reklama - zainteresowany?

B - Helion

B
ebook
Autor: Nick Morgan
Tytuł oryginału: JavaScript Crash Course: A Hands-On, Project-Based Introduction to Programming
Tłumaczenie: Robert G
ISBN: 978-83-289-2068-2
stron: 384, Format: ebook
Data wydania: 2025-04-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,40 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-39,60 zł)

Dodaj do koszyka B

Tagi: JavaScript - Programowanie

JavaScript jest niewielkim j

Dodaj do koszyka B

 

Osoby które kupowały "B", wybierały także:

  • D3.js w akcji
  • Tablice informatyczne. Node.js
  • AngularJS. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie aplikacji
  • Algorytmy i struktury danych. Kurs video. Java, JavaScript, Python
  • Angular 11. Kurs video. Poznaj moc tworzenia aplikacji typu SPA

Dodaj do koszyka B

Spis treści

Błyskawiczny kurs JavaScript. Praktyczne wprowadzenie do programowania eBook -- spis treści

Podziękowania

Wprowadzenie

Część 1. Język

  • 1. Rozpoczęcie pracy
    • Używanie konsoli JavaScriptu
    • Używanie edytora tekstu
    • Podsumowanie
  • 2. Podstawy
    • Wyrażenia i polecenia
    • Liczby i operatory
    • Wiązania
    • Inkrementacja i dekrementacja
    • Ciągi tekstowe
    • Sekwencje sterujące
    • Szablon literału
    • Wartości undefined i null
    • Wartości boolowskie
    • Koercja typu
    • Podsumowanie
  • 3. Złożone typy danych
    • Tablica
    • Obiekt
    • Zagnieżdżone obiekty i tablice
    • Podsumowanie
  • 4. Konstrukcje warunkowe i pętle
    • Podejmowanie decyzji za pomocą konstrukcji warunkowej
    • Powtarzanie kodu za pomocą pętli
    • Podsumowanie
  • 5. Funkcje
    • Deklarowanie i wywoływanie funkcji
    • Przekazywanie funkcji jako argumentu
    • Inne składnie funkcji
    • Parametr resztowy
    • Funkcje wyższego rzędu
    • Podsumowanie
  • 6. Klasy
    • Tworzenie klas i egzemplarzy
    • Dziedziczenie
    • Dziedziczenie oparte na prototypie
    • Podsumowanie

Część II. Interaktywny JavaScript

  • 7. HTML, DOM i CSS
    • HTML
    • Obiektowy model dokumentu
    • Element script
    • CSS
    • Używanie selektorów CSS w JavaScripcie
    • Podsumowanie
  • 8. Programowanie oparte na zdarzeniach
    • Procedury obsługi zdarzeń
    • Zdarzenia obsługujące ruch myszą
    • Zdarzenia klawiatury
    • Podsumowanie
  • 9. Element canvas
    • Tworzenie elementu canvas
    • Tworzenie obrazów statycznych
    • Praca z płótnem
    • Animacja płótna
    • Podsumowanie

Część III. Projekty

  • Projekt 1. Tworzenie gry
  • 10. Pong
    • Gra
    • Przygotowania
    • Piłeczka
    • Refaktoryzacja
    • Pętla gry
    • Odbijanie się piłeczki
    • Paletki
    • Punktacja
    • Gracz sterowany przez komputer
    • Koniec gry
    • Pełny kod źródłowy
    • Podsumowanie
  • 11. Pong zorientowany obiektowo
    • Projekt zorientowany obiektowo
    • Struktura pliku
    • Klasa GameView
    • Elementy gry
    • Klasy Scores i Computer
    • Klasa Game
    • Rozpoczęcie nowej gry
    • Podsumowanie
  • Projekt 2. Tworzenie muzyki
  • 12. Generowanie dźwięków
    • API Web Audio
    • Biblioteka Tone.js
    • Transport Tone.js
    • Tworzenie dźwięków perkusyjnych
    • Praca z samplami
    • Podsumowanie
  • 13. Skomponowanie utworu
    • Organizacja projektu
    • Obsługa zdarzeń
    • Zdefiniowanie rytmu perkusji
    • Dodawanie ścieżki basu
    • Dodawanie akordów
    • Zagranie melodii
    • Pełny kod źródłowy
    • Podsumowanie
  • Projekt 3. Wizualizacja danych
  • 14. Wprowadzenie do biblioteki D3
    • Format graficzny SVG
    • Biblioteka D3
    • Tworzenie wykresu słupkowego
    • Podsumowanie
  • 15. Wizualizacja danych pochodzących z API wyszukiwania GitHub
    • Konfiguracja
    • Pobieranie danych
    • Podstawowa wizualizacja
    • Usprawnienie wizualizacji
    • Dodanie interaktywności
    • Pełny kod źródłowy
    • Podsumowanie

Zakończenie

  • Projekty
  • Node.js
  • Narzędzia
    • Git
    • GitHub
    • CodePen
    • Glitch
  • Tworzenie aplikacji internetowych
    • HTML i CSS
    • Biblioteki i frameworki JavaScriptu
  • Testowanie
  • Więcej JavaScriptu!
  • Inne języki programowania
    • TypeScript
    • Python
    • Rust

Dodaj do koszyka B

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.