reklama - zainteresowany?

30-dniowe wyzwanie: Jak zosta - Helion

30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68415-16-2
Format: ebook
Data wydania: 2025-01-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 79,99 zł

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta

Tagi: Social Media

Chcesz zosta

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta

 

Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: Jak zosta", wybierały także:

  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania w
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta

Spis treści

30-dniowe wyzwanie: Jak zostać influencerem z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści

Wstęp………………………………………………………………………………………….…………9

 

Dzień 1: Twój cel jako influencer – zdefiniuj swoją niszę…………….….11

 

Dzień 2: Kreowanie osobistej marki – budowanie autentyczności i wartości……………………………………………………………………………………………….14

 

Dzień 3: Poznaj swoją publiczność – jak zidentyfikować i pozyskać obserwujących………………………………………………………………………………..…..17

 

Dzień 4: Strategie tworzenia treści – co przyciąga uwagę?................20

 

Dzień 5: Zbuduj swój harmonogram publikacji – jak często i kiedy publikować……………………………………………………………………………………..…..24

 

Dzień 6: Sztuka pisania angażujących postów – copywriting z ChatGPT………………………………………………………………………………………………28

 

Dzień 7: Wizualna estetyka – wybierz styl swojego profilu…………….32

 

Dzień 8: Narzędzia do tworzenia grafik i wideo – jak korzystać z darmowych aplikacji………………………………………………………………………….36

 

Dzień 9: Algorytmy social media – jak działają i jak je wykorzystać…………………………………………………………………………………………41

 

Dzień 10: Budowanie relacji z obserwującymi – komunikacja i angażowanie……………………………………………………………………………………….47

 

Dzień 11: Hashtagowa strategia – jak skutecznie dotrzeć do nowych osób……………………………………………………………………………………………..………52

 

Dzień 12: Rola storytellingu w budowaniu zaangażowania…………….57

 

Dzień 13: Używanie ChatGPT do generowania pomysłów na posty…………………………………………………………………………………………………….62

 

Dzień 14: Planowanie kampanii tematycznych i wyzwań dla obserwujących……………………………………………………………….……………………67

 

Dzień 15: Praca z opiniami i komentarzami – jak odpowiadać na feedback………………………………………………………………………………………………72

 

Dzień 16: Influencer wideo – podstawy tworzenia i edycji wideo z ChatGPT………………………………………………………………………………………….…..77

 

Dzień 17: Instagram Stories, TikTok i Reels – maksymalizacja zasięgu…………………………………………………………………………………..…………….82

 

Dzień 18: Jak współpracować z innymi influencerami i markami……………………………………………………………………………………………..88

 

Dzień 19: Tworzenie wartościowych postów edukacyjnych z pomocą ChatGPT………………………………………………………………………………………………94

 

Dzień 20: Etyka w influencer marketingu – autentyczność i odpowiedzialność……………………………………………………………………..………100

 

Dzień 21: Analiza danych i monitorowanie zasięgu – kluczowe metryki…………………………………………………………………………………………..….105

Dzień 22: Automatyzacja postów i używanie narzędzi do zarządzania………………………………………………………………………………………..110

 

Dzień 23: Kreowanie „call to action” – jak zachęcać do interakcji…………………………………………………………………………………………….117

 

Dzień 24: Rozwijanie relacji z markami i firmami…………….…………..123

 

Dzień 25: Jak monetyzować swoje treści – strategie zarabiania.....128

 

Dzień 26: Unikanie wypalenia zawodowego i balansowanie pracy z odpoczynkiem……………………………………………………………………………………134

 

Dzień 27: Praktyczne sposoby na zwiększenie widoczności w social media…………………………………………………………………………………………….……139

 

Dzień 28: Wyzwanie Live – prowadzenie transmisji na żywo z pomocą ChatGPT………………………………………………………………….…………..145

 

Dzień 29: Kreowanie długoterminowych planów rozwoju……………151

 

Dzień 30: Podsumowanie osiągnięć i kolejne kroki…………….…………157

 

Zakończenie………………………………………………………………………….…………..162

 

Dodatek 1: Przykładowy plan treści na tydzień dla różnych platform…………………………………………………………………………………………….166

 

Dodatek 2. Lista inspirujących hashtagów dla różnych branż………172

 

Dodatek 3. Przewodnik po darmowych narzędziach do edycji zdjęć i wideo……………………………………………………………………………………..…………..182

 

Dodatek 4. Przykładowe szablony postów do naśladowania……..…190

 

Dodatek 5. Ćwiczenia na kreatywność i generowanie pomysłów na content……………………………………………………………………………………………….198

 

Dodatek 6. Checklisty do analizy profilu i strategii influencer marketingowej………………………………………………………………………………….206

 

Dodatek 7. Przykłady „call to action” dla wyższej interakcji…………213

 

Dodatek 8. Strategie na zwiększenie zasięgu organicznego………….218

 

Dodatek 9. Pomysły na ciekawe i angażujące historie (story prompts)……………………………………………………………………………………………224

 

Dodatek 10. Lista narzędzi do analizy wyników i danych na social mediach……………………………………………………………………………………………..232

 

Dodatek 11. Wskazówki dotyczące pracy z markami i budowania trwałych relacji………………………………………………………………………………….241

 

Dodatek 12. Szablony wiadomości do nawiązywania współpracy z markami………………………………………………………………………….…………………247

 

Dodatek 13. Przewodnik po trendach w influencer marketingu………………………………………………………………………………………..253

 

Dodatek 14. Praktyczne sposoby radzenia sobie z hejtem i negatywnym feedbackiem……………………………………………………………….260

 

Dodatek 15. Ćwiczenia na rozwijanie umiejętności storytellingu i narracji………………………………….………………………………………………………….266

 

 

 

 

 

 

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.