AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej - Helion

ISBN: 978-83-7853-568-3
stron: 230, Format: ebook
Data wydania: 2020-05-04
Księgarnia: Helion
Cena książki: 19,01 zł
Książka o całym Agile – od kontraktu w nowym zespole po aspekty procesu wytwórczego oprogramowania.
100 sprawdzonych w praktyce hintów (wskazówek), jak podnieść efektywność i zadowolenie zespołów deweloperskich oraz osób bezpośrednio z nimi współpracujących.
Przeczytaj czym jest praca zwinna i zwiększ efektywność swojego zespołu! Naucz się pracować w zgodzie z metodyką Scrum i ciesz się większą produktywnością. Sprawdź, jak poradzić sobie z kwestiami technicznymi dotyczącymi utrzymania, pull requestów i „wrzutek”.
W materiałach dodatkowych dostaniesz za darmo audiobook!
Wprowadź zmiany w swoim zespole i ciesz się sukcesami!
Nowa wiedza
Poznaj elementy pracy zgodnej z filozofią Agile od planowania aż po proces wytwórczy.
Zbiór doświadczeń
AgileHints jest owocem pracy 8 osób od lat zgłębiających metody zwinne. Skorzystaj z ich wiedzy i doświadczenia!
Szybkie podpowiedzi
Nie czekaj! Zawarte w e-booku wskazówki możesz wprowadzić w swoim zespole już dziś.
Materiał na czasie
AgileHints to 20% treści z portalu agile247.pl, które zostało wzbogacone o najnowsze przemyślenia i przykłady.
Osoby które kupowały "AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej", wybierały także:
- Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty 59,50 zł, (11,90 zł -80%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
Spis treści
AgileHints - twarde aspekty pracy zwinnej eBook -- spis treści
1. Nowy zespół
1.1. Kontrakt zespołowy
1.2. The Patterns
1.2.1. Stabilny zespół (ang. Stable team)
1.2.2. Swarming: One Piece Continuous Flow
1.2.3. Zakłócanie pracy: Illigitimus Non Interruptus
1.2.4. Procedury awaryjne
1.2.5. Scrumming the Scrum
1.2.6. Happiness metric
1.2.7. Duża Retrospektywa
1.3. Uczenie się poprzez praktykę (na podstawie cyklu Kolba)
2. Efektywne wydarzenia (nie tylko w Scrum)
2.1. Uszczegółowienie wymagań (ang. Refinement, Grooming)
2.2. Planowanie (ang. Planning)
2.3. Codzienny Scrum (ang. Daily Scrum, Daily Standup)
2.4. Podsumowanie Sprintu / Iteracji (ang. Review)
2.5. Retrospektywa (ang. Retrospective)
3. Szacowanie zadań
3.1. Metody wyceny wymagań
3.2. Trzy ćwiczenia tłumaczące szacowanie relatywneAgileHints - Twarde aspekty pracy zwinnej 4
3.3. Korzyści z szacowania relatywnego
4. Sztuka równowagi technicznej w Agile
4.1. Zwinność a solidność, czyli Agile a architektura
4.2. Utrzymanie w Agile - zwinność a responsywność
4.3. Dług techniczny
4.4. Jak pracować z prototypami / Proof of Concepts w Agile?
4.5. Zwinność w Code Review
5. Cykliczne informacje oraz zasady
5.1. Miary w Scrum
5.2. Wrzutki ogarnięte
5.3. Pętle informacji zwrotnej (ang. feedback loop)
5.4. Jak zmierzyć warsztat Product Ownera?
6. Zarządzanie zmianą
7. Płynna praca zespołu z user experience
8. Techniki produktowe
8.1. Od idei do wdrożenia w 1 tydzień
8.2. Story Mapping w praktyce
8.3. Impact Mapping w praktyce
Podsumowanie