reklama - zainteresowany?

Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik - Helion

Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik
Autor: Jeff Tapper, Michael Labriola, Matthew Boles, James Talbot
Tytuł oryginału: Adobe Flex 3: Training from the Source
Tłumaczenie: Andrzej Gońda, Aleksander Lamża
ISBN: 978-83-246-1966-5
stron: 648, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-10-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 89,00 zł

Dodaj do koszyka Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik

Tagi: FLEX

Poznaj potężne możliwości Adobe Flex 3 i twórz bogate aplikacje internetowe

  • Jak tworzyć, wdrażać i debugować bogate aplikacje internetowe?
  • Jak używać jÄ™zyka MXML do budowania ukÅ‚adu aplikacji?
  • Jak tworzyć niestandardowe komponenty interfejsu użytkownika w jÄ™zykach MXML i ActionScript?

Adobe Flex 3 to odpowiedź na zapotrzebowanie programistów w zakresie tworzenia bogatych aplikacji internetowych za pomocą przyjaznych i intuicyjnych narzędzi. Na Flex składają się m.in.: ActionScript 3.0, zwiększający wydajność i prostotę programowania; Flash Player 9, pozwalający na szybszą pracę i wykorzystujący mniejszą ilość pamięci; Flex Builder 3, udostępniający m.in. świetne narzędzia do usuwania błędów i promujący najlepsze praktyki kodowania oraz programowania aplikacji.

Książka "Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik" poprowadzi Cię krok po kroku przez proces budowania dynamicznych, interaktywnych aplikacji. Zawiera ona szczegółowy, wyczerpujący, praktyczny kurs tworzenia i projektowania architektury bogatych aplikacji internetowych (RIA) w językach MXML i ActionScript 3.0. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się pracować ze złożonymi zbiorami danych, tworzyć własne zdarzenia niestandardowe, stosować style i skórki, a także instalować aplikacje w sieci lub komputerze. Poznasz wszystkie możliwości Fleksa i będziesz umiał zastosować w praktyce nowoczesne narzędzia, a także z łatwością korzystać z innowacyjnych technologii.

  • Technologie bogatych aplikacji internetowych
  • Pulpit programu Flex Builder 3
  • ObsÅ‚uga zdarzeÅ„ i struktury danych
  • Używanie zdalnych danych z kontrolkami
  • Tworzenie komponentów w jÄ™zyku MXML
  • Repetery ze zbiorami danych
  • Tworzenie niestandardowych komponentów w jÄ™zyku ActionScript 3.0
  • Stosowanie siatek danych i generatorów elementów
  • Wprowadzanie nawigacji
  • Formatowanie i walidacja danych
  • ZarzÄ…dzanie historiÄ… i gÅ‚Ä™bokie linkowanie
  • Wizualizowanie danych
  • Wdrażanie aplikacji Fleksa

Skorzystaj z indywidualnych warsztatów Flex 3 i zbuduj samodzielnie wyjątkową aplikację internetową!

Dodaj do koszyka Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik

 

Osoby które kupowały "Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik", wybierały także:

  • Hello! Flex 4
  • Android na tablecie. Receptury
  • Android Poradnik programisty. 93 przepisy tworzenia dobrych aplikacji
  • Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
  • NOOK HD: The Missing Manual. 2nd Edition

Dodaj do koszyka Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik

Spis treści

Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik -- spis treści

O autorach (15)

Wstęp (17)

Wprowadzenie (19)

Lekcja 1. Wprowadzenie do bogatych aplikacji internetowych (29)

  • Rozwój aplikacji komputerowych (29)
  • OdejÅ›cie od architektury opartej na stronie (31)
  • Zalety bogatych aplikacji internetowych (33)
    • Menedżerowie przedsiÄ™biorstw (33)
    • PrzedsiÄ™biorstwa branży IT (33)
    • Użytkownicy koÅ„cowi (33)
  • Technologie bogatych aplikacji internetowych (33)
    • Asynchroniczny JavaScript i XML (AJAX) (34)
    • Flash (35)
    • Flex (35)
    • Windows Presentation Foundation, XAML, Silverlight i Expression (36)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (37)

Lekcja 2. Zaczynamy (39)

  • WstÄ™p do programowania aplikacji Fleksa (40)
  • Tworzenie projektu i aplikacji MXML (40)
  • Pulpit programu Flex Builder 3 (43)
  • Uruchamianie aplikacji (46)
  • Tworzenie drugiej strony aplikacji w trybie projektowania (52)
  • Przygotowania do nastÄ™pnej lekcji (57)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (58)

Lekcja 3. Projektowanie interfejsu użytkownika (61)

  • Kontenery (61)
  • Tworzenie ukÅ‚adu aplikacji e-commerce w trybie projektowania (62)
  • Praca z ukÅ‚adami opartymi na wiÄ™zach (68)
    • WiÄ…zanie do kontenera nadrzÄ™dnego (69)
    • Użycie zaawansowanych wiÄ™zów (74)
  • Praca ze stanami widoku (76)
    • Sterowanie stanami widoku (78)
  • Projektowanie aplikacji w trybie edycji kodu źródÅ‚owego (80)
    • Dodawanie stanów widoku i sterowanie nimi za pomocÄ… MXML (82)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (86)

Lekcja 4. Stosowanie prostych kontrolek (89)

  • Wprowadzenie do prostych kontrolek (90)
  • WyÅ›wietlanie obrazów (91)
  • Tworzenie widoku szczegółów (94)
  • Korzystanie z wiÄ…zania danych do powiÄ…zania struktury danych z prostÄ… kontrolkÄ… (97)
  • Wykorzystywanie kontenera ukÅ‚adu formularzy do umieszczania prostych kontrolek w aplikacji (99)
  • Dodawanie przycisków radiowych i pól daty do aplikacji Dashboard (103)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (105)

Lekcja 5. Obsługa zdarzeń i struktury danych (107)

  • Zrozumienie obsÅ‚ugi zdarzeÅ„ (108)
    • Prosty przykÅ‚ad (108)
    • ObsÅ‚uga zdarzenia przez funkcjÄ™ jÄ™zyka ActionScript (109)
    • Przekazywanie danych podczas wywoÅ‚ania funkcji uchwytu zdarzenia (110)
  • Tworzenie struktury danych w zdarzeniu creationComplete (111)
  • Używanie danych z obiektu Event (114)
  • Tworzenie wÅ‚asnej klasy jÄ™zyka ActionScript (118)
    • Tworzenie obiektu wartoÅ›ci (118)
  • Tworzenie metody kreujÄ…cej obiekt (123)
  • Tworzenie klas koszyka na zakupy (125)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (129)

Lekcja 6. Używanie zdalnych danych XML z kontrolkami (131)

  • Pobieranie danych XML za poÅ›rednictwem HTTPService (132)
    • Tworzenie obiektu HTTPService (132)
    • WywoÅ‚ywanie metody send() (133)
    • Używanie zwróconych danych (133)
    • Zagadnienia bezpieczeÅ„stwa (134)
  • Pobieranie danych XML za poÅ›rednictwem HTTPService (135)
  • WypeÅ‚nianie ArrayCollection danymi z HTTPService (137)
    • Używanie obiektów ArrayCollection (137)
    • Używanie kolekcji w roli dostawców danych (138)
  • WypeÅ‚nianie kontrolki ComboBox i programowe dodawanie opcji (140)
  • Używanie danych XML z kontrolkÄ… Tree (143)
    • PojÄ™cie operatorów E4X (143)
    • WypeÅ‚nianie kontrolki Tree danymi XML (148)
  • Pobieranie danych XML i przeksztaÅ‚canie ich w kolekcjÄ™ ArrayCollection obiektów użytkownika (154)
  • Stosowanie powiÄ…zania danych ze zÅ‚ożonymi strukturami danych (157)
  • PrzeksztaÅ‚canie danych koszyka na zakupy (159)
    • Dodawanie elementów do koszyka (159)
    • Sortowanie elementów kolekcji ArrayCollection (160)
    • Dodawanie elementu lub aktualizowanie iloÅ›ci (162)
    • Korzystanie z kursora do umieszczania elementu koszyka na zakupy (164)
  • Dodawanie przycisku Remove (usuÅ„) (171)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (172)

Lekcja 7. Tworzenie komponentów w języku MXML (175)

  • Wprowadzenie do komponentów jÄ™zyka MXML (176)
    • Podstawy tworzenia niestandardowych komponentów (176)
    • Tworzenie wÅ‚asnego komponentu krok po kroku (177)
    • Wykorzystanie niestandardowych komponentów w architekturze aplikacji (179)
  • Tworzenie komponentu aktualizujÄ…cego i usuwajÄ…cego informacje o produkcie oraz jego egzemplarza (180)
  • WyÅ›wietlanie informacji o produkcie po klikniÄ™ciu przycisków aktualizacji i usuwania (184)
  • Tworzenie kolejnego obiektu wartoÅ›ci (189)
  • Tworzenie komponentu zarzÄ…dzajÄ…cego danymi dla wszystkich trzech aplikacji (191)
  • Używanie nowego komponentu zarzÄ…dzajÄ…cego danymi (197)
  • Wprowadzanie funkcji dodawania produktu (200)
  • Tworzenie i używanie komponentów dla aplikacji Dashboard (201)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (203)

Lekcja 8. Używanie kontrolek i komponentów Repeater ze zbiorami danych (205)

  • Używanie zbiorów danych (206)
    • Komponenty HorizontalList i TileList (207)
    • Wprowadzenie labelFunction (208)
    • Wprowadzenie wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci itemRenderer (209)
  • WyÅ›wietlanie kategorii za pomocÄ… elementów HorizontalList i itemRenderer (210)
  • WyÅ›wietlanie informacji o produktach spożywczych należących do okreÅ›lonej kategorii (214)
    • Używanie komponentu Repeater do wykonania pÄ™tli przeszukujÄ…cej zbiór danych (214)
    • Pobieranie danych z komponentów Repeater (215)
    • Adresowanie komponentów utworzonych przez Repeater (217)
    • WyjaÅ›nienie różnic w wydajnoÅ›ci komponentów TileList i Repeater (218)
    • WyÅ›wietlanie informacji o artykuÅ‚ach spożywczych należących do okreÅ›lonej kategorii (218)
  • Kodowanie stanów wyÅ›wietlajÄ…cych szczegółowe informacje o produkcie (224)
  • Umieszczanie produktów w koszyku na zakupy (227)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (229)

Lekcja 9. Używanie zdarzeń niestandardowych (232)

  • KorzyÅ›ci ze stosowania luźno powiÄ…zanej architektury (232)
  • WysyÅ‚anie zdarzeÅ„ (233)
  • Deklarowanie zdarzeÅ„ komponentu (235)
  • Kiedy używa siÄ™ klas niestandardowych zdarzeÅ„ (236)
  • Tworzenie i używanie CategoryEvent (237)
  • Tworzenie i używanie klasy ProductEvent (240)
    • Używanie ProductEvent do usuwania produktu z koszyka (244)
    • Wykorzystanie ProductEvent do dodawania produktu do koszyka (246)
  • Zrozumienie przepÅ‚ywu i bÄ…belkowania zdarzeÅ„ (247)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (252)

Lekcja 10. Tworzenie niestandardowych komponentów w języku ActionScript 3.0 (255)

  • Wprowadzenie do tworzenia komponentów w jÄ™zyku ActionScript 3.0 (256)
  • Tworzenie struktury klasy (257)
  • Nadpisywanie metody createChildren() (259)
    • Tworzenie przycisku w jÄ™zyku ActionScript (260)
    • Używanie metody addChild() do dodawania przycisku do komponentu (260)
    • Co to jest chrom i rawChildren (261)
    • Używanie metod addChild() i rawChildren do dodawania elementów do chromu (262)
  • Ustalanie rozmiarów i pozycji komponentów we Fleksie (265)
  • Zrozumienie metody measure() (267)
  • Nadpisywanie metody updateDisplayList() (267)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (273)

Lekcja 11. Stosowanie siatek danych i rendererów elementów (276)

  • Wprowadzenie do siatek danych i rendererów elementów (277)
  • Dodawanie standardowej siatki danych do komponentu ChartPod (277)
  • Dodawanie wywoÅ‚aÅ„ HTTPService do aplikacji Dashboard (278)
  • WyÅ›wietlanie koszyka na zakupy w siatce danych (282)
    • Dodawanie kontrolek edycji w siatce do DataGridColumn (284)
    • Tworzenie renderera elementów sÅ‚użącego do wyÅ›wietlania informacji o produkcie (285)
    • Tworzenie lokalnego renderera elementów w celu wyÅ›wietlenia przycisku Remove (287)
    • Aktualizowanie ShoppingCartItem funkcjami Set i Get (292)
  • Używanie zaawansowanej siatki danych (293)
    • Sortowanie AdvancedDataGrid (294)
    • Sortowanie w trybie zaawansowanym (295)
    • Nadawanie stylów zaawansowanej siatce danych (296)
    • Grupowanie danych (300)
    • WyÅ›wietlanie danych podsumowujÄ…cych (305)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (313)

Lekcja 12. Używanie techniki "przeciągnij i upuść" (315)

  • Wprowadzenie do menedżera przeciÄ…gania i upuszczania (316)
  • PrzeciÄ…ganie i upuszczanie pomiÄ™dzy dwiema siatkami danych (317)
  • PrzeciÄ…ganie i upuszczanie miÄ™dzy siatkÄ… danych i listÄ… (320)
  • Używanie komponentu z wyÅ‚Ä…czonym przeciÄ…ganiem w operacji przeciÄ…gania i upuszczania (324)
  • PrzeciÄ…ganie produktu do koszyka na zakupy (329)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (334)

Lekcja 13. Wprowadzanie nawigacji (337)

  • Wprowadzenie do nawigacji (337)
  • Używanie komponentu TabNavigator w aplikacji DataEntry (340)
  • Dodawanie strony głównej i strony pÅ‚atnoÅ›ci w aplikacji e-commerce (343)
  • Przygotowywanie pierwszego etapu procesu pÅ‚atnoÅ›ci wyÅ›wietlanego w ViewStack (346)
  • Wykorzystanie komponentu ViewStack do finalizacji pÅ‚atnoÅ›ci (353)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (358)

Lekcja 14. Formatowanie i walidacja danych (361)

  • Podstawowe informacje o klasach formatujÄ…cych i walidujÄ…cych (361)
  • Wykorzystanie klasy Formatter do wyÅ›wietlania informacji o walucie (362)
  • Korzystanie z klas walidatorów (366)
  • Sprawdzanie poprawnoÅ›ci danych za pomocÄ… wyrażeÅ„ regularnych (część 1.) (368)
  • Sprawdzanie poprawnoÅ›ci danych za pomocÄ… wyrażeÅ„ regularnych (część 2.) (370)
  • Tworzenie wÅ‚asnej klasy walidatora (373)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (377)

Lekcja 15. Zarządzanie historią i głębokie linkowanie (379)

  • Wprowadzenie do zarzÄ…dzania historiÄ… (380)
  • Implementowanie zarzÄ…dzania historiÄ… w kontenerze nawigacyjnym (382)
  • Tworzenie wÅ‚asnego mechanizmu zarzÄ…dzania historiÄ… (383)
  • Wprowadzenie do gÅ‚Ä™bokiego linkowania (388)
    • GÅ‚Ä™bokie linkowanie we Fleksie 3 (388)
    • Wykorzystanie techniki gÅ‚Ä™bokiego linkowania w aplikacji (388)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (393)

Lekcja 16. Zmiana wyglÄ…du aplikacji (396)

  • Projekty oparte na stylach i skórkach (396)
  • Stosowanie stylów (397)
    • Nadawanie stylów przez atrybuty znaczników (398)
    • Dziedziczenie stylów (400)
    • Nadawanie stylów za pomocÄ… znacznika <mx:Style> (400)
    • Korzystanie z narzÄ™dzi wspomagajÄ…cych pracÄ™ ze stylami (403)
    • Nadawanie stylów za pomocÄ… plików CSS (404)
  • Zmiana stylów w trakcie dziaÅ‚ania aplikacji (414)
    • KorzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z wczytywania stylów (414)
    • Tworzenie pliku SWF z arkusza CSS (414)
    • Wczytywanie arkusza stylów za pomocÄ… klasy StyleManager (414)
    • PrzesÅ‚anianie stylów we wczytanych plikach CSS (415)
  • Tworzenie skórek dla komponentów (415)
    • Skórki graficzne (416)
    • Importowanie skórek utworzonych w narzÄ™dziach z pakietu CS3 (416)
    • Skórki programistyczne (419)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (423)

Lekcja 17. Korzystanie z usług sieciowych (426)

  • Komunikacja z serwerem (427)
  • Stosowanie wywoÅ‚aÅ„ zdalnego modelu zdarzeÅ„ (428)
  • Konfigurowanie aplikacji do lokalnej pracy (428)
  • Wykorzystanie usÅ‚ug sieciowych w aplikacji Dashboard (429)
    • ObsÅ‚uga wyników dostarczanych przez usÅ‚ugi sieciowe (432)
    • WywoÅ‚ywanie metod usÅ‚ug sieciowych (434)
  • Wykorzystanie usÅ‚ug sieciowych w aplikacji DataEntry (436)
  • Korzystanie z kreatora Web Service Introspection (441)
  • Korzystanie z wygenerowanego kodu w aplikacjach (443)
  • Refaktoryzacja we Flex Builderze (445)
  • Finalizowanie Å‚Ä…czenia wygenerowanego kodu z aplikacjÄ… (446)
  • Uaktualnianie i usuwanie produktów (447)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (449)

Lekcja 18. Dostęp do obiektów po stronie serwera (451)

  • PrzesyÅ‚anie plików na serwer (452)
    • Integrowanie komponentu FileUpload z aplikacjÄ… DataEntry (455)
  • Korzystanie z klasy RemoteObject do zapisywania zamówienia (457)
    • Aktualizowanie argumentów kompilatora Flex (459)
    • RozgÅ‚aszanie zdarzenia potwierdzajÄ…cego proces zamawiania (460)
    • Tworzenie i wywoÅ‚ywanie obiektów RemoteObject (460)
    • Przekazywanie obiektu ShoppingCart do komponentu Checkout (464)
    • Przywracanie aplikacji do stanu poczÄ…tkowego (464)
  • Mapowanie obiektów ActionScript na obiekty serwera (464)
  • Kreatory dostÄ™pu do danych (467)
    • Tworzenie projektu serwera (468)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (471)

Lekcja 19. Wizualizowanie danych (473)

  • Komponenty wykresów we Fleksie (474)
    • Typy wykresów (474)
    • Pakiety z komponentami wykresów (474)
    • Elementy wykresu (475)
  • Przygotowanie wykresów (476)
  • WypeÅ‚nianie wykresów danymi (477)
    • OkreÅ›lanie serii danych dla wykresu (478)
    • Dodawanie poziomych i pionowych osi do wykresów liniowych i kolumnowych (483)
  • Dodawanie legendy do wykresu (489)
  • Ograniczanie liczby etykiet wyÅ›wietlanych na osi (490)
  • Interaktywność wykresów (491)
    • Zdarzenia zwiÄ…zane ze wskaźnikiem myszy (492)
    • Zdarzenia zwiÄ…zane z klikaniem (492)
    • Zdarzenia zwiÄ…zane z zaznaczaniem (492)
  • Dodawanie zdarzeÅ„ do wykresów (492)
  • Dodawanie animacji do wykresów (496)
  • Personalizowanie wyglÄ…du wykresu za pomocÄ… stylów (498)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (500)

Lekcja 20. Tworzenie aplikacji modułowych (503)

  • Wprowadzenie do tworzenia moduÅ‚owych aplikacji we Fleksie (503)
  • Korzystanie z modułów Fleksa (505)
    • Korzystanie z klasy moduÅ‚u (505)
    • Wprowadzenie znacznika ModuleLoader (507)
  • Mechanizm RSL (508)
    • Zadania konsolidatora (510)
  • Przechowywanie bibliotek RSL (511)
    • Cel przechowywania bibliotek (511)
    • Podpisane i niepodpisane biblioteki RSL (512)
    • Kontrolowanie bieżącego rozmiaru aplikacji (512)
    • Dostosowanie aplikacji do korzystania z bibliotek RSL (513)
    • Skontrolowanie zmian dokonanych przez zastosowanie bibliotek RSL (514)
  • Tworzenie projektu biblioteki (515)
    • Dodawanie do biblioteki klas i danych (515)
    • Wykorzystanie biblioteki w aplikacji FlexGrocer (516)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (517)

Lekcja 21. Wdrażanie aplikacji Fleksa (519)

  • Kompilowanie wdrożeniowej wersji aplikacji (520)
  • Porzucenie okna przeglÄ…darki i przejÅ›cie do AIR (520)
    • RozpoczÄ™cie pracy ze Å›rodowiskiem AIR (521)
    • Instalowanie Å›rodowiska uruchomieniowego AIR (521)
    • Instalowanie pierwszej aplikacji (522)
  • Tworzenie aplikacji AIR (523)
    • Tworzenie nowego projektu AIR (523)
    • Przenoszenie aplikacji Dashboard do projektu AIR (525)
    • Dostosowanie aplikacji za pomocÄ… pliku XML (526)
    • Eksportowanie pliku AIR (529)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (533)

Lekcja 22. Tworzenie przejść i zachowań (535)

  • Wprowadzenie do zachowaÅ„ i przejść (535)
    • Wykorzystanie zachowaÅ„ w komponentach (536)
    • Wykorzystanie przejść w stanach aplikacji (538)
  • Implementowanie efektów w komponencie (539)
  • Dodawanie efektów do stanów aplikacji (541)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (542)

Lekcja 23. Drukowanie we Fleksie (546)

  • Wprowadzenie do drukowania we Fleksie (547)
  • Pierwszy wydruk z Fleksa (547)
  • Korzystanie z klasy PrintDataGrid w niewidocznych kontenerach (549)
  • Tworzenie widoku drukowania w osobnym komponencie (553)
  • Skalowanie drukowanego dokumentu (555)
  • Drukowanie potwierdzenia procesu zamawiania (559)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (562)

Lekcja 24. Stosowanie obiektów współdzielonych (565)

  • Wprowadzenie do obiektów współdzielonych (565)
    • Tworzenie obiektów współdzielonych (566)
    • Odczytywanie obiektów współdzielonych (568)
  • Tworzenie obiektu współdzielonego przechowujÄ…cego zawartość koszyka (569)
  • Odczytywanie danych z istniejÄ…cego obiektu współdzielonego (571)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (574)

Lekcja 25. Debugowanie aplikacji we Fleksie (577)

  • Wprowadzenie do technik debugowania (577)
  • Åšledzenie wymiany danych miÄ™dzy klientem a serwerem (578)
  • Zaawansowane korzystanie z debugera (579)
    • WiÄ™cej na temat ustawiania puÅ‚apek (579)
    • Inspekcja zmiennych i powiÄ…zanych wartoÅ›ci (580)
  • ObsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów za pomocÄ… instrukcji try-catch (586)
    • Korzystanie z instrukcji try-catch (587)
    • WystÄ™pujÄ…ce typy bÅ‚Ä™dów (588)
    • Korzystanie z wielu bloków catch (588)
    • PrzykÅ‚ad wykonywania tylko jednego bloku catch (589)
    • PrzykÅ‚ad niewÅ‚aÅ›ciwego zastosowania klasy Error w pierwszym bloku catch (590)
    • Korzystanie z instrukcji finally (590)
    • Korzystanie z instrukcji throw (591)
    • Tworzenie wÅ‚asnych klas bÅ‚Ä™dów (592)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (594)

Lekcja 26. Profilowanie aplikacji Fleksa (597)

  • Wykorzystanie pamiÄ™ci przez Flash Player (598)
    • Alokowanie pamiÄ™ci we Flash Playerze (598)
    • Przekazywanie przez referencjÄ™ lub przez wartość (598)
    • Mechanizm oczyszczajÄ…cy pamięć we Flash Playerze (599)
    • Oczyszczanie pamiÄ™ci (602)
  • Profilowanie pamiÄ™ci w aplikacjach Fleksa (604)
    • Omówienie aplikacji ProfilerTest (605)
    • Profilowanie aplikacji ProfilerTest (607)
    • Poprawianie klasy ImageDisplay (611)
  • Profilowanie wydajnoÅ›ci aplikacji Fleksa (612)
    • Profilowanie aplikacji ProfilerTest (613)
    • Poprawianie klasy ProfilerTest (615)
  • Czego siÄ™ nauczyÅ‚eÅ›? (615)

Dodatek A: Instalowanie oprogramowania (618)

Skorowidz (621)

Dodaj do koszyka Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.