Biblia copywritingu - Helion
ISBN: 978-83-283-2700-9
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-03-17
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myÅ›lisz, kiedy powstaÅ‚a reklama? Kiedy ludzie zaczÄ™li posÅ‚ugiwać siÄ™ tekstami, które miaÅ‚y skÅ‚onić innych do kupna, skorzystania z usÅ‚ugi czy do okreÅ›lonego zachowania? Może CiÄ™ to zdziwi, ale reklama i copywriting sÄ… niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usÅ‚ugi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguÅ‚y pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwoÅ›ci, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wÄ…tpliwoÅ›ci, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz siÄ™ mówić jasno i precyzyjnie i postaraj siÄ™ na wskroÅ› poznać swoich klientów. JeÅ›li chcesz tak dziaÅ‚ać, Biblia copywritingu powinna znaleźć siÄ™ wÅ›ród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywoÅ‚uje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzÄ™dzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakÅ‚onić czytelników do podjÄ™cia dziaÅ‚aÅ„. Co wiÄ™cej, ta książka w caÅ‚oÅ›ci opiera siÄ™ na przykÅ‚adach z życia wziÄ™tych — odsÅ‚ania dobre i zÅ‚e strategie, które autor stosowaÅ‚ przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie CiÄ™, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chÄ™ci porozumienia siÄ™ z klientem. CaÅ‚a reszta to tylko dodatki.
Pisz i bogać się!
Darek Puzyrkiewicz — jest specjalistÄ… od tekstów sprzedażowych, szefem firmy Dynanet oraz autorem książki BÅ‚yskawiczny e-mail marketing. Od 2006 roku prowadzi blog, dostÄ™pny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting. Radzi tam, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też praktyczne szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a od czasu do czasu udziela siÄ™ na konferencjach tematycznych.
Osoby które kupowały "Biblia copywritingu", wybierały także:
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 38,89 zł, (14,00 zł -64%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Biblia copywritingu -- spis treści
- WSTĘP Pawła Tkaczyka
- WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
- CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
- 1. Czy każdy może być copywriterem?
- 1.1. Pozbądź się ograniczeń
- 1.2. Musisz uwierzyć
- 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
- 2. Klient. Poznaj Tomka
- Pragnienia
- Problemy i przeszkody
- Potrzeby
- 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
- 2.2. Trzy wymiary motywacji
- Wątpliwości i obiekcje
- 2.3. Nawróćcie siÄ™ porzućcie STATUS QUO
- 2.4. Uwierzyć
- 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
- 3.1. Przewaga nad konkurencjÄ… DROZD
- 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
- 3.3. Metakorzyść
- 1. Czy każdy może być copywriterem?
- CZĘŚĆ II KsiÄ™ga sÅ‚ów
- 1. Pierwszy kapelusz. Skup siÄ™
- 1.1. PEN
- 1.2. Obietnica więź z klientem
- 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
- 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
- 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
- 1.6. Bariery i obiekcje
- 1.7. Dopasuj się do przekonań
- 1.8. Wiarygodność sześć elementów
- 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
- 1.10. To musi się udać
- 1.11. Konfrontacja ze status quo
- 1.12. Nowe zamiast starego
- 1.13. Koszty utraconych korzyści
- 1.14. PrzenieÅ› go na inny poziom
- 1.15. Tylko TY
- 1.16. CTA trzy obietnice
- 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
- 2.1. Bullet points
- 2.2. Interaktywna struktura tekstu
- 2.3. Szablon tekstu
- 2.4. Długość ma znaczenie
- 2.5. NagÅ‚óweczku, powiedz przecie
- Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
- Poziom K1. Powiedz mi coÅ› o tym
- Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
- Poziom K3. Dziękuję, już mam
- Poziom K4. Co dalej?
- Poziom K5. Co nowego?
- 2.6. Zamknij sprzedaż
- 3. Trzeci kapelusz. Od póÅ‚produktu do Å›wietnego tekstu
- 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
- 3.2. 7D/HD
- 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
- 1. Odchudzanie
- 2. Sterydy dla zdań
- 3. Zmysłowe obrazy
- Podsumowanie
- 1. Pierwszy kapelusz. Skup siÄ™
- CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?