reklama - zainteresowany?

Biblia copywritingu - Helion

Biblia copywritingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-2700-9
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-03-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu

Tagi: Blogi | Copywriting | Marketing | Social Media

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myÅ›lisz, kiedy powstaÅ‚a reklama? Kiedy ludzie zaczÄ™li posÅ‚ugiwać siÄ™ tekstami, które miaÅ‚y skÅ‚onić innych do kupna, skorzystania z usÅ‚ugi czy do okreÅ›lonego zachowania? Może CiÄ™ to zdziwi, ale reklama i copywriting sÄ… niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usÅ‚ugi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguÅ‚y pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwoÅ›ci, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wÄ…tpliwoÅ›ci, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz siÄ™ mówić jasno i precyzyjnie i postaraj siÄ™ na wskroÅ› poznać swoich klientów. JeÅ›li chcesz tak dziaÅ‚ać, Biblia copywritingu powinna znaleźć siÄ™ wÅ›ród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywoÅ‚uje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzÄ™dzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakÅ‚onić czytelników do podjÄ™cia dziaÅ‚aÅ„. Co wiÄ™cej, ta książka w caÅ‚oÅ›ci opiera siÄ™ na przykÅ‚adach z życia wziÄ™tych — odsÅ‚ania dobre i zÅ‚e strategie, które autor stosowaÅ‚ przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie CiÄ™, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chÄ™ci porozumienia siÄ™ z klientem. CaÅ‚a reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!


Darek Puzyrkiewicz — jest specjalistÄ… od tekstów sprzedażowych, szefem firmy Dynanet oraz autorem książki BÅ‚yskawiczny e-mail marketing. Od 2006 roku prowadzi blog, dostÄ™pny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting. Radzi tam, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też praktyczne szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a od czasu do czasu udziela siÄ™ na konferencjach tematycznych.

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu

 

Osoby które kupowały "Biblia copywritingu", wybierały także:

  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu

Spis treści

Biblia copywritingu -- spis treści

  • WSTĘP PawÅ‚a Tkaczyka
  • WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
  • CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
    • 1. Czy każdy może być copywriterem?
      • 1.1. PozbÄ…dź siÄ™ ograniczeÅ„
      • 1.2. Musisz uwierzyć
      • 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
    • 2. Klient. Poznaj Tomka
      • Pragnienia
      • Problemy i przeszkody
      • Potrzeby
      • 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
      • 2.2. Trzy wymiary motywacji
        • WÄ…tpliwoÅ›ci i obiekcje
      • 2.3. Nawróćcie siÄ™ porzućcie STATUS QUO
      • 2.4. Uwierzyć
    • 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyÅ›ci
      • 3.1. Przewaga nad konkurencjÄ… DROZD
      • 3.2. Co jest w pudeÅ‚ku? Materializacja obietnicy
      • 3.3. Metakorzyść
  • CZĘŚĆ II KsiÄ™ga sÅ‚ów
    • 1. Pierwszy kapelusz. Skup siÄ™
      • 1.1. PEN
      • 1.2. Obietnica więź z klientem
      • 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
      • 1.4. Potrzebujesz tego, jeÅ›li
      • 1.5. PeÅ‚na paczka. Czy w Å›rodku coÅ› jest?
      • 1.6. Bariery i obiekcje
      • 1.7. Dopasuj siÄ™ do przekonaÅ„
      • 1.8. Wiarygodność sześć elementów
      • 1.9. RR CTD pÅ‚onÄ…ca platforma. JeÅ›li nie to, to co?
      • 1.10. To musi siÄ™ udać
      • 1.11. Konfrontacja ze status quo
      • 1.12. Nowe zamiast starego
      • 1.13. Koszty utraconych korzyÅ›ci
      • 1.14. PrzenieÅ› go na inny poziom
      • 1.15. Tylko TY
      • 1.16. CTA trzy obietnice
    • 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
      • 2.1. Bullet points
      • 2.2. Interaktywna struktura tekstu
      • 2.3. Szablon tekstu
      • 2.4. DÅ‚ugość ma znaczenie
      • 2.5. NagÅ‚óweczku, powiedz przecie
        • Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
        • Poziom K1. Powiedz mi coÅ› o tym
        • Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
        • Poziom K3. DziÄ™kujÄ™, już mam
        • Poziom K4. Co dalej?
        • Poziom K5. Co nowego?
      • 2.6. Zamknij sprzedaż
    • 3. Trzeci kapelusz. Od póÅ‚produktu do Å›wietnego tekstu
      • 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
      • 3.2. 7D/HD
      • 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
        • 1. Odchudzanie
        • 2. Sterydy dla zdaÅ„
        • 3. ZmysÅ‚owe obrazy
        • Podsumowanie
  • CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejÄ™tnoÅ›ci?

Dodaj do koszyka Biblia copywritingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.