reklama - zainteresowany?

30-dniowe wyzwanie: Jak zosta - Helion

30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68415-16-2
Format: ebook
Data wydania: 2025-01-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 79,99 zł

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta

Tagi: Social Media

Chcesz zosta

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta

 

Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: Jak zosta", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami. Wydanie II
  • Internet mo
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta

Spis treści

30-dniowe wyzwanie: Jak zostać influencerem z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści

WstÄ™p………………………………………………………………………………………….…………9

 

DzieÅ„ 1: Twój cel jako influencer – zdefiniuj swojÄ… niszÄ™…………….….11

 

DzieÅ„ 2: Kreowanie osobistej marki – budowanie autentycznoÅ›ci i wartoÅ›ci……………………………………………………………………………………………….14

 

DzieÅ„ 3: Poznaj swojÄ… publiczność – jak zidentyfikować i pozyskać obserwujÄ…cych………………………………………………………………………………..…..17

 

DzieÅ„ 4: Strategie tworzenia treÅ›ci – co przyciÄ…ga uwagÄ™?................20

 

DzieÅ„ 5: Zbuduj swój harmonogram publikacji – jak czÄ™sto i kiedy publikować……………………………………………………………………………………..…..24

 

DzieÅ„ 6: Sztuka pisania angażujÄ…cych postów – copywriting z ChatGPT………………………………………………………………………………………………28

 

DzieÅ„ 7: Wizualna estetyka – wybierz styl swojego profilu…………….32

 

DzieÅ„ 8: NarzÄ™dzia do tworzenia grafik i wideo – jak korzystać z darmowych aplikacji………………………………………………………………………….36

 

DzieÅ„ 9: Algorytmy social media – jak dziaÅ‚ajÄ… i jak je wykorzystać…………………………………………………………………………………………41

 

DzieÅ„ 10: Budowanie relacji z obserwujÄ…cymi – komunikacja i angażowanie……………………………………………………………………………………….47

 

DzieÅ„ 11: Hashtagowa strategia – jak skutecznie dotrzeć do nowych osób……………………………………………………………………………………………..………52

 

DzieÅ„ 12: Rola storytellingu w budowaniu zaangażowania…………….57

 

DzieÅ„ 13: Używanie ChatGPT do generowania pomysÅ‚ów na posty…………………………………………………………………………………………………….62

 

DzieÅ„ 14: Planowanie kampanii tematycznych i wyzwaÅ„ dla obserwujÄ…cych……………………………………………………………….……………………67

 

DzieÅ„ 15: Praca z opiniami i komentarzami – jak odpowiadać na feedback………………………………………………………………………………………………72

 

DzieÅ„ 16: Influencer wideo – podstawy tworzenia i edycji wideo z ChatGPT………………………………………………………………………………………….…..77

 

DzieÅ„ 17: Instagram Stories, TikTok i Reels – maksymalizacja zasiÄ™gu…………………………………………………………………………………..…………….82

 

DzieÅ„ 18: Jak wspóÅ‚pracować z innymi influencerami i markami……………………………………………………………………………………………..88

 

DzieÅ„ 19: Tworzenie wartoÅ›ciowych postów edukacyjnych z pomocÄ… ChatGPT………………………………………………………………………………………………94

 

DzieÅ„ 20: Etyka w influencer marketingu – autentyczność i odpowiedzialność……………………………………………………………………..………100

 

DzieÅ„ 21: Analiza danych i monitorowanie zasiÄ™gu – kluczowe metryki…………………………………………………………………………………………..….105

DzieÅ„ 22: Automatyzacja postów i używanie narzÄ™dzi do zarzÄ…dzania………………………………………………………………………………………..110

 

DzieÅ„ 23: Kreowanie „call to action” – jak zachÄ™cać do interakcji…………………………………………………………………………………………….117

 

DzieÅ„ 24: Rozwijanie relacji z markami i firmami…………….…………..123

 

DzieÅ„ 25: Jak monetyzować swoje treÅ›ci – strategie zarabiania.....128

 

DzieÅ„ 26: Unikanie wypalenia zawodowego i balansowanie pracy z odpoczynkiem……………………………………………………………………………………134

 

DzieÅ„ 27: Praktyczne sposoby na zwiÄ™kszenie widocznoÅ›ci w social media…………………………………………………………………………………………….……139

 

DzieÅ„ 28: Wyzwanie Live – prowadzenie transmisji na żywo z pomocÄ… ChatGPT………………………………………………………………….…………..145

 

DzieÅ„ 29: Kreowanie dÅ‚ugoterminowych planów rozwoju……………151

 

DzieÅ„ 30: Podsumowanie osiÄ…gnięć i kolejne kroki…………….…………157

 

ZakoÅ„czenie………………………………………………………………………….…………..162

 

Dodatek 1: PrzykÅ‚adowy plan treÅ›ci na tydzieÅ„ dla różnych platform…………………………………………………………………………………………….166

 

Dodatek 2. Lista inspirujÄ…cych hashtagów dla różnych branż………172

 

Dodatek 3. Przewodnik po darmowych narzÄ™dziach do edycji zdjęć i wideo……………………………………………………………………………………..…………..182

 

Dodatek 4. PrzykÅ‚adowe szablony postów do naÅ›ladowania……..…190

 

Dodatek 5. Ćwiczenia na kreatywność i generowanie pomysÅ‚ów na content……………………………………………………………………………………………….198

 

Dodatek 6. Checklisty do analizy profilu i strategii influencer marketingowej………………………………………………………………………………….206

 

Dodatek 7. PrzykÅ‚ady „call to action” dla wyższej interakcji…………213

 

Dodatek 8. Strategie na zwiÄ™kszenie zasiÄ™gu organicznego………….218

 

Dodatek 9. PomysÅ‚y na ciekawe i angażujÄ…ce historie (story prompts)……………………………………………………………………………………………224

 

Dodatek 10. Lista narzÄ™dzi do analizy wyników i danych na social mediach……………………………………………………………………………………………..232

 

Dodatek 11. Wskazówki dotyczÄ…ce pracy z markami i budowania trwaÅ‚ych relacji………………………………………………………………………………….241

 

Dodatek 12. Szablony wiadomoÅ›ci do nawiÄ…zywania wspóÅ‚pracy z markami………………………………………………………………………….…………………247

 

Dodatek 13. Przewodnik po trendach w influencer marketingu………………………………………………………………………………………..253

 

Dodatek 14. Praktyczne sposoby radzenia sobie z hejtem i negatywnym feedbackiem……………………………………………………………….260

 

Dodatek 15. Ćwiczenia na rozwijanie umiejÄ™tnoÅ›ci storytellingu i narracji………………………………….………………………………………………………….266

 

 

 

 

 

 

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie:  Jak zosta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.