reklama - zainteresowany?

30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Helion

30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-82-9
Format: ebook
Data wydania: 2024-11-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 89,99 zł

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Tagi: Blogi

Czy wiesz,

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

 

Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:

  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Spis treści

30-dniowe wyzwanie: jak zbudować bloga z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści

WstÄ™p………………………………………………………………………………..……7

 

DzieÅ„ 1: Wybór tematyki bloga……………………………………....………..11

 

DzieÅ„ 2: OkreÅ›lenie grupy docelowej………………………………….…….15

 

DzieÅ„ 3: Tworzenie unikalnej marki i gÅ‚osu bloga………………………19

 

DzieÅ„ 4: Wybór platformy blogowej………………………………………….23

 

DzieÅ„ 5: Zasady tworzenia treÅ›ci - od nagÅ‚ówka do zakoÅ„czenia….28

 

DzieÅ„ 6: Planowanie miesiÄ™cznego harmonogramu treÅ›ci……….…32

 

Dzień 7: Jak pisać angażujące posty?.............................................37

 

DzieÅ„ 8: Badanie sÅ‚ów kluczowych z pomocÄ… ChatGPT………………42

 

DzieÅ„ 9: Tworzenie swojego pierwszego posta na bloga…….……….47

 

Dzień 10: Jak znaleźć pomysły na treści?.......................................52

 

DzieÅ„ 11: Tworzenie serii artykuÅ‚ów………………………………………….57

 

DzieÅ„ 12: Formatowanie i optymalizacja treÅ›ci………………….………62

 

DzieÅ„ 13: Dodawanie atrakcyjnych obrazów do wpisów………………67

 

DzieÅ„ 14: Budowanie relacji z czytelnikami……………………………….72

DzieÅ„ 15: Promowanie bloga na social media………………………….…77

 

Dzień 16: Jak pisać artykuły evergreen?........................................83

 

DzieÅ„ 17: Optymalizacja pod kÄ…tem SEO (Search Engine Optimization)………………………………………………..………………………88

 

DzieÅ„ 18: Pisanie artykuÅ‚ów goÅ›cinnych……………....…………………..93

 

DzieÅ„ 19: Wykorzystanie storytellingu w blogowaniu…………………99

 

DzieÅ„ 20: Analiza konkurencji……………………………………………….105

 

DzieÅ„ 21: Tworzenie lead magnet…………………………………………….111

 

DzieÅ„ 22: Jak angażować czytelników?.........................................116

 

DzieÅ„ 23: Budowanie listy mailingowej……………………….………….122

 

DzieÅ„ 24: Wprowadzenie do copywritingu…………..………………….128

 

Dzień 25: Jak zarabiać na blogu?.................................................134

 

DzieÅ„ 26: Wykorzystanie ChatGPT do optymalizacji starych postów…………………………………………………………………………………140

 

DzieÅ„ 27: Monitorowanie statystyk bloga………………………………..146

 

DzieÅ„ 28: Tworzenie harmonogramu na kolejne miesiÄ…ce………...152

 

DzieÅ„ 29: BÅ‚Ä™dy do unikniÄ™cia w blogowaniu……………………….…..158

DzieÅ„ 30: Podsumowanie osiÄ…gnięć i plan na przyszÅ‚ość…………..164

 

ZakoÅ„czenie…………………………………………………………….…………..169

 

Dodatek 1: Lista narzÄ™dzi wspomagajÄ…cych blogowanie…………....173

 

Dodatek 2: PrzykÅ‚adowe szablony postów……………………………….180

 

Dodatek 3: Podstawowy sÅ‚ownik pojęć blogowych i SEO……….….188

 

Dodatek 4: Harmonogram treÅ›ci na 3 miesiÄ…ce……………….……….195

 

Dodatek 5: Lista stron z darmowymi obrazami………………..……..200

 

Dodatek 6: Jak napisać skuteczne wezwanie do działania (CTA)?.........................................................................................204

 

Dodatek 7: Przewodnik po najlepszych praktykach w SEO………..210

 

Dodatek 8: Jak interpretować statystyki Google Analytics?..........217

 

Dodatek 9: PrzykÅ‚ady tematów na popularne posty blogowe……..223

 

Dodatek 10: Spis kontrolny do optymalizacji każdego posta……...231

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.