reklama - zainteresowany?

30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Helion

30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-82-9
Format: ebook
Data wydania: 2024-11-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 89,99 zł

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Tagi: Blogi

Czy wiesz,

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

 

Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:

  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Spis treści

30-dniowe wyzwanie: jak zbudować bloga z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści

Wstęp………………………………………………………………………………..……7

 

Dzień 1: Wybór tematyki bloga……………………………………....………..11

 

Dzień 2: Określenie grupy docelowej………………………………….…….15

 

Dzień 3: Tworzenie unikalnej marki i głosu bloga………………………19

 

Dzień 4: Wybór platformy blogowej………………………………………….23

 

Dzień 5: Zasady tworzenia treści - od nagłówka do zakończenia….28

 

Dzień 6: Planowanie miesięcznego harmonogramu treści……….…32

 

Dzień 7: Jak pisać angażujące posty?.............................................37

 

Dzień 8: Badanie słów kluczowych z pomocą ChatGPT………………42

 

Dzień 9: Tworzenie swojego pierwszego posta na bloga…….……….47

 

Dzień 10: Jak znaleźć pomysły na treści?.......................................52

 

Dzień 11: Tworzenie serii artykułów………………………………………….57

 

Dzień 12: Formatowanie i optymalizacja treści………………….………62

 

Dzień 13: Dodawanie atrakcyjnych obrazów do wpisów………………67

 

Dzień 14: Budowanie relacji z czytelnikami……………………………….72

Dzień 15: Promowanie bloga na social media………………………….…77

 

Dzień 16: Jak pisać artykuły evergreen?........................................83

 

Dzień 17: Optymalizacja pod kątem SEO (Search Engine Optimization)………………………………………………..………………………88

 

Dzień 18: Pisanie artykułów gościnnych……………....…………………..93

 

Dzień 19: Wykorzystanie storytellingu w blogowaniu…………………99

 

Dzień 20: Analiza konkurencji……………………………………………….105

 

Dzień 21: Tworzenie lead magnet…………………………………………….111

 

Dzień 22: Jak angażować czytelników?.........................................116

 

Dzień 23: Budowanie listy mailingowej……………………….………….122

 

Dzień 24: Wprowadzenie do copywritingu…………..………………….128

 

Dzień 25: Jak zarabiać na blogu?.................................................134

 

Dzień 26: Wykorzystanie ChatGPT do optymalizacji starych postów…………………………………………………………………………………140

 

Dzień 27: Monitorowanie statystyk bloga………………………………..146

 

Dzień 28: Tworzenie harmonogramu na kolejne miesiące………...152

 

Dzień 29: Błędy do uniknięcia w blogowaniu……………………….…..158

Dzień 30: Podsumowanie osiągnięć i plan na przyszłość…………..164

 

Zakończenie…………………………………………………………….…………..169

 

Dodatek 1: Lista narzędzi wspomagających blogowanie…………....173

 

Dodatek 2: Przykładowe szablony postów……………………………….180

 

Dodatek 3: Podstawowy słownik pojęć blogowych i SEO……….….188

 

Dodatek 4: Harmonogram treści na 3 miesiące……………….……….195

 

Dodatek 5: Lista stron z darmowymi obrazami………………..……..200

 

Dodatek 6: Jak napisać skuteczne wezwanie do działania (CTA)?.........................................................................................204

 

Dodatek 7: Przewodnik po najlepszych praktykach w SEO………..210

 

Dodatek 8: Jak interpretować statystyki Google Analytics?..........217

 

Dodatek 9: Przykłady tematów na popularne posty blogowe……..223

 

Dodatek 10: Spis kontrolny do optymalizacji każdego posta……...231

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.