona ASP.NET. Tworzymy interfejs (33)
  • Projekt 5. Pierwsza strona ASP.NET. Poznajemy pliki projektu (37)
  • Projekt 6. Pierwsza strona ASP.NET. Metody zdarzeniowe (40)

Rozdział 4. Programowanie sieciowe (43)

  • Sieci komputerowe (43)
  • Protokoły TCP i UDP (46)
  • Protokół IP i adresy MAC (48)
  • Programowanie klient-serwer i peer-to-peer (49)
  • Popularne protokoły sieciowe (50)
    • Protokół ICMP (50)
    • Protokół HTTP (51)
    • Protokół FTP (51)
    • Protokół POP3 (52)

Rozdział 5. Aplikacje TCP i UDP (53)

  • Projekt 7. Połączenie TCP. Klient (53)
  • Projekt 8. Połączenie TCP. Serwer (56)
  • Projekt 9. Odczytanie adresu IP przyłączonego hosta (60)
  • Projekt 10. Połączenie UDP. Klient (61)
  • Projekt 11. Połączenie UDP. Serwer (62)
  • Projekt 12. Asynchroniczne połączenie TCP (64)
  • Projekt 13. Prosty skaner otwartych portów hosta zdalnego (67)
  • Projekt 14. Skaner otwartych portów lokalnego hosta (68)
  • Projekt 15. Sprawdzenie adresu IP naszego komputera (69)
  • Projekt 16. Komplet informacji na temat połączeń sieciowych (72)
  • Projekt 17. Ping (74)
  • Projekt 18. Ping. Przeciwdziałanie zablokowaniu interfejsu (77)
  • Projekt 19. NetDetect. Sprawdzanie dostępnych komputerów w sieci (79)
  • Projekt 20. Traceroute. Śledzenie drogi pakietu ICMP (81)
  • Projekt 21. Protokół HTTP. Sprawdzanie dostępnych uaktualnień (85)
  • Projekt 22. Pobieranie pliku z użyciem protokołu HTTP (86)
  • Projekt 23. Pobranie źródła strony z serwera WWW (88)
  • Projekt 24. Przeglądarka WWW (89)
  • Projekt 25. Edytor HTML. Budowanie interfejsu (91)
  • Projekt 26. Edytor HTML. Obsługa plików tekstowych (92)
  • Projekt 27. Edytor HTML. Współpraca ze schowkiem (95)
  • Projekt 28. Edytor HTML. Wprowadzanie tagów (95)
  • Projekt 29. Edytor HTML. Podgląd bieżącej strony (98)
  • Projekt 30. Wysyłanie wiadomości e-mail bez uwierzytelniania (99)
  • Projekt 31. Wysyłanie sformatowanej wiadomości e-mail z załącznikami (102)
  • Projekt 32. Wysyłanie poczty za pomocą serwera wymagającego uwierzytelnienia (105)
  • Projekt 33. Masowe wysyłanie wiadomości e-mail (106)
  • Projekt 34. Klient FTP. Interfejs aplikacji (110)
  • Projekt 35. Klient FTP. Definiowanie pól i własności klasy FTPClient (112)
  • Projekt 36. Klient FTP. Listowanie katalogów serwera FTP (116)
  • Projekt 37. Klient FTP. Zmiana katalogu (119)
  • Projekt 38. Klient FTP. Metoda pobierająca plik asynchronicznie (122)
  • Projekt 39. Klient FTP. Wywołanie metody pobierającej plik asynchronicznie (125)
  • Projekt 40. Klient FTP. Metoda wysyłająca plik asynchronicznie (127)
  • Projekt 41. Klient FTP. Wywołanie metody wysyłającej plik asynchronicznie (129)
  • Projekt 42. Klient FTP. Kasowanie pliku (131)
  • Projekt 43. Menedżer pobierania plików w tle. Budowa interfejsu (133)
  • Projekt 44. Menedżer pobierania plików w tle. Pobieranie pliku (135)
  • Projekt 45. Menedżer pobierania plików w tle. Przerwanie pobierania pliku (137)
  • Projekt 46. Serwer Uśmiechu. Budowa interfejsu (138)
  • Projekt 47. Serwer Uśmiechu. Lista kontaktów (140)
  • Projekt 48. Serwer Uśmiechu. Wysyłanie danych do wielu odbiorców (143)
  • Projekt 49. Klient Uśmiechu. Umieszczenie ikony w zasobniku systemowym (144)
  • Projekt 50. Klient Uśmiechu. Oczekiwanie na połączenie w osobnym wątku (147)
  • Projekt 51. Klient Uśmiechu. Bezpieczne odwoływanie się do własności kontrolek formy z poziomu innego wątku (149)
  • Projekt 52. Komunikator. Serwer. Budowa interfejsu (150)
  • Projekt 53. Komunikator. Serwer. Bezpieczne odwoływanie się do własności kontrolek formy z poziomu innego wątku (153)
  • Projekt 54. Komunikator. Serwer. Obsługa rozmowy (154)
  • Projekt 55. Komunikator. Klient (159)
  • Projekt 56. Zdalny screenshot. Klient. Zrzut ekranu (162)
  • Projekt 57. Zdalny screenshot. Klient (162)
  • Projekt 58. Klient. Wysyłanie informacji o dostępności klienta (165)
  • Projekt 59. Serwer screenshot. Budowa interfejsu (166)
  • Projekt 60. Serwer screenshot. Bezpieczne odwoływanie się do własności kontrolek formy z poziomu innego wątku (167)
  • Projekt 61. Serwer screenshot. Lista aktywnych klientów (168)
  • Projekt 62. Serwer screenshot. Pobranie zrzutu ekranu (169)
  • Projekt 63. Serwer Czat. Budowanie interfejsu (171)
  • Projekt 64. Serwer Czat. Bezpieczne odwoływanie się do własności kontrolek formy z poziomu innego wątku (173)
  • Projekt 65. Serwer Czat. Klasa formy oraz pętla główna programu (174)
  • Projekt 66. Serwer Czat. Obsługa wątków związanych z klientami (179)
  • Projekt 67. Serwer Czat. Rozłączenie klienta (180)
  • Projekt 68. Czat. Klient (181)

Rozdział 6. Remoting (187)

  • Projekt 69. Serwer HTTP (188)
  • Projekt 70. Klient HTTP (193)
  • Projekt 71. Serwer TCP (195)
  • Projekt 72. Klient TCP (197)
  • Projekt 73. Serwer TCP. Plik konfiguracyjny (199)
  • Projekt 74. Klient TCP. Plik konfiguracyjny (202)
  • Projekt 75. Czat. Klasa serwera (203)
  • Projekt 76. Czat. Serwer (205)
  • Projekt 77. Czat. Klient (206)

Rozdział 7. ASP.NET i ADO.NET (211)

  • Projekt 78. Pozycjonowanie kontrolek na stronie (212)
  • Projekt 79. Ping (217)
  • Projekt 80. Wysyłanie wiadomości e-mail (218)
  • Projekt 81. Pobieranie plików na serwer (220)
  • Projekt 82. Wysyłanie wiadomości e-mail z załącznikami (221)
  • Projekt 83. Księga gości. Współpraca z plikiem XML (222)
  • Projekt 84. Księga gości. Wyświetlanie zawartości pliku XML (226)
  • Projekt 85. Księga gości. Sprawdzanie poprawności wpisywanych danych (228)
  • Projekt 86. Księga gości. Liczba gości online (230)
  • Projekt 87. Wielojęzyczny serwis internetowy. Zasoby lokalne (232)
  • Projekt 88. Wielojęzyczny serwis internetowy. Zasoby globalne (237)
  • Projekt 89. Wielojęzyczny serwis internetowy. Wybór języka przez użytkownika (239)
  • Projekt 90. Identyfikacja użytkowników (241)
  • Projekt 91. Rejestrowanie nowych użytkowników (245)
  • Projekt 92. Identyfikacja użytkowników, część II (246)
  • Projekt 93. Baza książek. Stworzenie bazy danych (247)
  • Projekt 94. Baza książek. Przyłączenie się do bazy danych (250)
  • Projekt 95. Baza książek. Prezentacja danych (251)

Rozdział 8. Web Services (255)

  • Projekt 96. Pierwsza usługa sieciowa (256)
  • Projekt 97. Korzystanie z usługi sieciowej (259)
  • Projekt 98. Usługa Maps Account Center wyszukiwarki bing. Rejestracja usługi (261)
  • Projekt 99. Bing Maps. Klient (262)
  • Projekt 100. Bing Maps. Modyfikacja klienta (265)

Rozdział 9. WCF - ponad transportem (267)

  • Wstęp (267)
  • Podstawy działania (269)
  • WCF = E = A + B + C (269)
    • A jak address (270)
    • B jak binding (270)
    • C jak contract (273)
    • Punkt końcowy (273)
  • Projekt 101. Definiowanie kontraktu (273)
  • Projekt 102. Udostępnianie usługi (280)
    • Self hosting (281)
    • IIS (285)
    • Serwis Windows (287)
  • Projekt 103. Tworzenie klienta (290)
    • ChannelFactory (290)
    • Referencja (292)

Skorowidz (299)

Dodaj do koszyka C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.