reklama - zainteresowany?

C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty - Helion

C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty
ebook
Autor: Sławomir Orłowski, Maciej Grabek
ISBN: 978-83-246-4483-4
stron: 312, Format: ebook
Data wydania: 2012-03-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)

Dodaj do koszyka C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty

Tagi: .NET - Programowanie | C# - Programowanie | programowanie-kupon

Wykorzystaj rewolucję sieciową i twórz nowatorskie aplikacje!

  • Najlepsze narzÄ™dzia projektowania aplikacji sieciowych, czyli jÄ™zyk C# i platforma .NET
  • Praktyczne programowanie sieciowe, czyli 61 odsÅ‚on projektów do szybkiego wykorzystania
  • ASP.NET i ADO.NET, czyli dwie bardzo przydatne technologie

Całkiem duża część współczesnego życia na stałe przeniosła się do Internetu. Nikt dziś nie wyobraża już sobie świata, w którym nie można sprawdzić pogody, zrobić zakupów czy szybko znaleźć potrzebnych informacji - właśnie w sieci. A skoro tak, wciąż rośnie zapotrzebowanie na programistów mogących zaspokoić rosnące oczekiwania rzeszy klientów oraz dostarczyć im wygodnych, świetnie działających aplikacji sieciowych, skrojonych na potrzeby konkretnych użytkowników. To właśnie było źródłem niezwykłej popularności pierwszego wydania niniejszej książki, w praktyczny sposób przekazującej wiedzę na temat sposobów tworzenia takich aplikacji i spełniania różnych warunków związanych ze specyfiką określonych projektów programistycznych.

"C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty" to podręcznik przeznaczony dla osób z choćby pobieżną znajomością zasad programowania, które chcą rozwinąć i wykorzystać w praktyce swoje umiejętności. Jej autor tłumaczy, dlaczego wybrał język C#, a także wskazuje możliwości i zalety platformy .NET oraz środowiska Visual Studio. Następnie skupia się na projektach obejmujących wszystkie aspekty komunikacji internetowej, od wykorzystania różnych protokołów sieciowych, przez budowę interfejsu, wysyłanie e-maili, obsługę FTP, komunikatorów, czatów, aż po kontaktowanie się z bazami danych, tworzenie wielojęzycznych serwerów i udostępnianie usługi. Jeśli chcesz szybko i bez kłopotu podszkolić się w zakresie aplikacji sieciowych, by w krótkim czasie osiągnąć spektakularne efekty, nie znajdziesz nic lepszego!

  • JÄ™zyk C# i platforma .NET
  • Visual C# 2010 Express Edition. Opis Å›rodowiska
  • Visual Web Developer 2010 Express Edition. Opis Å›rodowiska
  • Programowanie sieciowe
  • Aplikacje TCP i UDP
  • Remoting
  • ASP.NET i ADO.NET
  • Web Services
  • WCF - ponad transportem

Aplikacje sieciowe - wykorzystaj potencjał Internetu!


Dodaj do koszyka C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty

 

Osoby które kupowały "C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty", wybierały także:

  • Gray Hat C#. JÄ™zyk C# w kontroli i Å‚amaniu zabezpieczeÅ„
  • ASP.NET Core 6. Kurs video. Rozwijaj aplikacje webowe z Entity Framework Core
  • Testowanie automatyczne w .NET. Kurs video. Zastosowania frameworka nUnit
  • Programowanie asynchroniczne i równolegÅ‚e w C#. Kurs video. Poziom podstawowy
  • Technologia LINQ. Kurs video. Warsztat pracy z danymi z różnych źródeÅ‚

Dodaj do koszyka C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty

Spis treści

C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty eBook -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Język C# i platforma .NET (9)

  • Technologia .NET. Krótki wstÄ™p (9)
  • Elementy jÄ™zyka C# i programowanie zorientowane obiektowo (11)
    • Przestrzenie nazw (15)
    • Kolekcje (16)
    • Zdarzenia i metody zdarzeniowe (17)
    • Delegacje (17)
    • WyjÄ…tki (17)
    • Interfejsy (19)

Rozdział 2. Visual C# 2010 Express Edition. Opis środowiska (21)

  • Projekt 1. Budujemy interfejs pierwszej aplikacji. Projekt Windows Forms (22)
  • Projekt 2. Poznajemy pliki projektu pierwszej aplikacji (25)
  • Projekt 3. Interakcja aplikacji z użytkownikiem. Metody zdarzeniowe (29)

Rozdział 3. Visual Web Developer 2010 Express Edition. Opis środowiska (33)

  • Projekt 4. Pierwsza strona ASP.NET. Tworzymy interfejs (33)
  • Projekt 5. Pierwsza strona ASP.NET. Poznajemy pliki projektu (37)
  • Projekt 6. Pierwsza strona ASP.NET. Metody zdarzeniowe (40)

Rozdział 4. Programowanie sieciowe (43)

  • Sieci komputerowe (43)
  • ProtokoÅ‚y TCP i UDP (46)
  • Protokół IP i adresy MAC (48)
  • Programowanie klient-serwer i peer-to-peer (49)
  • Popularne protokoÅ‚y sieciowe (50)
    • Protokół ICMP (50)
    • Protokół HTTP (51)
    • Protokół FTP (51)
    • Protokół POP3 (52)

Rozdział 5. Aplikacje TCP i UDP (53)

  • Projekt 7. PoÅ‚Ä…czenie TCP. Klient (53)
  • Projekt 8. PoÅ‚Ä…czenie TCP. Serwer (56)
  • Projekt 9. Odczytanie adresu IP przyÅ‚Ä…czonego hosta (60)
  • Projekt 10. PoÅ‚Ä…czenie UDP. Klient (61)
  • Projekt 11. PoÅ‚Ä…czenie UDP. Serwer (62)
  • Projekt 12. Asynchroniczne poÅ‚Ä…czenie TCP (64)
  • Projekt 13. Prosty skaner otwartych portów hosta zdalnego (67)
  • Projekt 14. Skaner otwartych portów lokalnego hosta (68)
  • Projekt 15. Sprawdzenie adresu IP naszego komputera (69)
  • Projekt 16. Komplet informacji na temat poÅ‚Ä…czeÅ„ sieciowych (72)
  • Projekt 17. Ping (74)
  • Projekt 18. Ping. PrzeciwdziaÅ‚anie zablokowaniu interfejsu (77)
  • Projekt 19. NetDetect. Sprawdzanie dostÄ™pnych komputerów w sieci (79)
  • Projekt 20. Traceroute. Åšledzenie drogi pakietu ICMP (81)
  • Projekt 21. Protokół HTTP. Sprawdzanie dostÄ™pnych uaktualnieÅ„ (85)
  • Projekt 22. Pobieranie pliku z użyciem protokoÅ‚u HTTP (86)
  • Projekt 23. Pobranie źródÅ‚a strony z serwera WWW (88)
  • Projekt 24. PrzeglÄ…darka WWW (89)
  • Projekt 25. Edytor HTML. Budowanie interfejsu (91)
  • Projekt 26. Edytor HTML. ObsÅ‚uga plików tekstowych (92)
  • Projekt 27. Edytor HTML. Współpraca ze schowkiem (95)
  • Projekt 28. Edytor HTML. Wprowadzanie tagów (95)
  • Projekt 29. Edytor HTML. PodglÄ…d bieżącej strony (98)
  • Projekt 30. WysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci e-mail bez uwierzytelniania (99)
  • Projekt 31. WysyÅ‚anie sformatowanej wiadomoÅ›ci e-mail z zaÅ‚Ä…cznikami (102)
  • Projekt 32. WysyÅ‚anie poczty za pomocÄ… serwera wymagajÄ…cego uwierzytelnienia (105)
  • Projekt 33. Masowe wysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci e-mail (106)
  • Projekt 34. Klient FTP. Interfejs aplikacji (110)
  • Projekt 35. Klient FTP. Definiowanie pól i wÅ‚asnoÅ›ci klasy FTPClient (112)
  • Projekt 36. Klient FTP. Listowanie katalogów serwera FTP (116)
  • Projekt 37. Klient FTP. Zmiana katalogu (119)
  • Projekt 38. Klient FTP. Metoda pobierajÄ…ca plik asynchronicznie (122)
  • Projekt 39. Klient FTP. WywoÅ‚anie metody pobierajÄ…cej plik asynchronicznie (125)
  • Projekt 40. Klient FTP. Metoda wysyÅ‚ajÄ…ca plik asynchronicznie (127)
  • Projekt 41. Klient FTP. WywoÅ‚anie metody wysyÅ‚ajÄ…cej plik asynchronicznie (129)
  • Projekt 42. Klient FTP. Kasowanie pliku (131)
  • Projekt 43. Menedżer pobierania plików w tle. Budowa interfejsu (133)
  • Projekt 44. Menedżer pobierania plików w tle. Pobieranie pliku (135)
  • Projekt 45. Menedżer pobierania plików w tle. Przerwanie pobierania pliku (137)
  • Projekt 46. Serwer UÅ›miechu. Budowa interfejsu (138)
  • Projekt 47. Serwer UÅ›miechu. Lista kontaktów (140)
  • Projekt 48. Serwer UÅ›miechu. WysyÅ‚anie danych do wielu odbiorców (143)
  • Projekt 49. Klient UÅ›miechu. Umieszczenie ikony w zasobniku systemowym (144)
  • Projekt 50. Klient UÅ›miechu. Oczekiwanie na poÅ‚Ä…czenie w osobnym wÄ…tku (147)
  • Projekt 51. Klient UÅ›miechu. Bezpieczne odwoÅ‚ywanie siÄ™ do wÅ‚asnoÅ›ci kontrolek formy z poziomu innego wÄ…tku (149)
  • Projekt 52. Komunikator. Serwer. Budowa interfejsu (150)
  • Projekt 53. Komunikator. Serwer. Bezpieczne odwoÅ‚ywanie siÄ™ do wÅ‚asnoÅ›ci kontrolek formy z poziomu innego wÄ…tku (153)
  • Projekt 54. Komunikator. Serwer. ObsÅ‚uga rozmowy (154)
  • Projekt 55. Komunikator. Klient (159)
  • Projekt 56. Zdalny screenshot. Klient. Zrzut ekranu (162)
  • Projekt 57. Zdalny screenshot. Klient (162)
  • Projekt 58. Klient. WysyÅ‚anie informacji o dostÄ™pnoÅ›ci klienta (165)
  • Projekt 59. Serwer screenshot. Budowa interfejsu (166)
  • Projekt 60. Serwer screenshot. Bezpieczne odwoÅ‚ywanie siÄ™ do wÅ‚asnoÅ›ci kontrolek formy z poziomu innego wÄ…tku (167)
  • Projekt 61. Serwer screenshot. Lista aktywnych klientów (168)
  • Projekt 62. Serwer screenshot. Pobranie zrzutu ekranu (169)
  • Projekt 63. Serwer Czat. Budowanie interfejsu (171)
  • Projekt 64. Serwer Czat. Bezpieczne odwoÅ‚ywanie siÄ™ do wÅ‚asnoÅ›ci kontrolek formy z poziomu innego wÄ…tku (173)
  • Projekt 65. Serwer Czat. Klasa formy oraz pÄ™tla główna programu (174)
  • Projekt 66. Serwer Czat. ObsÅ‚uga wÄ…tków zwiÄ…zanych z klientami (179)
  • Projekt 67. Serwer Czat. RozÅ‚Ä…czenie klienta (180)
  • Projekt 68. Czat. Klient (181)

Rozdział 6. Remoting (187)

  • Projekt 69. Serwer HTTP (188)
  • Projekt 70. Klient HTTP (193)
  • Projekt 71. Serwer TCP (195)
  • Projekt 72. Klient TCP (197)
  • Projekt 73. Serwer TCP. Plik konfiguracyjny (199)
  • Projekt 74. Klient TCP. Plik konfiguracyjny (202)
  • Projekt 75. Czat. Klasa serwera (203)
  • Projekt 76. Czat. Serwer (205)
  • Projekt 77. Czat. Klient (206)

Rozdział 7. ASP.NET i ADO.NET (211)

  • Projekt 78. Pozycjonowanie kontrolek na stronie (212)
  • Projekt 79. Ping (217)
  • Projekt 80. WysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci e-mail (218)
  • Projekt 81. Pobieranie plików na serwer (220)
  • Projekt 82. WysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci e-mail z zaÅ‚Ä…cznikami (221)
  • Projekt 83. KsiÄ™ga goÅ›ci. Współpraca z plikiem XML (222)
  • Projekt 84. KsiÄ™ga goÅ›ci. WyÅ›wietlanie zawartoÅ›ci pliku XML (226)
  • Projekt 85. KsiÄ™ga goÅ›ci. Sprawdzanie poprawnoÅ›ci wpisywanych danych (228)
  • Projekt 86. KsiÄ™ga goÅ›ci. Liczba goÅ›ci online (230)
  • Projekt 87. WielojÄ™zyczny serwis internetowy. Zasoby lokalne (232)
  • Projekt 88. WielojÄ™zyczny serwis internetowy. Zasoby globalne (237)
  • Projekt 89. WielojÄ™zyczny serwis internetowy. Wybór jÄ™zyka przez użytkownika (239)
  • Projekt 90. Identyfikacja użytkowników (241)
  • Projekt 91. Rejestrowanie nowych użytkowników (245)
  • Projekt 92. Identyfikacja użytkowników, część II (246)
  • Projekt 93. Baza książek. Stworzenie bazy danych (247)
  • Projekt 94. Baza książek. PrzyÅ‚Ä…czenie siÄ™ do bazy danych (250)
  • Projekt 95. Baza książek. Prezentacja danych (251)

Rozdział 8. Web Services (255)

  • Projekt 96. Pierwsza usÅ‚uga sieciowa (256)
  • Projekt 97. Korzystanie z usÅ‚ugi sieciowej (259)
  • Projekt 98. UsÅ‚uga Maps Account Center wyszukiwarki bing. Rejestracja usÅ‚ugi (261)
  • Projekt 99. Bing Maps. Klient (262)
  • Projekt 100. Bing Maps. Modyfikacja klienta (265)

Rozdział 9. WCF - ponad transportem (267)

  • WstÄ™p (267)
  • Podstawy dziaÅ‚ania (269)
  • WCF = E = A + B + C (269)
    • A jak address (270)
    • B jak binding (270)
    • C jak contract (273)
    • Punkt koÅ„cowy (273)
  • Projekt 101. Definiowanie kontraktu (273)
  • Projekt 102. UdostÄ™pnianie usÅ‚ugi (280)
    • Self hosting (281)
    • IIS (285)
    • Serwis Windows (287)
  • Projekt 103. Tworzenie klienta (290)
    • ChannelFactory (290)
    • Referencja (292)

Skorowidz (299)

Dodaj do koszyka C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.