reklama - zainteresowany?

Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018 - Helion

Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018
Autor: Lisa Fridsma, Brie Gyncild
Tytu艂 orygina艂u: Adobe After Effects CC Classroom in a Book (2018 release)
ISBN: 978-83-283-4746-5
ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2018-08-01
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 59,25 z艂 (poprzednio: 79,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 25% (-19,75 z艂)

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018", wybiera艂y tak偶e:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. 膯wiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przyw贸dztwo w 艣wiecie VUCA. Jak by膰 skutecznym liderem w niepewnym 艣rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarz膮dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018

Spis tre艣ci

Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Wydanie II -- spis tre艣ci

WPROWADZENIE (1)

  • Kilka s艂贸w o ksi膮偶ce (1)
  • Wymagania (2)
  • Instalacja program贸w After Effects i Bridge (2)
  • Optymalizacja wydajno艣ci (2)
  • Przywracanie ustawie艅 domy艣lnych (3)
  • Przygotowanie plik贸w z lekcjami (4)
  • Jak korzysta膰 z lekcji (5)
  • Dodatkowe zasoby (6)
  • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7)

1. ZAPOZNANIE SI臉 Z TOKIEM PRACY (8)

  • Obszar roboczy programu After Effects (10)
  • Rozpoczynanie pracy (11)
  • Tworzenie projektu i importowanie materia艂贸w (11)
  • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
  • Warstwy (17)
  • Dodawanie efekt贸w i zmienianie w艂a艣ciwo艣ci warstwy (18)
  • Animowanie kompozycji (22)
  • Przybornik (25)
  • Kod czasowy i czas trwania (26)
  • Panel Timeline (o艣 czasu) (27)
  • Podgl膮d wykonanej pracy (30)
  • Optymalizacja dzia艂ania programu After Effects (32)
  • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (32)
  • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (32)
  • Zmienianie jasno艣ci interfejsu u偶ytkownika (35)
  • Dodatkowe 藕r贸d艂a informacji o After Effects (36)
  • Pytania kontrolne (37)
  • Odpowiedzi (37)

2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z U呕YCIEM EFEKT脫W I SZABLON脫W (38)

  • Rozpoczynamy prac臋 (40)
  • Importowanie materia艂贸w za pomoc膮 programu Bridge (41)
  • Tworzenie kompozycji (43)
  • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (46)
  • Dodawanie efekt贸w do warstwy (47)
  • Dodawanie efekt贸w i sterowanie nimi (48)
  • Dodawanie szablonu animacji (49)
  • Podgl膮d dzia艂ania efekt贸w (52)
  • Dodawanie przezroczysto艣ci (53)
  • Renderowanie kompozycji (54)
  • Pytania kontrolne (57)
  • Odpowiedzi (57)

3. ANIMOWANIE TEKSTU (58)

  • Rozpoczynamy prac臋 (60)
  • Warstwy tekstowe (62)
  • Instalowanie font贸w z biblioteki Typekit (63)
  • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (65)
  • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (68)
  • Animowanie za pomoc膮 klatek kluczowych skalowania (71)
  • Animowanie z u偶yciem relacji dziedziczenia (72)
  • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (74)
  • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (74)
  • Animowanie odleg艂o艣ci mi臋dzy literami (78)
  • Animowanie przezroczysto艣ci tekstu (79)
  • Korzystanie z grup animator贸w tekstu (80)
  • Grupy animator贸w tekstu (81)
  • Animowanie po艂o偶enia warstwy (83)
  • Synchronizowanie animacji warstw (85)
  • Dodawanie rozmycia ruchu (86)
  • Pytania kontrolne (87)
  • Odpowiedzi (87)

4. WARSTWY KSZTA艁TU (88)

  • Rozpoczynamy prac臋 (90)
  • Tworzenie kompozycji (91)
  • Tworzenie warstwy kszta艂tu (92)
  • Tworzenie samoanimuj膮cego si臋 kszta艂tu (94)
  • Powielanie kszta艂t贸w (95)
  • Tworzenie w艂asnych kszta艂t贸w (98)
  • Ustawianie warstw z u偶yciem funkcji przyci膮gania (99)
  • Animowanie kszta艂tu (102)
  • Tworzenie atrap na podstawie istniej膮cych 艣cie偶ek (106)
  • Podgl膮d kompozycji (111)
  • Animowanie warstw zgodnie z d藕wi臋kami (112)
  • Pytania kontrolne (113)
  • Odpowiedzi (113)

5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ (114)

  • Rozpoczynamy prac臋 (116)
  • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
  • Dopasowywanie punkt贸w zaczepienia (119)
  • Ustanawianie relacji podporz膮dkowania mi臋dzy warstwami (121)
  • Prekomponowanie warstw (123)
  • Kluczowanie 艣cie偶ki ruchu (125)
  • Animowanie pozosta艂ych element贸w (129)
  • Efekty specjalne (133)
  • Warstwy jednolitego koloru (134)
  • Animowanie warstw prekomponowanych (136)
  • Animowanie t艂a (139)
  • Dodawanie 艣cie偶ki d藕wi臋kowej (141)
  • Obs艂ugiwane formaty plik贸w d藕wi臋kowych (141)
  • Edycja plik贸w audio w programie Adobe Audition (142)
  • Pytania kontrolne (143)
  • Odpowiedzi (143)

6. ANIMOWANIE WARSTW (144)

  • Rozpoczynamy prac臋 (146)
  • Przygotowywanie warstwowych plik贸w Photoshopa (148)
  • Style warstw w Photoshopie (149)
  • Symulowanie zmian o艣wietlenia (150)
  • Powielanie animacji za pomoc膮 narz臋dzia Pick Whip (152)
  • Wyra偶enia (152)
  • Animowanie ruchu element贸w pejza偶u (154)
  • Prekomponowanie i maskowanie warstw (158)
  • Maski 艣cie偶ek oraz maski ruchome (159)
  • Animowanie cieni (162)
  • Dodawanie efektu Lens Flare (164)
  • Animowanie zegara (166)
  • Renderowanie animacji (167)
  • Remapping czasu kompozycji (168)
  • Pytania kontrolne (175)
  • Odpowiedzi (175)

7. PRACA Z MASKAMI (176)

  • Maski (178)
  • Rozpoczynamy prac臋 (178)
  • Tworzenie maski za pomoc膮 pi贸ra (180)
  • Edycja maski (180)
  • Tryby masek (183)
  • Tworzenie maski B茅ziera (184)
  • Zmi臋kczanie kraw臋dzi maski (185)
  • Zast臋powanie zawarto艣ci maski (185)
  • Przybli偶anie i przesuwanie widoku metod膮 dotykow膮 (186)
  • Dodawanie odbi膰 (188)
  • Tworzenie winiety (192)
  • Ustalanie zale偶no艣ci czasowych (194)
  • Stosowanie narz臋dzi Rectangle i Ellipse (194)
  • Wskaz贸wki dotycz膮ce tworzenia masek (195)
  • Przycinanie zakresu roboczego (196)
  • Pytania kontrolne (197)
  • Odpowiedzi (197)

8. ZNIEKSZTA艁CANIE OBIEKT脫W ZA POMOC膭 NARZ臉DZI PUPPET (198)

  • Rozpoczynamy prac臋 (200)
  • Om贸wienie narz臋dzi Puppet (205)
  • Dodawanie pinezek deformacyjnych (206)
  • Usztywnianie obszaru (209)
  • Definiowanie obszar贸w nak艂adania (209)
  • Animowanie pozycji pinezek (210)
  • 艢ciskanie i rozci膮ganie (210)
  • Nagrywanie animacji (212)
  • Zadanie dodatkowe (214)
  • Pytania kontrolne (215)
  • Odpowiedzi (215)

9. P臉DZEL ROTOSKOPOWY (216)

  • Kilka s艂贸w o rotoskopii (218)
  • Rozpoczynamy prac臋 (218)
  • Wyznaczanie brzegu segmentacji (220)
  • U偶ywanie program贸w Premiere Pro i After Effects (222)
  • Dopracowanie maski warstwy (226)
  • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (227)
  • Zamra偶anie efekt贸w dzia艂ania narz臋dzia Roto Brush (228)
  • Modyfikacja t艂a (229)
  • Dodawanie animowanego tekstu (231)
  • Tworzenie pliku wyj艣ciowego (234)
  • Zadanie dodatkowe (235)
  • Pytania kontrolne (237)
  • Odpowiedzi (237)

10. KOREKCJA KOLOR脫W (238)

  • Rozpoczynamy prac臋 (240)
  • Podgl膮d projektu na monitorze wideo (242)
  • Ustawianie balansu kolor贸w (243)
  • Korekcja kolor贸w za pomoc膮 efektu Color Finesse 3 (246)
  • Zmiana t艂a (250)
  • Korekcja koloru chmur (254)
  • 艢ledzenie ruchu chmur (255)
  • Wymiana nieba w drugim klipie (257)
  • Gradacja kolor贸w (261)
  • Zadanie dodatkowe (265)
  • Pytania kontrolne (267)
  • Odpowiedzi (267)

11. TWORZENIE SZABLON脫W GRAFIKI RUCHOMEJ (268)

  • Rozpoczynamy prac臋 (270)
  • Przygotowanie g艂贸wnej kompozycji (270)
  • Konfigurowanie szablonu (275)
  • Tworzenie suwaka obrazu (275)
  • Przyt艂umianie obrazu t艂a (279)
  • Poszerzanie zawarto艣ci panelu Essential Graphics o w艂a艣ciwo艣ci tekstu (280)
  • Eksportowanie szablonu (284)
  • Zadanie dodatkowe (286)
  • Pytania kontrolne (287)
  • Odpowiedzi (287)

12. PRACA W TRZECH WYMIARACH (288)

  • Rozpoczynamy prac臋 (290)
  • Tworzenie tekstu 3D (291)
  • Importowanie t艂a (294)
  • Wstawianie 藕r贸de艂 艣wiat艂a (295)
  • Dodawanie kamery (299)
  • Wyt艂aczanie tekstu (301)
  • Praca z aplikacj膮 Cinema 4D Lite (303)
  • Modyfikowanie warstwy C4D w programie After Effects (310)
  • Wyka艅czanie projektu (311)
  • Zapisywanie wielu uj臋膰 w aplikacji Cinema 4D (312)
  • Pytania kontrolne (313)
  • Odpowiedzi (313)

13. ANALIZATOR RUCH脫W KAMERY (314)

  • Kilka s艂贸w na temat efektu 3D Camera Tracker (316)
  • Rozpoczynamy prac臋 (316)
  • Likwidowanie zniekszta艂ce艅 wywo艂anych efektem rolling shutter (318)
  • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (319)
  • Tworzenie p艂aszczyzny pod艂o偶a, kamery i pierwszego tekstu (320)
  • Tworzenie realistycznych cieni (324)
  • Tworzenie dodatkowych element贸w tekstowych (327)
  • Przypinanie warstwy do p艂aszczyzny za pomoc膮 obiektu zerowego (329)
  • Animowanie element贸w tekstowych (331)
  • Dopasowywanie g艂臋bi ostro艣ci (333)
  • Podgl膮d kompozycji (334)
  • Pytania kontrolne (335)
  • Odpowiedzi (335)

14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI (336)

  • Rozpoczynamy prac臋 (338)
  • Stabilizowanie uj臋膰 (338)
  • Skalowanie dwusze艣cienne (339)
  • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (341)
  • Jednopunktowe 艣ledzenie ruchu (343)
  • Przesuwanie i skalowanie punkt贸w 艣ledzenia (347)
  • Dryfowanie punktu 艣ledzenia (348)
  • 艢ledzenie wielopunktowe (349)
  • mocha dla After Effects (353)
  • Symulacja ruch贸w cz膮steczek (354)
  • W艂a艣ciwo艣ci efektu Particle Systems II (356)
  • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (363)
  • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (364)
  • Pytania kontrolne (369)
  • Odpowiedzi (369)

15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIK脫W WYJ艢CIOWYCH (370)

  • Rozpoczynamy prac臋 (372)
  • Tworzenie szablon贸w renderingu (373)
  • Kompresja (377)
  • Eksportowanie za pomoc膮 panelu Render Queue (378)
  • Renderowanie film贸w przy u偶yciu aplikacji Adobe Media Encoder (380)
  • Przygotowywanie film贸w dla urz膮dze艅 przeno艣nych (380)
  • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (385)
  • Pytania kontrolne (387)
  • Odpowiedzi (387)

DODATEK. OG脫LNE SKR脫TY KLAWISZOWE (388)

DODATEK. MODYFIKOWANIE SKR脫T脫W KLAWISZOWYCH (389)

SKOROWIDZ (391)

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.