reklama - zainteresowany?

Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm? - Helion

Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?
Autor: Radziszewski Przemysław
ISBN: 978-8-3756-1613-2
stron: 220, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Przemysław Radziszewski konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Dodaj do koszyka Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

 

Osoby które kupowały "Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?", wybierały także:

  • Windows Small Business Server 2003. Administracja systemem

Dodaj do koszyka Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Spis treści

Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm? -- spis treści

Dodaj do koszyka Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.