reklama - zainteresowany?

Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie - Helion

Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie
ebook
Autor: Victor Meyer-Schonberger, Kenneth Cukier
Tłumaczenie: Michał Głatki
ISBN: 978-83-774-6859-3
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2014-09-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,90 zł

Dodaj do koszyka Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

Tagi: Big Data | Inne

 Odkrywczy opis najnowszych trendów technologicznych i ich znaczącego wpływu na gospodarkę, naukę i społeczeństwo

Jaki kolor nadwozia powinieneś wybrać, kupując używany samochód, jeżeli chcesz zwiększyć prawdopodobieństwo nabycia samochodu w dobrym stanie? W jaki sposób władze mogą zlokalizować najbardziej niebezpieczne studzienki w Nowym Jorku, żeby zapobiec ich eksplozjom? Jak według Google’a będzie rozprzestrzeniała się epidemia wirusa grypy H1N1?

Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest big data. Termin „big data” odnosi się do naszych nowo nabytych umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska – począwszy od cen biletów lotniczych po treść milionów książek – w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać rosnącą moc obliczeniową komputerów do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Rewolucja ta, porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku, zmieni w najbliższych latach nasz sposób myślenia o biznesie, zdrowiu, polityce, edukacji i innowacjach. Niesie ze sobą również nowe zagrożenia, poczynając od końca prywatności takiej, jaką znamy, a kończąc na ewentualnym karaniu za jeszcze niedokonane czyny wyłącznie na podstawie przewidywań naszych przyszłych zachowań wynikających z analizy ogromnych zbiorów danych.

W tej napisanej jasnym językiem, często zaskakującej książce dwaj czołowi eksperci wyjaśniają, czym jest big data, jak zmieni nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem. Big data jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.

Viktor Mayer-Schönberger – profesor w działającym w ramach Uniwersytetu Oksfordzkiego Oxford Internet Institute, gdzie zajmuje się problematyką nadzoru i regulowania internetu. Powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data, autor ponad stu artykułów i ośmiu książek – ostatnia z nich to Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age. Doradza wielu korporacjom i organizacjom na całym świecie, między innymi firmie Microsoft i Światowemu Forum Ekonomicznemu.

Kenneth Cukier jest redaktorem „Economist” zajmującym się gospodarką i nowymi technologiami oraz cenionym komentatorem zjawiska big data. Jego artykuły dotyczące biznesu i gospodarki pojawiły się między innymi w dziennikach „New York Times” i „Financial Times”.
 

Dodaj do koszyka Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

 

Osoby które kupowały "Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie", wybierały także:

  • Excel 2013. Kurs video. Poziom drugi. Przetwarzanie i analiza danych
  • Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
  • Excel 2016 PL. Biblia
  • Naczelny Algorytm. Jak jego odkrycie zmieni nasz świat
  • Google Analytics. Integracja i analiza danych

Dodaj do koszyka Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

Spis treści

Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie eBook -- spis treści

Podziękowania � 9
1. Teraźniejszość � 13
2. Więcej � 35
3. Bezład � 51
4. Korelacja � 73
5. Danetyzacja � 103
6. Wartość  133
7. Implikacje � 163
8. Zagrożenia � 197
9. Kontrola  225
10. Przyszłość � 243
Bibliografia  259
Indeks� 271
Podziękowania � 9
1. Teraźniejszość �� 13
2. Więcej � 35
3. Bezład  51
4. Korelacja� 73
5. Danetyzacja � 103
6. Wartość 133
7. Implikacje  163
8. Zagrożenia  197
9. Kontrola  225
10. Przyszłość  243
Bibliografia  259
Indeks  271

Dodaj do koszyka Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.