30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Helion
ISBN: 978-83-68325-82-9
Format: ebook
Data wydania: 2024-11-16
Księgarnia: Helion
Cena książki: 89,99 zł
Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 49,90 zł, (14,97 zł -70%)
- Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
30-dniowe wyzwanie: jak zbudować bloga z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści
WstÄ™p………………………………………………………………………………..……7
DzieÅ„ 1: Wybór tematyki bloga……………………………………....………..11
DzieÅ„ 2: OkreÅ›lenie grupy docelowej………………………………….…….15
DzieÅ„ 3: Tworzenie unikalnej marki i gÅ‚osu bloga………………………19
DzieÅ„ 4: Wybór platformy blogowej………………………………………….23
DzieÅ„ 5: Zasady tworzenia treÅ›ci - od nagÅ‚ówka do zakoÅ„czenia….28
DzieÅ„ 6: Planowanie miesiÄ™cznego harmonogramu treÅ›ci……….…32
Dzień 7: Jak pisać angażujące posty?.............................................37
DzieÅ„ 8: Badanie sÅ‚ów kluczowych z pomocÄ… ChatGPT………………42
DzieÅ„ 9: Tworzenie swojego pierwszego posta na bloga…….……….47
Dzień 10: Jak znaleźć pomysły na treści?.......................................52
DzieÅ„ 11: Tworzenie serii artykuÅ‚ów………………………………………….57
DzieÅ„ 12: Formatowanie i optymalizacja treÅ›ci………………….………62
DzieÅ„ 13: Dodawanie atrakcyjnych obrazów do wpisów………………67
DzieÅ„ 14: Budowanie relacji z czytelnikami……………………………….72
DzieÅ„ 15: Promowanie bloga na social media………………………….…77
Dzień 16: Jak pisać artykuły evergreen?........................................83
DzieÅ„ 17: Optymalizacja pod kÄ…tem SEO (Search Engine Optimization)………………………………………………..………………………88
DzieÅ„ 18: Pisanie artykuÅ‚ów goÅ›cinnych……………....…………………..93
DzieÅ„ 19: Wykorzystanie storytellingu w blogowaniu…………………99
DzieÅ„ 20: Analiza konkurencji……………………………………………….105
DzieÅ„ 21: Tworzenie lead magnet…………………………………………….111
DzieÅ„ 22: Jak angażować czytelników?.........................................116
DzieÅ„ 23: Budowanie listy mailingowej……………………….………….122
DzieÅ„ 24: Wprowadzenie do copywritingu…………..………………….128
Dzień 25: Jak zarabiać na blogu?.................................................134
DzieÅ„ 26: Wykorzystanie ChatGPT do optymalizacji starych postów…………………………………………………………………………………140
DzieÅ„ 27: Monitorowanie statystyk bloga………………………………..146
DzieÅ„ 28: Tworzenie harmonogramu na kolejne miesiÄ…ce………...152
DzieÅ„ 29: BÅ‚Ä™dy do unikniÄ™cia w blogowaniu……………………….…..158
DzieÅ„ 30: Podsumowanie osiÄ…gnięć i plan na przyszÅ‚ość…………..164
ZakoÅ„czenie…………………………………………………………….…………..169
Dodatek 1: Lista narzÄ™dzi wspomagajÄ…cych blogowanie…………....173
Dodatek 2: PrzykÅ‚adowe szablony postów……………………………….180
Dodatek 3: Podstawowy sÅ‚ownik pojęć blogowych i SEO……….….188
Dodatek 4: Harmonogram treÅ›ci na 3 miesiÄ…ce……………….……….195
Dodatek 5: Lista stron z darmowymi obrazami………………..……..200
Dodatek 6: Jak napisać skuteczne wezwanie do działania (CTA)?.........................................................................................204
Dodatek 7: Przewodnik po najlepszych praktykach w SEO………..210
Dodatek 8: Jak interpretować statystyki Google Analytics?..........217
Dodatek 9: PrzykÅ‚ady tematów na popularne posty blogowe……..223
Dodatek 10: Spis kontrolny do optymalizacji każdego posta……...231