10 zasad dowo - Helion

mp3
Autor: Marcin DISBN: 978-83-289-1643-2
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2024-05-28
Księgarnia: Helion
Cena książki: 23,60 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 60% (-35,40 zł)
Tagi: Zarz
Osoby które kupowały "10 zasad dowo", wybierały także:
- Zr 29,90 zł, (11,96 zł -60%)
- Mindf*ck szefa. 59,00 zł, (23,60 zł -60%)
- Lider wystarczaj 49,00 zł, (19,60 zł -60%)
- Lean management po polsku. O dobrych i z 49,90 zł, (19,96 zł -60%)
- Scrum. O zwinnym zarz 78,98 zł, (31,59 zł -60%)
Spis treści
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych Audiobook -- spis treści
Wprowadzenie - jak i dlaczego powstała ta książka
Część I. PROJEKTY NIEREALNE
- Rozdział 1. Czym są projekty nierealne
- TYPOWE PROBLEMY PROJEKTÓW NIEREALNYCH
- CECHY PROJEKTU NIEREALNEGO
- PODSUMOWANIE
- Rozdział 2. Jak i dlaczego powstają projekty nierealne
- JAKIE ŚRODOWISKO SPRZYJA POWSTAWANIU PROJEKTÓW NIEREALNYCH
- DO CZEGO ZWYKLE PROWADZĄ PROCESY ZAKUPOWE
- DLACZEGO TO NIE MA SENSU
- Rozdział 3. Czy projekt nierealny można dowieźć
- PRZYKŁADY PROJEKTÓW NIEREALNYCH, KTÓRE ZAKOŃCZYŁY SIĘ SUKCESEM
- JAK KLIENT ROZUMIE SUKCES PROJEKTU
- 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH
Część II. METODYKI I CERTYFIKATY - BS
- Rozdział 4. Fabryka certyfikatów
- CERTYFIKATY VS PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIE
- FABRYKA CERTYFIKATÓW
- WŁASNE SPOSOBY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - CZYLI ZDROWY ROZSĄDEK I WYCIĄGANIE WNIOSKÓW Z HISTORII FIRMY
- PODSUMOWANIE
- Rozdział 5. Bezradność metodyk i certyfikatów w zderzeniu z kluczowymi problemami projektów nierealnych
- POWTARZAJĄCE SIĘ, CHRONICZNE OPÓŹNIENIA
- PUCHNĄCY, "WYBUCHAJĄCY" ZAKRES PRAC
- STRATY FINANSOWE NA PROJEKCIE
- BRAK ZASOBÓW, BRAK ZESPOŁU
- BRAK KOMPETENCJI DZIEDZINOWYCH W FIRMIE
- NIEOKREŚLONY I CIĄGLE ZMIENIAJĄCY SIĘ CEL PROJEKTU
- NIEPRZYCHYLNE LUB WROGIE NASTAWIENIE KLIENTA
- CIĄGŁA PRESJA KLIENTA NA "WIĘCEJ I LEPIEJ"
- UNIKANIE PODEJMOWANIA DECYZJI PO STRONIE KLIENTA
- ZASKAKUJĄCE, DESTRUKCYJNE I NIEPRZEWIDYWALNE DECYZJE PO STRONIE KLIENTA
- NALICZANIE KAR, GROŹBA ZATRZYMANIA PROJEKTU CZY NAWET ZERWANIA KONTRAKTU
- PRZEZ KLIENTA
- PODSUMOWANIE
- Rozdział 6. Wiedza praktyczna - brakujące ogniwo
Część III. 10 ZASAD DOWOŻENIA PROJEKTÓW NIEREALNYCH
- Rozdział 7. Zasada 1. Zaangażuj się w negocjacje kontraktu
- Rozdział 8. Zasada 2. Zdefiniuj, co oznacza "dowiezienie" projektu
- Rozdział 9. Zasada 3. Bądź przydatny i pokazuj zaangażowanie
- Rozdział 10. Zasada 4. Buduj relacje oraz siłę wpływu
- Rozdział 11. Zasada 5. Skup się na postępach, bądź pragmatyczny
- Rozdział 12. Zasada 6. Wywieraj presję i wykorzystuj swoją pozycję
- Rozdział 13. Zasada 7. Świadomie zarządzaj przepływem informacji
- Rozdział 14. Zasada 8. Dbaj o kondycję finansową projektu
- Rozdział 15. Zasada 9. Twórz i dokumentuj własną historię projektu
- Rozdział 16. Zasada 10. Skup się na długoterminowej relacji z klientem
Podsumowanie