reklama - zainteresowany?

AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą - Helion

AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
Autor: Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz
ISBN: 978-8-3011-8960-0
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą

Tagi: Big Data | Marketing

Zajmujesz siÄ™ reklamÄ… w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistÄ… Google AdWords i Google Analytics? PrzyzwyczailiÅ›my siÄ™, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamÄ™ w Internecie. Jest taki kawaÅ‚ek tortu - branża SEM - który rozwija siÄ™ niezwykle dynamicznie i wymaga staÅ‚ego doksztaÅ‚cania siÄ™ i doskonalenia umiejÄ™tnoÅ›ci. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. PrzykÅ‚ady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalajÄ… ugruntować wiedzÄ™ i rozszerzyć jÄ…, aby z Å‚atwoÅ›ciÄ… zdać egzaminy przygotowane przez firmÄ™ Google.

JeÅ›li zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi Å›rodkami, ta książka jest dla Ciebie. Treść pozwoli ugruntować wiedzÄ™ potrzebnÄ… do zdania nastÄ™pujÄ…cych egzaminów:

  • Google AdWords poziom podstawowy
  • Google AdWords poziom zaawansowany
  • Zakupy Google poziom zaawansowany
  • Google Analytics poziom zaawansowany

 

Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleÅ„ i artykuÅ‚ów z tej tematyki, wykÅ‚adowca Uniwersytetu JagielloÅ„skiego oraz Wyższej SzkoÅ‚y Europejskiej im. Józefa Tischnera. WspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel agencji DevaGroup. PracowaÅ‚ dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje siÄ™ w strategiach wykorzystujÄ…cych analitykÄ™ cyfrowÄ… do optymalizacji dziaÅ‚aÅ„.

Tomasz TrzósÅ‚o - Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzieÅ„ prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamÄ™. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). WÅ‚aÅ›ciciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykÅ‚ady dotyczÄ…ce e-commerce na Uniwersytecie JagielloÅ„skim.

Dodaj do koszyka AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą

 

Osoby które kupowały "AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą", wybierały także:

  • Excel 2013. Kurs video. Poziom drugi. Przetwarzanie i analiza danych
  • Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
  • Naczelny Algorytm. Jak jego odkrycie zmieni nasz Å›wiat
  • Excel 2016 PL. Biblia
  • Big Data. Najlepsze praktyki budowy skalowalnych systemów obsÅ‚ugi danych w czasie rzeczywistym

Dodaj do koszyka AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.