30-dniowe wyzwanie: Jak zosta - Helion
ISBN: 978-83-68415-16-2
Format: ebook
Data wydania: 2025-01-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 79,99 zł
Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: Jak zosta", wybierały także:
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
30-dniowe wyzwanie: Jak zostać influencerem z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści
WstÄ™p………………………………………………………………………………………….…………9
DzieÅ„ 1: Twój cel jako influencer – zdefiniuj swojÄ… niszÄ™…………….….11
DzieÅ„ 2: Kreowanie osobistej marki – budowanie autentycznoÅ›ci i wartoÅ›ci……………………………………………………………………………………………….14
DzieÅ„ 3: Poznaj swojÄ… publiczność – jak zidentyfikować i pozyskać obserwujÄ…cych………………………………………………………………………………..…..17
DzieÅ„ 4: Strategie tworzenia treÅ›ci – co przyciÄ…ga uwagÄ™?................20
DzieÅ„ 5: Zbuduj swój harmonogram publikacji – jak czÄ™sto i kiedy publikować……………………………………………………………………………………..…..24
DzieÅ„ 6: Sztuka pisania angażujÄ…cych postów – copywriting z ChatGPT………………………………………………………………………………………………28
DzieÅ„ 7: Wizualna estetyka – wybierz styl swojego profilu…………….32
DzieÅ„ 8: NarzÄ™dzia do tworzenia grafik i wideo – jak korzystać z darmowych aplikacji………………………………………………………………………….36
DzieÅ„ 9: Algorytmy social media – jak dziaÅ‚ajÄ… i jak je wykorzystać…………………………………………………………………………………………41
DzieÅ„ 10: Budowanie relacji z obserwujÄ…cymi – komunikacja i angażowanie……………………………………………………………………………………….47
DzieÅ„ 11: Hashtagowa strategia – jak skutecznie dotrzeć do nowych osób……………………………………………………………………………………………..………52
DzieÅ„ 12: Rola storytellingu w budowaniu zaangażowania…………….57
DzieÅ„ 13: Używanie ChatGPT do generowania pomysÅ‚ów na posty…………………………………………………………………………………………………….62
DzieÅ„ 14: Planowanie kampanii tematycznych i wyzwaÅ„ dla obserwujÄ…cych……………………………………………………………….……………………67
DzieÅ„ 15: Praca z opiniami i komentarzami – jak odpowiadać na feedback………………………………………………………………………………………………72
DzieÅ„ 16: Influencer wideo – podstawy tworzenia i edycji wideo z ChatGPT………………………………………………………………………………………….…..77
DzieÅ„ 17: Instagram Stories, TikTok i Reels – maksymalizacja zasiÄ™gu…………………………………………………………………………………..…………….82
DzieÅ„ 18: Jak wspóÅ‚pracować z innymi influencerami i markami……………………………………………………………………………………………..88
DzieÅ„ 19: Tworzenie wartoÅ›ciowych postów edukacyjnych z pomocÄ… ChatGPT………………………………………………………………………………………………94
DzieÅ„ 20: Etyka w influencer marketingu – autentyczność i odpowiedzialność……………………………………………………………………..………100
DzieÅ„ 21: Analiza danych i monitorowanie zasiÄ™gu – kluczowe metryki…………………………………………………………………………………………..….105
DzieÅ„ 22: Automatyzacja postów i używanie narzÄ™dzi do zarzÄ…dzania………………………………………………………………………………………..110
DzieÅ„ 23: Kreowanie „call to action” – jak zachÄ™cać do interakcji…………………………………………………………………………………………….117
DzieÅ„ 24: Rozwijanie relacji z markami i firmami…………….…………..123
DzieÅ„ 25: Jak monetyzować swoje treÅ›ci – strategie zarabiania.....128
DzieÅ„ 26: Unikanie wypalenia zawodowego i balansowanie pracy z odpoczynkiem……………………………………………………………………………………134
DzieÅ„ 27: Praktyczne sposoby na zwiÄ™kszenie widocznoÅ›ci w social media…………………………………………………………………………………………….……139
DzieÅ„ 28: Wyzwanie Live – prowadzenie transmisji na żywo z pomocÄ… ChatGPT………………………………………………………………….…………..145
DzieÅ„ 29: Kreowanie dÅ‚ugoterminowych planów rozwoju……………151
DzieÅ„ 30: Podsumowanie osiÄ…gnięć i kolejne kroki…………….…………157
ZakoÅ„czenie………………………………………………………………………….…………..162
Dodatek 1: PrzykÅ‚adowy plan treÅ›ci na tydzieÅ„ dla różnych platform…………………………………………………………………………………………….166
Dodatek 2. Lista inspirujÄ…cych hashtagów dla różnych branż………172
Dodatek 3. Przewodnik po darmowych narzÄ™dziach do edycji zdjęć i wideo……………………………………………………………………………………..…………..182
Dodatek 4. PrzykÅ‚adowe szablony postów do naÅ›ladowania……..…190
Dodatek 5. Ćwiczenia na kreatywność i generowanie pomysÅ‚ów na content……………………………………………………………………………………………….198
Dodatek 6. Checklisty do analizy profilu i strategii influencer marketingowej………………………………………………………………………………….206
Dodatek 7. PrzykÅ‚ady „call to action” dla wyższej interakcji…………213
Dodatek 8. Strategie na zwiÄ™kszenie zasiÄ™gu organicznego………….218
Dodatek 9. PomysÅ‚y na ciekawe i angażujÄ…ce historie (story prompts)……………………………………………………………………………………………224
Dodatek 10. Lista narzÄ™dzi do analizy wyników i danych na social mediach……………………………………………………………………………………………..232
Dodatek 11. Wskazówki dotyczÄ…ce pracy z markami i budowania trwaÅ‚ych relacji………………………………………………………………………………….241
Dodatek 12. Szablony wiadomoÅ›ci do nawiÄ…zywania wspóÅ‚pracy z markami………………………………………………………………………….…………………247
Dodatek 13. Przewodnik po trendach w influencer marketingu………………………………………………………………………………………..253
Dodatek 14. Praktyczne sposoby radzenia sobie z hejtem i negatywnym feedbackiem……………………………………………………………….260
Dodatek 15. Ćwiczenia na rozwijanie umiejÄ™tnoÅ›ci storytellingu i narracji………………………………….………………………………………………………….266