Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018 - Helion
Tytu艂 orygina艂u: Adobe After Effects CC Classroom in a Book (2018 release)
ISBN: 978-83-283-4746-5
ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2018-08-01
Ksi臋garnia: Helion
Cena ksi膮偶ki: 59,25 z艂 (poprzednio: 79,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 25% (-19,75 z艂)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Edycja 2018", wybiera艂y tak偶e:
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie bezpiecze艅stwem sieci. Cz臋艣膰 3 665,00 z艂, (39,90 z艂 -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie urz膮dzeniami Cisco. Cz臋艣膰 2 665,00 z艂, (39,90 z艂 -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji. Cz臋艣膰 1 665,00 z艂, (39,90 z艂 -94%)
- Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales 427,14 z艂, (29,90 z艂 -93%)
- Cisco CCNP Enterprise 350-401 ENCOR. Kurs video. Programowanie i automatyzacja sieci 443,33 z艂, (39,90 z艂 -91%)
Spis tre艣ci
Adobe After Effects CC. Oficjalny podr臋cznik. Wydanie II -- spis tre艣ci
WPROWADZENIE (1)
- Kilka s艂贸w o ksi膮偶ce (1)
- Wymagania (2)
- Instalacja program贸w After Effects i Bridge (2)
- Optymalizacja wydajno艣ci (2)
- Przywracanie ustawie艅 domy艣lnych (3)
- Przygotowanie plik贸w z lekcjami (4)
- Jak korzysta膰 z lekcji (5)
- Dodatkowe zasoby (6)
- Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7)
1. ZAPOZNANIE SI臉 Z TOKIEM PRACY (8)
- Obszar roboczy programu After Effects (10)
- Rozpoczynanie pracy (11)
- Tworzenie projektu i importowanie materia艂贸w (11)
- Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
- Warstwy (17)
- Dodawanie efekt贸w i zmienianie w艂a艣ciwo艣ci warstwy (18)
- Animowanie kompozycji (22)
- Przybornik (25)
- Kod czasowy i czas trwania (26)
- Panel Timeline (o艣 czasu) (27)
- Podgl膮d wykonanej pracy (30)
- Optymalizacja dzia艂ania programu After Effects (32)
- Renderowanie i eksportowanie kompozycji (32)
- Dostosowywanie przestrzeni roboczej (32)
- Zmienianie jasno艣ci interfejsu u偶ytkownika (35)
- Dodatkowe 藕r贸d艂a informacji o After Effects (36)
- Pytania kontrolne (37)
- Odpowiedzi (37)
2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z U呕YCIEM EFEKT脫W I SZABLON脫W (38)
- Rozpoczynamy prac臋 (40)
- Importowanie materia艂贸w za pomoc膮 programu Bridge (41)
- Tworzenie kompozycji (43)
- Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (46)
- Dodawanie efekt贸w do warstwy (47)
- Dodawanie efekt贸w i sterowanie nimi (48)
- Dodawanie szablonu animacji (49)
- Podgl膮d dzia艂ania efekt贸w (52)
- Dodawanie przezroczysto艣ci (53)
- Renderowanie kompozycji (54)
- Pytania kontrolne (57)
- Odpowiedzi (57)
3. ANIMOWANIE TEKSTU (58)
- Rozpoczynamy prac臋 (60)
- Warstwy tekstowe (62)
- Instalowanie font贸w z biblioteki Typekit (63)
- Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (65)
- Korzystanie z szablonu animacji tekstu (68)
- Animowanie za pomoc膮 klatek kluczowych skalowania (71)
- Animowanie z u偶yciem relacji dziedziczenia (72)
- Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (74)
- Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (74)
- Animowanie odleg艂o艣ci mi臋dzy literami (78)
- Animowanie przezroczysto艣ci tekstu (79)
- Korzystanie z grup animator贸w tekstu (80)
- Grupy animator贸w tekstu (81)
- Animowanie po艂o偶enia warstwy (83)
- Synchronizowanie animacji warstw (85)
- Dodawanie rozmycia ruchu (86)
- Pytania kontrolne (87)
- Odpowiedzi (87)
4. WARSTWY KSZTA艁TU (88)
- Rozpoczynamy prac臋 (90)
- Tworzenie kompozycji (91)
- Tworzenie warstwy kszta艂tu (92)
- Tworzenie samoanimuj膮cego si臋 kszta艂tu (94)
- Powielanie kszta艂t贸w (95)
- Tworzenie w艂asnych kszta艂t贸w (98)
- Ustawianie warstw z u偶yciem funkcji przyci膮gania (99)
- Animowanie kszta艂tu (102)
- Tworzenie atrap na podstawie istniej膮cych 艣cie偶ek (106)
- Podgl膮d kompozycji (111)
- Animowanie warstw zgodnie z d藕wi臋kami (112)
- Pytania kontrolne (113)
- Odpowiedzi (113)
5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ (114)
- Rozpoczynamy prac臋 (116)
- Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
- Dopasowywanie punkt贸w zaczepienia (119)
- Ustanawianie relacji podporz膮dkowania mi臋dzy warstwami (121)
- Prekomponowanie warstw (123)
- Kluczowanie 艣cie偶ki ruchu (125)
- Animowanie pozosta艂ych element贸w (129)
- Efekty specjalne (133)
- Warstwy jednolitego koloru (134)
- Animowanie warstw prekomponowanych (136)
- Animowanie t艂a (139)
- Dodawanie 艣cie偶ki d藕wi臋kowej (141)
- Obs艂ugiwane formaty plik贸w d藕wi臋kowych (141)
- Edycja plik贸w audio w programie Adobe Audition (142)
- Pytania kontrolne (143)
- Odpowiedzi (143)
6. ANIMOWANIE WARSTW (144)
- Rozpoczynamy prac臋 (146)
- Przygotowywanie warstwowych plik贸w Photoshopa (148)
- Style warstw w Photoshopie (149)
- Symulowanie zmian o艣wietlenia (150)
- Powielanie animacji za pomoc膮 narz臋dzia Pick Whip (152)
- Wyra偶enia (152)
- Animowanie ruchu element贸w pejza偶u (154)
- Prekomponowanie i maskowanie warstw (158)
- Maski 艣cie偶ek oraz maski ruchome (159)
- Animowanie cieni (162)
- Dodawanie efektu Lens Flare (164)
- Animowanie zegara (166)
- Renderowanie animacji (167)
- Remapping czasu kompozycji (168)
- Pytania kontrolne (175)
- Odpowiedzi (175)
7. PRACA Z MASKAMI (176)
- Maski (178)
- Rozpoczynamy prac臋 (178)
- Tworzenie maski za pomoc膮 pi贸ra (180)
- Edycja maski (180)
- Tryby masek (183)
- Tworzenie maski B茅ziera (184)
- Zmi臋kczanie kraw臋dzi maski (185)
- Zast臋powanie zawarto艣ci maski (185)
- Przybli偶anie i przesuwanie widoku metod膮 dotykow膮 (186)
- Dodawanie odbi膰 (188)
- Tworzenie winiety (192)
- Ustalanie zale偶no艣ci czasowych (194)
- Stosowanie narz臋dzi Rectangle i Ellipse (194)
- Wskaz贸wki dotycz膮ce tworzenia masek (195)
- Przycinanie zakresu roboczego (196)
- Pytania kontrolne (197)
- Odpowiedzi (197)
8. ZNIEKSZTA艁CANIE OBIEKT脫W ZA POMOC膭 NARZ臉DZI PUPPET (198)
- Rozpoczynamy prac臋 (200)
- Om贸wienie narz臋dzi Puppet (205)
- Dodawanie pinezek deformacyjnych (206)
- Usztywnianie obszaru (209)
- Definiowanie obszar贸w nak艂adania (209)
- Animowanie pozycji pinezek (210)
- 艢ciskanie i rozci膮ganie (210)
- Nagrywanie animacji (212)
- Zadanie dodatkowe (214)
- Pytania kontrolne (215)
- Odpowiedzi (215)
9. P臉DZEL ROTOSKOPOWY (216)
- Kilka s艂贸w o rotoskopii (218)
- Rozpoczynamy prac臋 (218)
- Wyznaczanie brzegu segmentacji (220)
- U偶ywanie program贸w Premiere Pro i After Effects (222)
- Dopracowanie maski warstwy (226)
- Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (227)
- Zamra偶anie efekt贸w dzia艂ania narz臋dzia Roto Brush (228)
- Modyfikacja t艂a (229)
- Dodawanie animowanego tekstu (231)
- Tworzenie pliku wyj艣ciowego (234)
- Zadanie dodatkowe (235)
- Pytania kontrolne (237)
- Odpowiedzi (237)
10. KOREKCJA KOLOR脫W (238)
- Rozpoczynamy prac臋 (240)
- Podgl膮d projektu na monitorze wideo (242)
- Ustawianie balansu kolor贸w (243)
- Korekcja kolor贸w za pomoc膮 efektu Color Finesse 3 (246)
- Zmiana t艂a (250)
- Korekcja koloru chmur (254)
- 艢ledzenie ruchu chmur (255)
- Wymiana nieba w drugim klipie (257)
- Gradacja kolor贸w (261)
- Zadanie dodatkowe (265)
- Pytania kontrolne (267)
- Odpowiedzi (267)
11. TWORZENIE SZABLON脫W GRAFIKI RUCHOMEJ (268)
- Rozpoczynamy prac臋 (270)
- Przygotowanie g艂贸wnej kompozycji (270)
- Konfigurowanie szablonu (275)
- Tworzenie suwaka obrazu (275)
- Przyt艂umianie obrazu t艂a (279)
- Poszerzanie zawarto艣ci panelu Essential Graphics o w艂a艣ciwo艣ci tekstu (280)
- Eksportowanie szablonu (284)
- Zadanie dodatkowe (286)
- Pytania kontrolne (287)
- Odpowiedzi (287)
12. PRACA W TRZECH WYMIARACH (288)
- Rozpoczynamy prac臋 (290)
- Tworzenie tekstu 3D (291)
- Importowanie t艂a (294)
- Wstawianie 藕r贸de艂 艣wiat艂a (295)
- Dodawanie kamery (299)
- Wyt艂aczanie tekstu (301)
- Praca z aplikacj膮 Cinema 4D Lite (303)
- Modyfikowanie warstwy C4D w programie After Effects (310)
- Wyka艅czanie projektu (311)
- Zapisywanie wielu uj臋膰 w aplikacji Cinema 4D (312)
- Pytania kontrolne (313)
- Odpowiedzi (313)
13. ANALIZATOR RUCH脫W KAMERY (314)
- Kilka s艂贸w na temat efektu 3D Camera Tracker (316)
- Rozpoczynamy prac臋 (316)
- Likwidowanie zniekszta艂ce艅 wywo艂anych efektem rolling shutter (318)
- Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (319)
- Tworzenie p艂aszczyzny pod艂o偶a, kamery i pierwszego tekstu (320)
- Tworzenie realistycznych cieni (324)
- Tworzenie dodatkowych element贸w tekstowych (327)
- Przypinanie warstwy do p艂aszczyzny za pomoc膮 obiektu zerowego (329)
- Animowanie element贸w tekstowych (331)
- Dopasowywanie g艂臋bi ostro艣ci (333)
- Podgl膮d kompozycji (334)
- Pytania kontrolne (335)
- Odpowiedzi (335)
14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI (336)
- Rozpoczynamy prac臋 (338)
- Stabilizowanie uj臋膰 (338)
- Skalowanie dwusze艣cienne (339)
- Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (341)
- Jednopunktowe 艣ledzenie ruchu (343)
- Przesuwanie i skalowanie punkt贸w 艣ledzenia (347)
- Dryfowanie punktu 艣ledzenia (348)
- 艢ledzenie wielopunktowe (349)
- mocha dla After Effects (353)
- Symulacja ruch贸w cz膮steczek (354)
- W艂a艣ciwo艣ci efektu Particle Systems II (356)
- Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (363)
- Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (364)
- Pytania kontrolne (369)
- Odpowiedzi (369)
15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIK脫W WYJ艢CIOWYCH (370)
- Rozpoczynamy prac臋 (372)
- Tworzenie szablon贸w renderingu (373)
- Kompresja (377)
- Eksportowanie za pomoc膮 panelu Render Queue (378)
- Renderowanie film贸w przy u偶yciu aplikacji Adobe Media Encoder (380)
- Przygotowywanie film贸w dla urz膮dze艅 przeno艣nych (380)
- Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (385)
- Pytania kontrolne (387)
- Odpowiedzi (387)
DODATEK. OG脫LNE SKR脫TY KLAWISZOWE (388)
DODATEK. MODYFIKOWANIE SKR脫T脫W KLAWISZOWYCH (389)
SKOROWIDZ (391)