reklama - zainteresowany?

B - Helion

B
Autor: Nick Morgan
Tytuł oryginału: JavaScript Crash Course: A Hands-On, Project-Based Introduction to Programming
TÅ‚umaczenie: Robert G
ISBN: 978-83-289-2067-5
stron: 346, Format: 165x228, okładka: mi
Data wydania: 2025-01-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 79,20 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-19,80 zł)

Nakład wyczerpany

Tagi: JavaScript - Programowanie

JavaScript jest niewielkim j

 

Zobacz także:

  • D3.js w akcji
  • Tablice informatyczne. Node.js
  • AngularJS. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie aplikacji
  • React i GatsbyJS. Kurs video. Nowoczesne strony internetowe w oparciu o headless CMS i GraphQL
  • TypeScript i React. Kurs video. Tworzenie nowoczesnych komponent

Spis treści

Błyskawiczny kurs JavaScript. Praktyczne wprowadzenie do programowania -- spis treści

Podziękowania

Wprowadzenie

Część 1. Język

  • 1. RozpoczÄ™cie pracy
    • Używanie konsoli JavaScriptu
    • Używanie edytora tekstu
    • Podsumowanie
  • 2. Podstawy
    • Wyrażenia i polecenia
    • Liczby i operatory
    • WiÄ…zania
    • Inkrementacja i dekrementacja
    • CiÄ…gi tekstowe
    • Sekwencje sterujÄ…ce
    • Szablon literaÅ‚u
    • WartoÅ›ci undefined i null
    • WartoÅ›ci boolowskie
    • Koercja typu
    • Podsumowanie
  • 3. ZÅ‚ożone typy danych
    • Tablica
    • Obiekt
    • Zagnieżdżone obiekty i tablice
    • Podsumowanie
  • 4. Konstrukcje warunkowe i pÄ™tle
    • Podejmowanie decyzji za pomocÄ… konstrukcji warunkowej
    • Powtarzanie kodu za pomocÄ… pÄ™tli
    • Podsumowanie
  • 5. Funkcje
    • Deklarowanie i wywoÅ‚ywanie funkcji
    • Przekazywanie funkcji jako argumentu
    • Inne skÅ‚adnie funkcji
    • Parametr resztowy
    • Funkcje wyższego rzÄ™du
    • Podsumowanie
  • 6. Klasy
    • Tworzenie klas i egzemplarzy
    • Dziedziczenie
    • Dziedziczenie oparte na prototypie
    • Podsumowanie

Część II. Interaktywny JavaScript

  • 7. HTML, DOM i CSS
    • HTML
    • Obiektowy model dokumentu
    • Element script
    • CSS
    • Używanie selektorów CSS w JavaScripcie
    • Podsumowanie
  • 8. Programowanie oparte na zdarzeniach
    • Procedury obsÅ‚ugi zdarzeÅ„
    • Zdarzenia obsÅ‚ugujÄ…ce ruch myszÄ…
    • Zdarzenia klawiatury
    • Podsumowanie
  • 9. Element canvas
    • Tworzenie elementu canvas
    • Tworzenie obrazów statycznych
    • Praca z pÅ‚ótnem
    • Animacja pÅ‚ótna
    • Podsumowanie

Część III. Projekty

  • Projekt 1. Tworzenie gry
  • 10. Pong
    • Gra
    • Przygotowania
    • PiÅ‚eczka
    • Refaktoryzacja
    • PÄ™tla gry
    • Odbijanie siÄ™ piÅ‚eczki
    • Paletki
    • Punktacja
    • Gracz sterowany przez komputer
    • Koniec gry
    • PeÅ‚ny kod źródÅ‚owy
    • Podsumowanie
  • 11. Pong zorientowany obiektowo
    • Projekt zorientowany obiektowo
    • Struktura pliku
    • Klasa GameView
    • Elementy gry
    • Klasy Scores i Computer
    • Klasa Game
    • RozpoczÄ™cie nowej gry
    • Podsumowanie
  • Projekt 2. Tworzenie muzyki
  • 12. Generowanie dźwiÄ™ków
    • API Web Audio
    • Biblioteka Tone.js
    • Transport Tone.js
    • Tworzenie dźwiÄ™ków perkusyjnych
    • Praca z samplami
    • Podsumowanie
  • 13. Skomponowanie utworu
    • Organizacja projektu
    • ObsÅ‚uga zdarzeÅ„
    • Zdefiniowanie rytmu perkusji
    • Dodawanie Å›cieżki basu
    • Dodawanie akordów
    • Zagranie melodii
    • PeÅ‚ny kod źródÅ‚owy
    • Podsumowanie
  • Projekt 3. Wizualizacja danych
  • 14. Wprowadzenie do biblioteki D3
    • Format graficzny SVG
    • Biblioteka D3
    • Tworzenie wykresu sÅ‚upkowego
    • Podsumowanie
  • 15. Wizualizacja danych pochodzÄ…cych z API wyszukiwania GitHub
    • Konfiguracja
    • Pobieranie danych
    • Podstawowa wizualizacja
    • Usprawnienie wizualizacji
    • Dodanie interaktywnoÅ›ci
    • PeÅ‚ny kod źródÅ‚owy
    • Podsumowanie

Zakończenie

  • Projekty
  • Node.js
  • NarzÄ™dzia
    • Git
    • GitHub
    • CodePen
    • Glitch
  • Tworzenie aplikacji internetowych
    • HTML i CSS
    • Biblioteki i frameworki JavaScriptu
  • Testowanie
  • WiÄ™cej JavaScriptu!
  • Inne jÄ™zyki programowania
    • TypeScript
    • Python
    • Rust

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.