reklama - zainteresowany?

Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier - Helion


Autor: Sweigart Al
ISBN: 9788301196462
stron: 262, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 57,82 zł (poprzednio: 68,83 zł)
Oszczędzasz: 16% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Programowanie | Tworzenie gier

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie przeciągania i upuszczania, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce Bawimy się, programując w Scratchu, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu. Nauczysz się tworzyć takie gry, jak: Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu! Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros. Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier", wybierały także:

  • Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy

Dodaj do koszyka

Spis treści

Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier -- spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.