reklama - zainteresowany?

Autodesk Fusion 360. Kompletne projektowanie CAD - Helion

Autodesk Fusion 360. Kompletne projektowanie CAD
Autor: Jakub Konrad Walczak
ISBN: 978-83-289-0726-3
okładka: mi
Data wydania: 2023-10-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 51,35 zł (poprzednio: 79,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-27,65 zł)

Dodaj do koszyka Autodesk Fusion 360. Kompletne projektowanie CAD

Dodaj do koszyka Autodesk Fusion 360. Kompletne projektowanie CAD

 

Osoby które kupowały "Autodesk Fusion 360. Kompletne projektowanie CAD", wybierały także:

  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Autodesk Fusion 360. Kompletne projektowanie CAD

Spis treści

Autodesk Fusion. Kompletne projektowanie CAD -- spis treści

O autorze

Wstęp

Rozdział 1. Interfejs programu

  • 1.1. Repozytorium
  • 1.2. Personalizacja i obszary interfejsu
  • 1.3. Ustawienia pliku
  • 1.4. Rozszerzenia i preferencje
    • Design
    • Manage
    • Manufacture
    • Signal Integrity
    • Simulation
    • Preferencje
  • 1.5. Środowiska projektowe
  • 1.6. Pasek narzędzi | Podśrodowiska
    • Narzędzia
    • Podśrodowiska
  • 1.7. Przeglądarka
  • 1.8. Pasek nawigacji
  • 1.9. Oś czasu
  • 1.10. Biblioteka
  • 1.11. Obszar roboczy i Kostka obrotu

Rozdział 2. Twój pierwszy projekt - półka samowisząca

  • 2.1. Twój pierwszy szkic - płyta wiórowa
  • 2.2. Wyciągnięcie proste
  • 2.3. Drugi szkic
    • Linia konstrukcyjna
    • Linia środka
    • Wiązanie symetrycznie
  • 2.4. Stelaż
    • Przesuń/Kopiuj
    • Fazowanie

Rozdział 3. Szkice 2D

  • 3.1. Wstęp
  • 3.2. Podstawy szkicowania
    • Ćwiczenie 1.
    • Odbicie
    • Szyk kołowy
    • Szyk prostokątny
  • 3.3. Wymiar szkicu
    • Główne zastosowania wymiarowania szkiców
    • W pełni związany szkic
    • Parametry szkicu
  • 3.4. Zaawansowane narzędzia 2D
  • 3.5. Rzutowanie geometrii
    • Modyfikatory 2D
    • Wiązania szkicu
    • Paleta szkicu
    • Modyfikatory w praktyce
    • Wiązania w praktyce

Rozdział 4. Modelowanie 3D

  • 4.1. Modelowanie 3D w teorii
    • Historia modelowania 3D
    • Wykorzystanie modelowania 3D
  • 4.2. Środowiska projektowe
    • Modelowanie parametryczne
    • Modelowanie bezpośrednie
    • Modelowanie powierzchniowe
    • Modelowanie organiczne
  • 4.3. Modelowanie 3D w praktyce - projekt długopisu
    • Road Map - czym jest droga projektu?
    • Wstęp do inżynierii odwrotnej - tworzenie kalki
    • Część pierwsza - korpus
    • Część druga - zamknięcie
    • Część trzecia - obsadka z wkładem
    • Część czwarta - skuwka

Rozdział 5. Zespół/Złożenie

  • 5.1. Złożenia w teorii | Asocjatywny zespół
  • 5.2. Top-Down Modeling
  • 5.3. Bottom-Up Modeling
    • Tworzenie części
    • Usuń | Skasuj
    • Nieruchomy komponent
    • Zmiana nazwy
    • Wiązania zespołów i połączenia
    • Rurka
    • Obsadka
    • Skuwka
    • Ograniczenia ruchu części w zespole
    • Wersjonowanie pliku przy zapisie
    • Dodatkowe zadanie
    • Biblioteki elementów znormalizowanych (Content Center)
    • Część praktyczna
    • Zestawienie komponentów (BOM)

Rozdział 6. Konstrukcje blaszane

  • 6.1. Wstęp
  • 6.2. Kątownik ciesielski
  • 6.3. Reguły konstrukcji blaszanej - współczynnik K
    • Otwór

Rozdział 7. Zaawansowane techniki modelowania 3D

  • 7.1. Modelowanie bezpośrednie
  • 7.2. Modelowanie powierzchniowe
    • Uchwyt
    • Lustrzane odbicie
    • Wyciągnięcie złożone
    • Zamknięcia
    • Zszyj
    • Ciągłość powierzchni
    • Finał ćwiczenia
    • Pogrubienie
  • 7.3. Modelowanie organiczne (formowanie)
    • Nóż do tapet
    • Fałduj

Rozdział 8. Druk 3D

  • 8.1. Wstęp
  • 8.2. Parametryczne przygotowanie modelu
    • Podziel
  • 8.3. Konwersja modelu

Rozdział 9. Inżynieria odwrotna

  • 9.1. Wstęp
  • 9.2. Fotogrametria
  • 9.3. Edycja i konwersja siatki
  • 9.4. Edycja siatki w praktyce - szkic przekroju siatki
  • 9.5. Szkic przekroju siatki

Rozdział 10. Symulacja i analiza

  • 10.1. Wstęp
  • 10.2. Analiza modelu
  • 10.3. Symulacja MES
    • Badanie 1.
    • Materiały
    • Wiązania
    • Obciążenia
    • Kontakty
    • Badanie 2.
  • 10.4. Rezultaty
    • Raport

Rozdział 11. Generative Design

  • 11.1. Czym jest Generative Design?
  • 11.2. Początek pracy
  • 11.3. Obszar projektowania generatywnego
  • 11.4. Warunki projektowe
  • 11.5. Kryteria projektowe
  • 11.6. Materiały
  • 11.7. Generuj
  • 11.8. Eksploruj
  • 11.9. Rezultat badania

Rozdział 12. Dokumentacja techniczna

  • 12.1. Dokumentacja w teorii
  • 12.2. Dokumentacja w praktyce
  • 12.3. Automatyczne wymiarowanie rysunku
  • 12.4. Manualne wymiarowanie rysunku
    • Lista części
    • Asocjatywny projekt | Tworzenie nowego arkusza
    • Ustawienia arkusza
    • Przekrój
    • Szczegół
    • Linia osi
    • Wymiarowanie
    • Tabelka rysunkowa
    • Dodatkowe funkcje - eksport dokumentacji

Rozdział 13. Wytwarzanie CAM

  • 13.1. Wytwarzanie w teorii
    • Początek pracy - ustawienia półfabrykatu
    • Tworzenie ścieżek
    • Symulacja
    • G-code | Postprocesory

Rozdział 14. Wizualizacja

  • 14.1. Wizualizacja w teorii
  • 14.2. Wizualizacja w praktyce
    • Edytor materiałów
    • Mapowanie tekstur
    • Ustawienia sceny
    • HDR
    • Głębokość pola | Jasność a ekspozycja
    • Pokrycie bitmapą
    • Elementy sterujące mapą tekstury
  • 14.3. Generowanie wizualizacji
    • Lokalna wizualizacja
    • Wizualizacja w chmurze

Rozdział 15. Animacja

  • 15.1. Tworzenie animacji
    • Autorozbicie

Zakończenie

Dodaj do koszyka Autodesk Fusion 360. Kompletne projektowanie CAD

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.