reklama - zainteresowany?

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Edycja 2018 - Helion

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Edycja 2018
Autor: Lisa Fridsma, Brie Gyncild
Tytuł oryginału: Adobe After Effects CC Classroom in a Book (2018 release)
ISBN: 978-83-283-4746-5
okładka: miękka
Data wydania: 2018-08-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,25 zł (poprzednio: 79,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-19,75 zł)

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Edycja 2018

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Edycja 2018

 

Osoby które kupowały "Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Edycja 2018", wybierały także:

  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Scrum. O zwinnym zarz

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Edycja 2018

Spis treści

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II -- spis treści

WPROWADZENIE (1)

  • Kilka słów o książce (1)
  • Wymagania (2)
  • Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
  • Optymalizacja wydajności (2)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (3)
  • Przygotowanie plików z lekcjami (4)
  • Jak korzystać z lekcji (5)
  • Dodatkowe zasoby (6)
  • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7)

1. ZAPOZNANIE SIĘ Z TOKIEM PRACY (8)

  • Obszar roboczy programu After Effects (10)
  • Rozpoczynanie pracy (11)
  • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
  • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
  • Warstwy (17)
  • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (18)
  • Animowanie kompozycji (22)
  • Przybornik (25)
  • Kod czasowy i czas trwania (26)
  • Panel Timeline (oś czasu) (27)
  • Podgląd wykonanej pracy (30)
  • Optymalizacja działania programu After Effects (32)
  • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (32)
  • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (32)
  • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (35)
  • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (36)
  • Pytania kontrolne (37)
  • Odpowiedzi (37)

2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z UŻYCIEM EFEKTÓW I SZABLONÓW (38)

  • Rozpoczynamy pracę (40)
  • Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (41)
  • Tworzenie kompozycji (43)
  • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (46)
  • Dodawanie efektów do warstwy (47)
  • Dodawanie efektów i sterowanie nimi (48)
  • Dodawanie szablonu animacji (49)
  • Podgląd działania efektów (52)
  • Dodawanie przezroczystości (53)
  • Renderowanie kompozycji (54)
  • Pytania kontrolne (57)
  • Odpowiedzi (57)

3. ANIMOWANIE TEKSTU (58)

  • Rozpoczynamy pracę (60)
  • Warstwy tekstowe (62)
  • Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (63)
  • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (65)
  • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (68)
  • Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (71)
  • Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (72)
  • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (74)
  • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (74)
  • Animowanie odległości między literami (78)
  • Animowanie przezroczystości tekstu (79)
  • Korzystanie z grup animatorów tekstu (80)
  • Grupy animatorów tekstu (81)
  • Animowanie położenia warstwy (83)
  • Synchronizowanie animacji warstw (85)
  • Dodawanie rozmycia ruchu (86)
  • Pytania kontrolne (87)
  • Odpowiedzi (87)

4. WARSTWY KSZTAŁTU (88)

  • Rozpoczynamy pracę (90)
  • Tworzenie kompozycji (91)
  • Tworzenie warstwy kształtu (92)
  • Tworzenie samoanimującego się kształtu (94)
  • Powielanie kształtów (95)
  • Tworzenie własnych kształtów (98)
  • Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (99)
  • Animowanie kształtu (102)
  • Tworzenie atrap na podstawie istniejących ścieżek (106)
  • Podgląd kompozycji (111)
  • Animowanie warstw zgodnie z dźwiękami (112)
  • Pytania kontrolne (113)
  • Odpowiedzi (113)

5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ (114)

  • Rozpoczynamy pracę (116)
  • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
  • Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
  • Ustanawianie relacji podporządkowania między warstwami (121)
  • Prekomponowanie warstw (123)
  • Kluczowanie ścieżki ruchu (125)
  • Animowanie pozostałych elementów (129)
  • Efekty specjalne (133)
  • Warstwy jednolitego koloru (134)
  • Animowanie warstw prekomponowanych (136)
  • Animowanie tła (139)
  • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (141)
  • Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (141)
  • Edycja plików audio w programie Adobe Audition (142)
  • Pytania kontrolne (143)
  • Odpowiedzi (143)

6. ANIMOWANIE WARSTW (144)

  • Rozpoczynamy pracę (146)
  • Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (148)
  • Style warstw w Photoshopie (149)
  • Symulowanie zmian oświetlenia (150)
  • Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (152)
  • Wyrażenia (152)
  • Animowanie ruchu elementów pejzażu (154)
  • Prekomponowanie i maskowanie warstw (158)
  • Maski ścieżek oraz maski ruchome (159)
  • Animowanie cieni (162)
  • Dodawanie efektu Lens Flare (164)
  • Animowanie zegara (166)
  • Renderowanie animacji (167)
  • Remapping czasu kompozycji (168)
  • Pytania kontrolne (175)
  • Odpowiedzi (175)

7. PRACA Z MASKAMI (176)

  • Maski (178)
  • Rozpoczynamy pracę (178)
  • Tworzenie maski za pomocą pióra (180)
  • Edycja maski (180)
  • Tryby masek (183)
  • Tworzenie maski Béziera (184)
  • Zmiękczanie krawędzi maski (185)
  • Zastępowanie zawartości maski (185)
  • Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (186)
  • Dodawanie odbić (188)
  • Tworzenie winiety (192)
  • Ustalanie zależności czasowych (194)
  • Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (194)
  • Wskazówki dotyczące tworzenia masek (195)
  • Przycinanie zakresu roboczego (196)
  • Pytania kontrolne (197)
  • Odpowiedzi (197)

8. ZNIEKSZTAŁCANIE OBIEKTÓW ZA POMOCĄ NARZĘDZI PUPPET (198)

  • Rozpoczynamy pracę (200)
  • Omówienie narzędzi Puppet (205)
  • Dodawanie pinezek deformacyjnych (206)
  • Usztywnianie obszaru (209)
  • Definiowanie obszarów nakładania (209)
  • Animowanie pozycji pinezek (210)
  • Ściskanie i rozciąganie (210)
  • Nagrywanie animacji (212)
  • Zadanie dodatkowe (214)
  • Pytania kontrolne (215)
  • Odpowiedzi (215)

9. PĘDZEL ROTOSKOPOWY (216)

  • Kilka słów o rotoskopii (218)
  • Rozpoczynamy pracę (218)
  • Wyznaczanie brzegu segmentacji (220)
  • Używanie programów Premiere Pro i After Effects (222)
  • Dopracowanie maski warstwy (226)
  • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (227)
  • Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (228)
  • Modyfikacja tła (229)
  • Dodawanie animowanego tekstu (231)
  • Tworzenie pliku wyjściowego (234)
  • Zadanie dodatkowe (235)
  • Pytania kontrolne (237)
  • Odpowiedzi (237)

10. KOREKCJA KOLORÓW (238)

  • Rozpoczynamy pracę (240)
  • Podgląd projektu na monitorze wideo (242)
  • Ustawianie balansu kolorów (243)
  • Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (246)
  • Zmiana tła (250)
  • Korekcja koloru chmur (254)
  • Śledzenie ruchu chmur (255)
  • Wymiana nieba w drugim klipie (257)
  • Gradacja kolorów (261)
  • Zadanie dodatkowe (265)
  • Pytania kontrolne (267)
  • Odpowiedzi (267)

11. TWORZENIE SZABLONÓW GRAFIKI RUCHOMEJ (268)

  • Rozpoczynamy pracę (270)
  • Przygotowanie głównej kompozycji (270)
  • Konfigurowanie szablonu (275)
  • Tworzenie suwaka obrazu (275)
  • Przytłumianie obrazu tła (279)
  • Poszerzanie zawartości panelu Essential Graphics o właściwości tekstu (280)
  • Eksportowanie szablonu (284)
  • Zadanie dodatkowe (286)
  • Pytania kontrolne (287)
  • Odpowiedzi (287)

12. PRACA W TRZECH WYMIARACH (288)

  • Rozpoczynamy pracę (290)
  • Tworzenie tekstu 3D (291)
  • Importowanie tła (294)
  • Wstawianie źródeł światła (295)
  • Dodawanie kamery (299)
  • Wytłaczanie tekstu (301)
  • Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (303)
  • Modyfikowanie warstwy C4D w programie After Effects (310)
  • Wykańczanie projektu (311)
  • Zapisywanie wielu ujęć w aplikacji Cinema 4D (312)
  • Pytania kontrolne (313)
  • Odpowiedzi (313)

13. ANALIZATOR RUCHÓW KAMERY (314)

  • Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (316)
  • Rozpoczynamy pracę (316)
  • Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (318)
  • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (319)
  • Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (320)
  • Tworzenie realistycznych cieni (324)
  • Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (327)
  • Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (329)
  • Animowanie elementów tekstowych (331)
  • Dopasowywanie głębi ostrości (333)
  • Podgląd kompozycji (334)
  • Pytania kontrolne (335)
  • Odpowiedzi (335)

14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI (336)

  • Rozpoczynamy pracę (338)
  • Stabilizowanie ujęć (338)
  • Skalowanie dwusześcienne (339)
  • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (341)
  • Jednopunktowe śledzenie ruchu (343)
  • Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (347)
  • Dryfowanie punktu śledzenia (348)
  • Śledzenie wielopunktowe (349)
  • mocha dla After Effects (353)
  • Symulacja ruchów cząsteczek (354)
  • Właściwości efektu Particle Systems II (356)
  • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (363)
  • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (364)
  • Pytania kontrolne (369)
  • Odpowiedzi (369)

15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIKÓW WYJŚCIOWYCH (370)

  • Rozpoczynamy pracę (372)
  • Tworzenie szablonów renderingu (373)
  • Kompresja (377)
  • Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (378)
  • Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (380)
  • Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (380)
  • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (385)
  • Pytania kontrolne (387)
  • Odpowiedzi (387)

DODATEK. OGÓLNE SKRÓTY KLAWISZOWE (388)

DODATEK. MODYFIKOWANIE SKRÓTÓW KLAWISZOWYCH (389)

SKOROWIDZ (391)

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Edycja 2018

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.